logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

شغل آنلاین برای نوجوانان

شغل آنلاین برای نوجوانان
هدایت عباسی کسب و کار

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم به معرفی شغل های آنلاین برای نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان بپردازیم. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر و موبایل است. شما می توانید یک تخصص را در مدتی کوتاه یاد بگیرید و شروع به درآمدزایی کنید. آماده اید؟ پس بریم.

بهترین مشاغل آنلاین برای دانشجویان و نوجوانان که به دنبال کسب درآمد هستند، مشاغلی هستند که برنامه زمانی منعطفی داشته باشند و به صورت پاره وقت انجام شوند چون بسیاری از نوجوانان در حال تحصیل هستند و نباید به تحصیل آنها خدشه ای وارد شود.

ما مشاغلی را معرفی می کنیم که نیاز به اینترنت دارد و از هر جایی، از جمله اتاق خوابگاه، بتوانید آن را اداره کنید. در این پست بهترین مشاغل آنلاین برای دانشجویان را معرفی خواهیم کرد.

1. دستیار مجازی

متخصصین، صاحبان وب سایت ها، اساتید دانشگاه و خیلی از افراد و مدیران شرکت های کوچک و بزرگ، به دستیاران مجازی نیاز دارند تا در انجام کارهای مختلف به آنها کمک کنند.

به عنوان یک دستیار مجازی، کار شما شامل ارائه خدمات اداری از راه دور، مانند رسیدگی به تماس های تلفنی و ایمیل، نوشتن و ویرایش، تحقیق در مورد موضوعات مختلف و پرداخت قبوض خواهد بود.

هر چه تخصص شما بیشتر باشد می توانید موثرتر باشید و درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد.

نوع دقیق کاری که انجام خواهید داد به این بستگی دارد که برای چه کسی کار می کنید. با این حال، برخی از ویژگی‌ها در بین افراد مشترک است یعنی شما باید حداقل هایی را بدانید.

تخصص ها و دستمزد دستیار مجازی

بسیاری از نوجوانان و دانشجویانی که وارد این حوزه می شوند قبل از اینکه بدانند چه تخصص هایی نیاز است از میزان دستمزد می پرسند. قبل از هرکاری باید تخصص هایی را داشته باشید. مطمئنا هرچه حرفه ای تر باشید درآمد شما بیشتر خواهد بود.

هیچ وقت به حقوق اولیه که پیشنهاد می شود توجه نکنید، اگر کارتان را خوب انجام دهید حقوق افزایش پیدا می کند. سعی کنید کارتان را با بهترین وجه انجام دهید.

تخصص های دستیار مجازی عبارت است از:

  • آشنایی با ویندوز
  • آشنایی با نرم افزار ورد Word
  • باید بتواند بصورت حرفه ای در اینترنت جستجو کند.
  • کار با فتوشاپ را بداند.
  • زبان انگلیسی تا سطح متوسط نیاز است. باید بتواند از محتوای انگلیسی استفاده نماید. میتوانید از مترجم های آنلاین نیز کمک بگیرید.
  • آشنایی با شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ و تلگرام

اما اگر مباحث حرفه ای تری بدانید می توانید به عنوان دستیار حرفه ای فعالیت کنید.

درآمد دستیار مجازی چقدر است؟ همان طور که در بالا توضیح دادیم مهم این است که برای چه شرکتی کار می کنید، تخصص های شما چیست.

یک دستیار حرفه ای به وردپرس، فتوشاپ، نویسندگی، سئو، اینستاگرام حرفه ای و غیره آشنا است.

2. نویسندگی

بسیاری از شرکت ها به محتوای نوشته شده برای نشریات و وب سایت های خود نیاز دارند. به عنوان یک دانشجو و نوجوان، می تواند از تخصص های خود استفاده کنید و مقالاتی را بنویسید.

تخصص شما نقش بسیار زیادی در کمک به کسب درآمد شما به عنوان نویسنده دارد.

نویسندگی به دو شکل می باشد:

  • برای وبسایت بنویسید و مستقیما از آنها هزینه را دریافت کنید که هزینه ای به واسطه پرداخت نمی شود.
  • در سایت های فریلنسری فعالیت کنید و از آنها مقاله را دریافت کنید ولی باید به آنها کارمزدی پرداخت کنید مثلا 20 درصد از کل هزینه را دریافت می کنند.

همچنین اگر در انجام تحقیق مهارت دارید، می توانید در مورد طیف وسیعی از موضوعات بنویسید. در هر صورت، به ازای هر مقاله ای که می نویسید، پولی به شما پرداخت می شود.

درآمد نویسنده چقدر است؟

مبلغی که برای نویسندگی پرداخت می شود متفاوت است و به شرکت و پیچیدگی مقاله بستگی دارد. مطمئنا هر چه مطلب تخصصی تر باشد هزینه بالاتر می رود. معمولا هزینه هر مقاله بصورت یک هزار کلمه محاسبه می شود.

درآمد نویسندگان مستقل باتجربه بسیار متفاوت از افراد تازه کار است. چون نویسندگی یک کار ساده نیست که مطلبی را بنویسید و تحویل دهید و اصولی دارد که باید رعایت کنید.بسیاری از نوجوانان تازه کار، اصول نویسندگی را نمی دانند یا رعایت نمی کنند.

چه طور باید شروع کرد:

  • تسلط به انگلیسی الزامی است. چون بیشتر مقاله ها ترجمه می باشد. می توانید از مترجم ها نیز استفاده کنید اما مترجم ها بخوبی ترجمه نمی کنند و خیلی از شرکت ها و سایت ها، ترجمه کامل با مترجم را نمی پذیرند. ترجمه باید روان باشد.
  • باید به نرم افزار ورد مسلط باشید چون باید مقاله را در ورد تایپ کرد و تحویل داد.
  • بهترین کار این است که با فرد یا مجموعه ای معتبر کار کنید. حتی اگر لازم شد اوایل کار، رایگان کار کنید تا اصول نویسندگی را از آنها بیاموزید.
  • مطالب باید یونیک باشند یعنی در هیچ سایت دیگری، آن مطلب وجود نداشته باشد. مثلا اگر قصد دارید مقاله ای را ترجمه کنید باید چک کنید که آن مقاله را سایت دیگری ترجمه نکرده باشد. مطالبی که یونیک نباشد فاقد اعتبار است.
  • کارهای خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید.

3. عکاسی

وب سایت ها و کسب و کارهای آنلاین به عکس های زیادی نیاز دارند. به عنوان مثال، سایت ها و شبکه های اجتماعی به تصاویری از سبک زندگی نیاز دارند که افراد را در حال استفاده از محصولات نشان دهد و باعث شده است، فرصت‌های زیادی برای هر کسی، از جمله نوجوانان که مهارت عکاسی دارد ایجاد شود.

عکاسی به دلیل رعایت کپی رایت، یکی از شغل های با درآمد بالا در کشورهای دیگر است. هیچ سایتی حق ندارد عکس را بدون کپی رایت استفاده کند. بعضی عکس ها رایگان است اما عکس های حرفه ای را باید بخرید. حتی در یوتیوب نیز اگر از عکس یا آهنگ فرد دیگری استفاده کنید با شما برخورد می شود.

اما به دلیل حرفه ای شدن کسب و کارها در ایران، عکاسی نیز جزو شغل های با درآمد خوب خواهد شد.

چقدر می توانید درآمد داشته باشید:

سایت Salary.com (خارجی) حقوق فعلی عکاس را 46000 تا 94000 دلار در سال اعلام کرده است.

باید بدانید افرادی از داخل ایران، با سایت های خارجی کار می کنند و درآمد دلاری دارند.

چه طور باید شروع کرد:

مهارت های مورد نیاز برای عکاس شدن را بیاموزید.

تجهیزات عکاسی را خریداری نمایید.

یک نمونه کار چشمگیر ایجاد کنید.

به بازارهای آزاد یا فریلنسری بپیوندید

کسب و کار خود را بازاریابی کنید

4. ساخت موسیقی و آهنگسازی

امروزه بسیاری از آهنگ ها با کامپیوتر ساخته می شود اما بهترین کار این است که یک ساز یاد بگیرید و سپس شروع به آهنگ سازی کنید. هرچه می توانید حرفه ای تر شوید. آماتورها جایی در بازار ندارند. تولید موسیقی یکی از راههای کسب درآمد است.

این شغل برای همه افراد از جمله نوجوانان مناسب است. این یک موضوع گسترده است و همه چیز را از جمله آهنگ سازی، ترانه سرایی، آموزش موسیقی پوشش می دهد. بنابراین از هر هنری که دارید ترانه سرایی، آهنگسازی، تولید، طراحی صدا، ضبط صدا، میکس موسیقی، مسترینگ و غیره، می توانید درآمد کسب کنید.

چقدر می توانید درآمد داشته باشید:

مقدار پولی که تولیدکنندگان موسیقی به دست می آورند می تواند از آبمیوه رایگان تا چندین میلیون دلار در سال متغیر باشد.

متوسط ​​دستمزد تهیه کننده موسیقی در کشورهای دیگر حدود 50 هزار دلار در سال است.

چه طور باید شروع کرد:

  • یک ساز یاد بگیرید
  • با تکنولوژی تولید موسیقی آشنا شوید
  • گوش های خود را تمرین دهید
  • با نرم افزارهای ساخت موسیقی آشنا شوید

5. آموزش زبان انگلیسی و هر هنری که دارید

اگر زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی یا هر هنر و تخصصی که دارید می توانید بصورت آنلاین آموزش دهید. نیازی نیست سایتی طراحی کنید سایت هایی هستند که می توانید با آنها همکاری کنید یا اینکه از طریق شبکه های اجتماعی ، سایت های نیازمندی و غیره هنرجو بگیرید. مخصوصا شبکه های اجتماعی که یکی از راه های ارتباطی عالی است.

افراد زیادی در سراسر جهان هستند که به تخصص شما نیاز دارند بجز اینکه می توانید از تخصص و مهارت تان کسب درآمد کنید می توانید به افراد داخل یا خارج از ایران آموزش دهید.

اگر بخواهید به افراد خارج از ایران آموزش دهید نیازی هم به پی پال نیست می توانید دستمزد خود را به صورت ارز دیجیتال بگیرید.

درآمد این کار چقدر است؟

بستگی به فعالیت، تخصص و مهمتر از آن، نحوه تعامل با دیگران و فعال بودن در شبکه های اجتماعی برای گرفتن هنرجو دارد. بجز آموزش حتما به فکر کسب درآمد از تخصص خود نیز باشید.

از کجا شروع کنم؟ اگر هیچ تخصصی ندارید هیچ وقت دیر نیست. امروزه آموزش های مختلف بصورت رایگان یا با کمترین هزینه در اختیار شماست. تصمیم بگیرید، شروع کنید و امید به آینده داشته باشید. اگر فعال باشید موفقیت حتمی است به انرژی های منفی توجه نکنید.

در وبسایت ما "تاپ سایت 98" نیز آموزش های رایگان تا سطح حرفه ای وجود دارد. تصمیم بگیرید چه مبحثی می خواهید یاد بگیرید. به منوها و بخش آموزش بروید و شروع کنید.

6. ترجمه

کسب و کارهای بیشماری نیاز به ترجمه محتوا دارند. اگر می توانید به بیش از یک زبان روان بنویسید، این یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین است. به عنوان بخشی از شغل خود، ممکن است از شما خواسته شود که طیف گسترده ای از اسناد را ترجمه کنید، از پست های وبلاگ گرفته تا اسکریپت ها، کتابچه های راهنمای دستورالعمل، کتاب های الکترونیکی، مقالات و غیره.

چقدر می توانید درآمد داشته باشید:

بستگی به تخصص شما دارد. نکته ای که مهم این است که ناامید نشوید و در کنار کار برای دیگران در جستجوی مشتری جدید باشید. اگر حرفه ای باشید می توانید با سایت های حرفه ای کار کنید که درآمد خوبی به شما پرداخت خواهند کرد.

در کنار زبان، سعی کنید مهارت هایی مثل تایپ، ساخت پاورپوینت، کار با کامپیوتر و اینترنت را یاد بگیرید.

چه طور باید شروع کرد:

یک زبان را یاد بگیرید. اگر داشن آموز یا دانشجو هستید نگران نباشید امروزه آموزش های آنلاین زیاد با هزینه کم وجود دارد و میتوانید استفاده کنید.

در ابتدای کار، و زمانی که مبتدی هستید سعی کنید تمرکزتان بر یادگیری و کسب تجربه باشد و به درآمد فکر نکنید. اگر حرفه ای شوید ده ها برابر می توانید درآمد کسب کنید. متاسفانه خیلی از نوجوانان حتی زمانی که هیچ تخصصی ندارند نیز حاضر نیستید رایگان یا با درآمد کم کار کنند و این بزرگترین اشتباه است. اگر رایگان کار نکنید، دیگران نیز تجربه خود را به شما منتقل نمی کنند.

7. مدیریت شبکه های اجتماعی

به نظر من یکی از بهترین کارها برای نوجوانان، مدیریت شبکه های اجتماعی است. در ایران سه شبکه اجتماعی دارای اهمیت است:

  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • واتساپ

کسب‌وکارها و صاحبان وب‌سایت‌ها همیشه به افرادی نیاز دارند که به آنها کمک کنند تا حضور خود را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مدیریت کنند. اگر تجربه کار با شبکه های اجتماعی بزرگ مانند TikTok، Pinterest، Instagram، Facebook و Twitter ، تلگرام و واتساپ را دارید، می توانید با سایت ها و شرکت ها همکاری کنید. براحتی از منزل خود می توانید پیج یا کانال را مدیریت کنید.

تنها چیزی که برای کارفرما مهم است حس مسئولیت پذیری شماست. باید کار خود را به نحو احسن انجام دهید چون اگر یک روز فعال نباشید احتمال دارد مشکلاتی را برای پیج ایجاد کنید. پس کار را جدی بگیرید و سعی کنید به دنبال فالوور واقعی باشید.

متاسفانه بسیاری از نوجوانان به دنبال فالوور فیک هستند که هیچ سودی برای کسب و کار ندارد. فالوور فیک هیچ فعالیتی ندارد و پس از مدتی از پیج حذف می شود و برای اعتبار پیج نیز خوب نیست.

چه طور باید شروع کرد:

  • اولین قدم شما این است که قبل از شروع به جستجوی مشتریان، بصورت عملی روی پیج یا کانال خود کار کنید. اگر بتوانید پیج یا کانال خود را رونق دهید و فالوور جذب کنید هم می توانید از آن کسب درآمد کنید و هم اینکه به عنوان رزومه ارائه دهید.
  • خود را برندسازی کنید و حضور فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید.
  • بعد، شروع به جستجوی مشتریان کنید.

8. گرافیست شوید

امروزه اهمیت گرافیک، بیش از همیشه است و یکی دیگر از خدمات فریلنسری پردرآمد است. ایجاد چیزی به سادگی یک لوگوی وب سایت یا پیچیده به عنوان کل کاتالوگ فروشگاه اینترنتی، یا حتی تصاویر منحصر به فرد برای پست های وبلاگ، این یک راه عالی برای نوجوانان ماهر برای کسب درآمد است.

چقدر می توانید درآمد داشته باشید:

بستگی به تخصص شما دارد. هرچقدر حرفه ای تر باشید می توانید با شرکت های معتبرتری کار کنید و مطمئنا درآمد بیشتری خواهید داشت.

یک گرافیست می تواند روی طیف گسترده ای از پروژه ها از جمله پست های رسانه های اجتماعی، برندسازی برای شرکت ها، لوگوها، کارت های ویزیت و غیره کار کند.

اولین نرم افزاری که می توانید با آن شروع کنید فتوشاپ است. چون بقیه ابزارها نیز مشابه آن است.

اگر از قبل مهارت های طراحی گرافیکی ندارید، باید حداقل اصول اولیه را کسب کنید.

9. فروش محصولات دست ساز

اگر در ایجاد محصولات دست ساز و منحصر به فرد مهارت دارید، این یک شغل آنلاین عالی برای نوجوانان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصولاتی را تولید کنید، سپس آنها را از طرق مختلف بفروش برسانید. یکی از بهترین گزینه ها برای فروش محصولات، شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام است. افراد زیادی از این راه، کسب درآمد خوبی دارند.

10. برنامه نویسی راهی برای کسب درآمد نوجوانان

یکی دیگر از شغل های آنلاین برای نوجوانان، برنامه نویسی است. می توانید طراحی سایت را بیاموزید، یا اپلیکیشن موبایل طراحی کنید. اما این کار کمی تخصصی تر است و باید زمان بیشتری برای آن بگذارید.

اما می توان پیشنهاد دیگری داد. اگر نمی خواهید وارد فضای خیلی تخصصی شوید می توانید از وردپرس استفاده کنید و آن را یاد بگیرید.

میزان درآمد شما از وردپرس، بستگی به میزان فعالیت شما در شبکه های اجتماعی و بازاریابی دارد.

طراحی یک سایت با وردپرس چند روز بیشتر طول نمی کشد. فقط باید مدتی وقت بگذارید تا وردپرس را خوب یاد بگیرید.

یکی از راه های گرفتن پروژه ، سایت های فریلنسری هستند که می توانید از آنها برای کسب درآمد استفاده نمایید. آنها مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می کنند.

11. از شبکه اجتماعی خود کسب درآمد کنید

شاید یکی از بهترین راه های درآمد برای نوجوانان، که می تواند یک شغل آنلاین پاره وقت باشد اما درآمد خوبی نصیب آنها کند این است که یک پیج یا کانال در شبکه های اجتماعی مهم همچون اینستاگرام یا تلگرام برای خود ایجاد کنند و روی آن کار کنند تا فالوور خوبی جذب کنند.

پس از تسلط به شبکه های اجتماعی می توانید هم از پیج خود کسب درآمد کنید و هم خدمات خود را به دیگران بفروشید یعنی مدیر شبکه اجتماعی یک کسب و کار شوید و آن را رونق دهید.

تنها چیزی که مهم است از شکست نترسید چیزی از دست نمی دهید. کافی است با ساختار یک شبکه اجتماعی آشنا شوید و راه های جذب فالوور واقعی را بدانید و علایق مردم را درک کنید.

افرادی با 20 هزار فالوور نیز درآمد خوبی دارند که برای یک نوجوان جالب و کافی است یعنی نیاز به جذب صدها هزار فالوور نیز نیست.

12. ترید کردن یا معامله گری

یکی دیگر از کارهایی که برای همه افرادی که به دنبال موفقیت هستند یادگیری ترید یا معامله گری است. افراد زیادی از طریق بورس یا ارز دیجیتال یا فارکس توانسته اند درآمد خوبی کسب کنند. اما اگر بدون آموزش وارد بازارهای مالی از جمله ارز دیجیتال، بورس ، فارکس و غیره شوید تضمین می کنم ضرر خواهید کرد.

یک خبر خوب: در این بازارها می توانید بدون داشتن پول نیز شروع کنید. سایت هایی هستند که می توانید در آنجا تحلیل کنید و زمانی که مسلط شدید آنگاه با پول واقعی وارد بازار می شوید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: onehourprofessor

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.