logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

هاست بد و مشکلاتی که ایجاد می کند – راه حل آن

هاست بد و مشکلاتی که ایجاد می کند – راه حل آن
هدایت عباسی طراحی سایت

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم درباره خرید هاست بد و مشکلاتی که ایجاد می کند صحبت کنیم. اگر به تارگی قصد دارید وارد کسب و کار آنلاین شوید مطمئنا یکی از کارهایی که انجام می دهید خرید هاست است که در صورت اشتباه می تواند مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند.

ویژگی یک هاست خوب

میزبانی وب به عنوان پایه سرمایه گذاری کسب و کار آنلاین شما، یکی از مهمترین نقش ها را در موفقیت کسب و کار آنلاین شما ایفا می کند. با این حال، هنگام راه اندازی یک وب سایت، خیلی از افراد به دلیل بی تجربگی یا نبود یک راهنمای خوب، دقت لازم برای انتخاب یک میزبان وب خوب ندارند.

اما هر زمان که احساس کردید هاستی که خریده اید ویژگی های زیر را ندارد سریعا آن را تغییر دهید وگرنه می تواند باعث نابودی کسب و کار شما شود.

پاسخگویی سریع – یک هاستینگ خوب باید دارای پشتیانی 24 ساعته باشد.

دارای تیم متخصص باشد – باید دارای یک تیم متخصص باشد تا مشکل را سریعا حل کنند.

امنیت بالا – باید تمامی موارد رعایت شود تا سرورها هک نشوند امنیت اولین و مهمترین گزینه است. در ادامه توضیح خواهیم داد.  

تنظیم سرور – متاسفانه بعضی از هاستینگ ها، برای بالا بردن امنیت، مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می کنند و ip کاربران مسدود می شود و شما خیلی از مشتریان را از دست خواهید داد.

قیمت مناسب – قیمت هاست و خدمات نیز باید معقول باشد. بعضی از هاستینگ ها دارای هاست و خدمات خوبی هستند اما قیمت آنها بسیار بالاست.

از کار نیفتادن سایت – سایت نباید به هیچ دلیلی از کار بیفتد چون هر دقیقه قطعی، می تواند مشکلاتی را ایجاد نماید.   

ویژگی یک هاست بد

در بخش زیر ما سعی کرده ایم فقط نکاتی که باعث آسیب زدن به کسب و کار آنلاین شما می شود را لیست کنیم. یک هاست بد می تواند باعث مشکلات مختلفی از جمله آسیب زدن به رتبه سئو، الکسا، از دست دادن مشتری، از دست رفتن اعتبار و غیره شود.

راه حل نیز بسیار ساده است براحتی می توانید یک هاست دیگر خریداری کرده و اطلاعات را به هاست جدید منتقل کنید. اگر حرفه ای نیستید قبل از خرید، از هاستینگ سوال کنید آیا می تواند این کار را برای شما انجام دهد؟ که در بیشتر مواقع جواب، بله است.

1.تعطیلی بیش از حد

یک واقعیت ساده، هر دقیقه که وب سایت شما خراب می شود، پول خود را از دست می دهید. قطعی و از کار افتادن میزبانی وب، روی اعتبار و رتبه سایت شما تأثیر می گذارد، که بر فروش و نرخ تبدیل سایت شما تأثیر می گذارد. بنابراین، اگر وب سایت شما دچار چندین بار قطعی شد باید هاست خود را تغییر دهید و یک ارائه دهنده میزبان وب قابل اعتماد پیدا کنید.

2. زمان بارگذاری کند

سرعت وب سایت می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد مثلا سایت های وردپرسی با نصب افزونه، سرعت آن بسیار بهتر خواهد شد. اما اگر مشکل از هاستینگ باشد باید آن را تغییر داد.

3. قیمت تمدید بالا

در حالی که این یک ترفند بازاریابی رایج برای ارائه قیمت اولیه پایین برای مشتریان جدید و دریافت نرخ بالا برای تمدید حساب است، اگر احساس می کنید که هزینه تمدید برای سرویسی که استفاده می کنید بسیار زیاد است، ممکن است زمان آن رسیده باشد میزبان وب جدید انتخاب کنید.

یک شرکت میزبانی وب خوب همیشه هزینه های تمدید خود را لیست می کند بنابراین، مهم است که قبل از ثبت نام در یک میزبان وب، شرایط و ضوابط را به طور کامل بخوانید، در غیر این صورت ممکن است هزینه های گزافی را برای تمدید بپردازید.

4. هزینه های گزاف برای ارتقا

کسب و کار شما رشد می کند، نباید هزینه گزافی برای ارتقا از شما دریافت شود.

5. در دسترس نبودن نرم افزار جدید

از آنجایی که داشتن فناوری جدید و پیشرفته برای عملکرد و پایداری وب سایت شما مهم است، ناتوانی ارائه دهنده هاست در ارائه آنچه مشتریان خود نیاز دارند، نشانه بد بودن هاست وب است.

بهترین شرکت میزبانی وب همیشه می تواند آخرین به روز رسانی نرم افزار را به مشتریان خود ارائه دهد تا به آنها کمک کند تا تجارت خود را به طور مؤثر اداره کنند.

6. ویژگی های امنیتی ضعیف

معمولا هکرها از دو روش برای هک سایت شما استفاده می کنند:

  • ضعف و مشکل امنیتی در سایت
  • ضعف و مشکل در سرور و هاست

داشتن ویژگی های امنیتی قوی در وب سایت شما باید اولویت اصلی شما باشد.

اگر ارائه دهنده هاست شما ویژگی هایی مانند نرم افزار ضد ویروس، محافظت از فایروال، برنامه های ضد بدافزار و غیره را به شما ارائه نمی دهد باید هاست خود را تغییر دهید.

7. پشتیبانی فنی بی تجربه

به نظر من مهمترین گزینه برای انتخاب یک هاست خوب، پشتیبانی است. یک پشتیبان خوب باید دو ویژگی را داشته باشد: سریع پاسخ دهید – حرفه ای باشد و سریع مشکل را حل کند.

پشتیبانی در هاستینگ ها واقعا متفاوت است، بعضی در چند دقیقه پاسخ می دهند و در کمتر از نیم ساعت مشکل را حل می کنند، بعضی ساعت ها برای هر تیکت شما را منتظر می گذارند و بعضی مواقع نمی توانند مشکل را حل کنند.

اگر هاستینگ شما پشتیبانی خوبی ندارد حتما هاست را از جای دیگری خریده و هاست را تغییر دهید. این کار در مدت کوتاهی انجام میشود و هیچ مشکلی برای سایت پیش نمی آید.

کیفیت یک میزبان وب با خدماتی که می تواند به مشتریان خود ارائه دهد مشخص می شود.

8. پشتیبان‌گیری از سایت و پایگاه داده

پشتیبان گیری در صورت خرابی یا هک شدن سایت شما مهم است. اگر میزبان وب شما پشتیبان‌گیری منظم از سایت یا حتی نسخه پشتیبان هفتگی ارائه نمی‌دهد، باید به دنبال یک شرکت میزبان وب جدید باشید، زیرا حوادثی اتفاق می‌افتد و بدون پشتیبان‌گیری مناسب، کسب‌وکار شما ممکن است متحمل ضرر زیادی شود.

9. نصب کننده اسکریپت خودکار

یکی از ویژگی های اساسی میزبانی، نصب خودکار اسکریپت مانند وردپرس، دروپال و جوملا را آسان می کند. این یک راه حل با یک کلیک است که به شما امکان می دهد یک وبلاگ یا یک وب سایت ایجاد کنید، حتی اگر تجربه کد یا HTML ندارید، ارائه دهنده هاست شما باید این سرویس را به شما ارائه دهد.

تجربه ما از خرید هاست بد در ایران

ما از چند هاستینگ، هاست خریدیم و به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • قطعی مکرر سایت
  • هک شدن هاست دانلود و مشکلاتی که ایجاد شد
  • تنظیم اشتباه سرور برای بالا بردن امنیت که باعث مسدود شدن دائمی ip شد و باعث شد در چند روز هاست خود را تغییر دهیم.
  • پاسخ گویی هر تیکت حدود 5 ساعت طول می کشید و برای حل یک مشکل باید چند تیکت زده میشد و واقعا کلافه کننده بود.

اما با تغییر هاستینگ ..

ما بعد از تست چندین سایت مختلف، متوجه شدیم سایت زیر بهترین است

خرید هاست - قیمت، امنیت و پشتیبانی عالی - کلیک کنید

از کجا هاست خوب خریداری کنیم؟

ما سالها است از هاست زیر که لینک آن را قرار داده ایم استفاده می کنیم که دارای قیمت، پشتیبانی و امنیت عالی است.

همه مشکلاتی که در بالا لیست کردیم دیگر با آن مواجه نیستیم. پشتیبانی در چند دقیقه انجام می شود، امنیت بالا، سرعت خوب، پشتیبان فنی متخصص.

لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید. شما از کجا هاست تهیه کرده اید و آیا راضی هستید؟ ما تمایل داریم نظر دوستان را جمع آوری کرده و بهترین هاستینگ ها و کسب و کارهای آنلاین را معرفی کنیم.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: hostgatorcouponcode

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.