logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

ایردراپ چیست؟ کسب درآمد از ایردراپ ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی

ایردراپ چیست؟ کسب درآمد از ایردراپ ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی
هدایت عباسی ارز دیجیتال

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم به ایردراپ Airdrops و روش های کسب درآمد از آن بپردازیم. اما آیا ایردراپ روش مطمئنی برای درآمدزایی است و خطری ندارد؟ ایردراپ چیست؟ در کنار اینکه ایردراپ روشی برای درآمدزایی است باید خطرات استفاده از آن را نیز بدانید.

ایردراپ کریپتو چیست و مردم چگونه از آن درآمد کسب می کنند

ایردراپ Airdrop در حال تبدیل شدن به یک کلمه رایج در دنیای ارزهای دیجیتال است. با توجه به اینکه بسیاری از افراد علاقه مند به شرکت در آن هستند و این روش درآمدزایی را دوست دارند باید در مورد ایردراپ بیشتر بدانید تا دچار مشکل نشوید.

ایردراپ کریپتو یک رویداد تبلیغاتی برای یک سرویس جدید مبتنی بر بلاک چین است.

در ایردراپ، به شرکت کنندگان توسط یک سرویس جدید، سکه ها یا توکن های رمزنگاری رایگان داده می شود.

کسانی که به دنبال شرکت در airdrop هستند برای انجام این کار به یک کیف پول رمزنگاری نیاز دارند.

در حال حاضر، بسیاری از ما، رمزارزهای معروف را می شناسیم در حالی که بحث در مورد استفاده از آنها ادامه دارد، افراد بیشتری در حال ورود به دنیای رمزنگاری هستند. خیلی از افراد خدمات مبتنی بر بلاکچین راه اندازی کرده اند و نیاز به معرفی دارند. ایردراپ کریپتوکارنسی به ابزاری بسیار مهم برای تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده است.

همانطور که گفته شد، airdrops یک استراتژی بازاریابی است که توسط خدمات مبتنی بر بلاک چین دنبال می شود. برای درک بهتر آن یک مثال می زنیم، تصور کنید که یک صرافی جدید ارز دیجیتال مانند Binance یا WazirX قرار است به زودی افتتاح شود. برای به دست آوردن حداکثر مشتری در دنیای ارزهای دیجیتال، این پلتفرم ارز مجازی خود را راه اندازی می کند و به افرادی که از خدمات آنها استفاده کنند توکن هایی، هدیه داده میشود.

سپس این پلت فرم از طریق کانال های آنلاین مختلف خود اعلام می کند که X مقدار آن ارز را به صورت رایگان به برخی از کاربران اولیه اهدا می کند. در مقابل، ممکن است از کاربران بخواهد که در این پلتفرم ثبت نام کنند، یا در حساب‌های شبکه های اجتماعی آنها عضو شوند، یا کارهای دیگری از این قبیل را انجام دهند.

آنهایی که این وظایف را تکمیل می کنند، شرکت کنندگان ایردراپ می شوند. هنگامی که تاریخ airdrop فرا می رسد، این پلتفرم مبلغ وعده داده شده از ارز مجازی خود را، به برخی از برندگان خوش شانس اهدا می کند. توجه داشته باشید که هر پلتفرم ممکن است الزامات مختلفی برای مشارکت داشته باشد و حتی انجام تمام وظایف ذکر شده در بیشتر موارد، تضمینی برای گرفتن ایردراپ نخواهد بود. این صرفاً به این دلیل است که تعداد شرکت‌کنندگان بسیار زیاد است و افراد زیادی در چنین ایردراپ هایی شرکت می‌کنند.

چگونه ایردراپ را دریافت می کنید؟

از آنجایی که ایردراپ شامل انتقال ارزهای رمزنگاری شده است، شرکت کنندگان باید یک کیف پول رمزنگاری داشته باشند. اینها همان کیف پول هایی هستند که بیت کوین، اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری را که ممکن است در حال حاضر در اختیار داشته باشید، ذخیره کنید. پلتفرم ها معمولاً در زمان ثبت نام برای airdrop این آدرس کیف پول را درخواست می کنند.

بنابراین به محض رسیدن موعد مقرر برای ایردراپ، شرکت مبلغ وعده داده شده را به آدرس کیف پول شما منتقل می کند، یعنی اگر شما جزو برندگان قرعه کشی باشید.

توجه داشته باشید که پلتفرم های مختلف ممکن است از شما بخواهند که یک کیف پول بر اساس بلاک چینی که برای خدمات خود استفاده می کنند داشته باشید. به عنوان مثال، MyEtherWallet برای توکن های ساخته شده بر روی بلاک چین اتریوم استفاده می شود، در حالی که StellarPort یک کیف پول وب برای XLM و توکن های مبتنی بر Stellar است. بیشتر پروژه های بلاک چین بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده اند.

از این رو، برای اینکه بخشی از ایردراپ آن باشید، باید به بلاک چینی که پلتفرم روی آن ساخته می‌شود، توجه کنید و یک کیف پول معرفی کنید که بر بستر همان شبکه باشد.

بنابراین، ایردراپ چیست؟ در اصل، airdrop دقیقاً همان چیزی است که در بسیاری از بازی‌هایی که به صورت آنلاین انجام می‌دهید، یک هدیه تبلیغاتی به بازیکنان است تا آنها را درگیر خود نگه دارید.

کریپتو ایردراپ این کار را با دادن سکه های کریپتو رایگان یا توکن های مربوط به سرویس انجام می دهد. در عوض، آنها معمولا از شرکت کنندگان می خواهند که خدمات خود را در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی تبلیغ کنند.

تا به امروز ایردراپ های متعددی وجود داشته است که تعدادی از آنها هنوز برای هفته های آینده در صف هستند. اکثر سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در گذشته با یکی از پلتفرم های ایردراپ مواجه بوده اند. اگر شما هم دارید، اما کاملاً مطمئن نیستید که به چه معناست، در اینجا راهنمای شما برای درک اینکه ایردراپ کریپتو چیست و چگونه کار می کند، آورده شده است.

در چه صورت ایردراپ رایگان دریافت می کنید

در بیشتر موارد، یک ایردراپ رایگان در ازای انجام یک کار خاص برای کاربران صادر می شود. این وظایف اغلب شامل مواردی مانند:

  • دنبال کردن یک حساب کاربری در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر، اینستاگرام و غیره
  • به اشتراک گذاری یا بازتوییت یکی از پست های خود، از جمله هشتگ.
  • ارسال یا دریافت تراکنش (با استفاده از یک پلتفرم یا کیف پول رمزنگاری خاص).
  • ایجاد یک حساب کاربری و ثبت نام برای دریافت به روز رسانی.
  • معرفی پروژه به چند نفر از دوستان

همچنین مواردی وجود دارد که ممکن است بدون نیاز به انجام کاری، یک ایردراپ کریپتو برای کاربران صادر شود، همانطور که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد.

ایردراپ چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از دلایل اصلی ایردراپ، تبلیغی است که یک پلتفرم یا یک سرویس جدید، در میان جامعه کریپتو به دنبال آن است. با معرفی و تبلیغ شرکت کنندگان در ایردراپ، شانس موفقیت سرویس به طور تصاعدی افزایش می یابد. این بسیار شبیه بازاریابی دیجیتال یک کسب و کار معمولی است.

با این حال، باید تیمی که پروژه را مدیریت می کند به ارز دیجیتال و پلتفرم وفادار باشد و با گذشت زمان رشد کند. به عنوان مثال، سند Sand، ارز دیجیتال بازی محبوب بلاک چین بازی برای کسب درآمد Sandbox، معامله را با قیمتی در حدود 0.05 دلار شروع کرد و قیمت آن به بیش از 7 دلار صعود کرد. این رشد 140 برابری از ژانویه سال گذشته است.

بخش بزرگی از این ارزش با تعداد افرادی که روی ارز سرمایه گذاری می کنند تعریف می شود. با افزایش حجم معاملات و همچنین دارندگان یک ارز، ارزش آن در بازار افزایش می یابد. بنابراین، ایردراپ یک راه محکم برای شروع آن در میان مخاطبان بزرگ است.

به زبان ساده ایردراپ باعث معرفی بهتر محصول یا توکن می شود، هر چه افراد بیشتری از آن استفاده و استقبال کنند ارزش آن بالاتر می رود و دارندگان ایردراپ نیز در کنار سرمایه گذاران سود می کنند.

از کلاهبرداری های ایردراپ airdrop آگاه باشید

از آنجایی که علاقه زیادی به ایردراپ از سوی کسانی که به دنبال کسب درآمد آسان هستند، وجود دارد کلاهبرداران آن را راهی ایده آل برای فریب دادن مردم یافته اند.

اواخر سال گذشته، Metamask به یک کلاهبرداری airdrop اشاره کرد که در آن عوامل تهدید، توکن‌های مخربی را برای دارندگان کیف پول رمزنگاری تصادفی ارسال می‌کردند. با توجه به اینکه دارندگان حساب کنجکاو هستند که توکن چیست، اغلب آن را به صورت آنلاین جستجو می کنند. جستجو در نهایت آنها را به وب‌سایت مخرب عامل تهدید می‌رساند و آنها می توانند با فریب کاربر، از آنها سواستفاده کنند.

برای اینکه طعمه کلاهبرداران نشوید این کارها را انجام دهید:

  • به کاربران توصیه می‌شود که از چنین کلاهبرداری‌هایی آگاه باشند و فقط در ایردراپ هایی که در وب‌سایت‌های معتبر فهرست شده‌اند، استفاده نمایند.
  • یکی دیگر از قوانین برای شناسایی چنین کلاهبرداری هایی این است که از کاربران خواسته شود در ازای ثبت نام در ایردراپ، برخی ارزهای دیجیتال ارسال کنند. به هیچ وجه، ارز دیجیتال ارسال نکنید.
  • از ایردراپ هایی که در شبکه های اجتماعی معرفی می شود استفاده نکنید.
  • برای دریافت ایردراپ، از کیف پول اصلی خود استفاده نکنید.

کلام آخر : کلاهبرداران ایردراپ از طمع شما استفاده می کنند. سعی کنید فقط از سایت های معتبر ایردراپ استفاده نمایید. در چنین مواردی، بهتر است از فعالیت های بالقوه مخرب دوری کنید یا تحقیقات کاملی در مورد موضوع پروژه انجام دهید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: indiatoday

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.