logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

نحوه استفاده از ابزار Zoom در فتوشاپ

نحوه استفاده از ابزار Zoom در فتوشاپ
فرجام خانی آموزش فتوشاپ

در این بخش از آموزش فتوشاپ cc (ورژن های 2017 و 2018 و 2019) از تاپ سایت 98 به سراغ نحوه استفاده از ابزار Zoom در فتوشاپ می رویم.

ابزار Zoom برای بزرگتر کردن یا کوچکتر کردن یک عکس به کار می رود.

در این خود آموز به میان بر ها، نکته ها و ترفند ها رای استفاده از زوم و بررسی تصاویر می پردازیم.

نحوه استفاده از ابزار Zoom در فتوشاپ

ابزار Zoom چیست؟

ابزار زوم یکی از کاربردی ترین ابزار های فتوشاپ می باشد که کارایی بسیار زیادی دارد. هر یک از ابزار های رایج فتوشاپ دارای دامنه ی گسترده ای از کاربرد ها برای پروژه های گرافیکی شما می باشند. زمانی که میخواهید برای بیشترین دقت در پروژه کاملا ریز شوید یا برای مرور کلی از نمای دور به پروژه نگاه کنید، ابزار Zoom کمک می کند کار خود را انجام دهید.

آموزش تصویری ابزار Zoom

آموزش ابزار زوم در فتوشاپ

چرا به ابزار Zoom نیاز دارید؟

هرگاه یک تصویر، عکس یا پروژه را در فتوشاپ باز کنید، به اندازه ی خاصی ظاهر می شود. درصد زوم (به طور مثال 50 درصد) در ستون بالایی عکس درون برنامه به نمایش در می آید. به هنگام ویرایش دقیق و اصلاح یک عکس، لازم است تصویر را با بالاترین سطح وضوح و بیشترین دقت مشاهده کنید. برای این کار، ابزار Zoom بسیار مفید است. میتوانید حتی به طور همزمان از ابزار Zoom در هنگام کار کردن روی پروژه استفاده کنید، در نتیجه همیشه به آسانی می توانید مشاهده کنید که اصلاح های شما به چه شکلی جزئیات عکس را تغییر می دهند.

استفاده  ی بهینه از ابزار Zoom

ابزار Zoom با یک ذره بین نمایش داده شده است. زمانی که این ابزار را انتخاب کنید؛ میتوانید روی محدوده ی مشخصی که میخواهید بیشترین وضوح و دقت را داشته باشد، کلیک کنید. برای قدرت بیشتر، میتوانید با استفاده از آن ، سند را بزرگ یا کوچک کنید.

زمانی که ابزار روی zoom in قرار داده شده باشد، که به طور پیش فرض به این شکل است، یک علامت + درون شیشه ی ذره بین مشاهده میکنید. اگر آن را به zoom out تغییر دهید، علامت – در همان محل مشاهده می کنید. به این طریق، میتوانید از یک ابزار برای دریافت نمای بسته یا دیدگاه کلی از صحنه استفاده کنید. برای وضوح بیشتر، میتوانید از ابزار برای کشیدن و انتخاب محدوده ی کلی که میخواهید بزرگ شود استفاده کنید. به این روش، محدوده ی انتخابی شما کل سند یا پنجره ی عکس با محدوده ای که میخواهید ببینید، پر می شود.

ابزار zoom  چگونه میتواند برای پروژه شما مفید باشد؟

میتوانید عکس خود را تا 3200 درصد بزرگ نمایی یا کوچک نمایی تا 1 درصد انجام دهید. در حالیکه به ندرت نزدیک به این آستانه ها را نیاز خواهید داشت، میتوانید ببینید که گزینه های نمایش که توسط ابزار zoom فراهم شده اند تا چه اندازه انعطاف پذیر و قابل گسترش هستند. هنگام کار با تبلت، درصد های بالاتر امکان خطا را پایین می آورد و جزئیات مرتب تر را در نظر می گیرد. در بالاترین درد، تصویر خود را پیکسل به پیکسل مشاهده می کنید که برای افرادی که اشیاء بازی را طراحی می کنند عالی است. میتوانید پس سر هم بزرگ نمایی و کوچک نمایی کنید تا که بررسی بهتری از  تاثیر کلی که روی عکس گذاشته اید داشته باشید.

برای دست یابی به ترفند های بیشتر در مورد فتوشاپ، سایر مطالب سایت ما را مطالعه نمایید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.