logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

آموزش بیت کوین - بدست آوردن و معامله بیت کوین

آموزش بیت کوین - بدست آوردن و معامله بیت کوین
فرجام خانی ارز دیجیتال

در این بخش از ارز دیجیتال از تاپ سایت 98 به سراغ آموزش بیت کوین - بدست آوردن و معامله بیت کوین می رویم.

بهترین براه برای به دست آوردن بیت کوین این است که کاری را پیدا کنید حقوق شما را به بیت کوین پرداخت می کند. میتوانیم بیت کوین را خریداری کنیم. در آخر، اگر بخواهیم بیت کوین را به روش سخت به دست بیاوریم، باید استخراج کردن را انتخاب کنیم. برای استخراج کردن بیت کوین، میتوانیم تعدادی سخت افزار های ارزان را در سایت ها خریداری کنیم: مثلا ای بی.

بورس بیت کوین

بورس بیت کوین جایی است که کاربران میتوانند جمع شوند و ارزهای رمزنگاری شده متفاوت و ارز فیات را باهم مبادله کنند. بورس های ارز آنلاین، وبسایت هایی هستند که برای مبادله استفاده می شود که شامل خرید و یا فروش بیت کوین در ازای دلار یا سایر ارز ها مانند یورو، پوند، ین و غیره می شود. میتوانیم پول را به وسیله ی هر سرویس انتقال ارز آنلاینی انتقال دهیم تا با بیت کوین در این بورس ها معامله کنیم.

بورس های زیر بازار بیت کوین را تحت سیطره خود دارند:

Bitfinex: در صورتی که حجم های معامله به دلار آمریکا هم در نظر گرفته شود، رتبه ی اول را در دنیای بیت کوین دارد. روزانه 25000 بیت کوین معامله می شوند.

Bitstamp - در سال 2011 بنیان گزاری شد و یکی از قدیمی ترین بورس های بیت کوین است. در حال حاضر دومین بورس بزرگ در دنیایی بر مبنای دلار است با حدود 10000 بیت کوین که روزانه معامله می شوند.

OKCoin : این بورس بیت کوین در چین است اما معاملات به دلار انجام می دهد.

Coinbase : این اولین بورس بیت کوین قانونی در ایالات متحده است. حدود 8000 بیت کوین به صورت روزانه در این بورس رد و بدل می شوند.

Kraken - رتبه اول بورس در اروپا است که روزانه 6000 تراکنش بیت کوین را مدیریت می کند.

داد و ستد بیت کوین

داد و ستد بیت کوین را میتوان برای سرمایه گزاران حرفه ای و همچنین اولین افرادی که وارد سرمایه گزاری روی بیت کوین شدند، بسیار سودمند دانست. بازار جدید است، بسیار تکه تکه است و توزیع گسترده ای دارد. برای معاملات سفته بازی بورسی و معاملات اوراق قرضه با پول قرضی قابل استفاده است. در نتیجه، برای تمامی افراد امکان پذیر است که با داد و ستد بیت کوین درآمد کسب کنند.

سفته بازی بورسی در بیت کوین

سفته بازی در اصل خریداری یک دارایی یا سهام قرضه مانند بیت کوین در یک بازار و به طور هم زمان فروش آن در بازار دیگری با قیمت بالا تر و کسب سود از تفاوت موقتی قیمت هاست.

معاملات با اوراق قرضه با پول قرضی در بیت کوین

معامله ی حاشیه سود روندی است که در آن معامله کننده پولی را از دلال سهام قرض می گیرد تا سهام یا بیت کوین بیشتری را نسبت به آنچه میتواند با پول خود خریداری کند یا بفروشد، هزینه کند. مانند یک وام کوتاه مدت است که قدرت خرید معامله کننده را بالا می برد و به او اجازه کی دهد با پول قرضی سرمایه گزاری کند.

هر حباب بیت کوین سر و صدایی بر پا می کند که بیت کوین را به سر تیتر خبر ها تبدیل می کند. توجه رسانه باعث می شود که افراد بیشتری به بیت کوین علاقه مند شوند و قیمت تا زمانی که این شور و اشتیاق ها پایین آید، بالا می رود.

معامله با بیت کوین

معامله با بیت کوین ساده است زیرا بیت کوین یک ارز جهانی است و ارسال آن به هرجایی آسان است. بیت کوین یک مانع خیلی کوچک برای ورود به صنعت دارد. در بسیاری موارد، حتی تایید برای معامله با بیت کوین نیاز نیست. به علت افزایش شدید در قیمت بیت کوین، سرمایه گزاران و بورس باز ها به معامله جذب شده اند تا سود کسب کنند.

بورس رسمی بیت کوین یا قیمت رسمی بیت کوین وجود ندارد. این ویژگی، معامله با اوراق قرضه به وسیله ی پول قرضی را امکان پذیر می کند. بر خلاف سایر معاملات سهام، داد و ستد بیت کوین به صورت 24/7 کار می کند (کل هفته، کل روز).

داد و ستد بیت کوین به علت تغییر قیمت شدید بیت کوین، ماهیت جهانی آن و داد و ستد بیت کوین 24/7 آن جذابیت دارد. با این حال مهم است خطراتی که همراه با معامله با بیت کوین می آیند را درک کنید و بفهمید.

بدست آوردن و معامله بیت کوین

انواع معامله بیت کوین

در این بخش از آموزش بیت کوین ، انواع معامله بیت کوین را بررسی می کنیم.

زمانی که وارد یک سیستم معاملاتی می شویم، دو راه برای کار کردن وجود دارد. یکی این است که به صورت سرمایه گزاری روزانه کار کنیم یا از سرمایه گزاری طولانی مدت استفاده کنیم که خرید سهام و سپس صبر کردن برای بالا رفتن ارزش آن سهام در گذر زمان است.

این استراتژی ها را میتوان به طور همزمان به وسیله ی معاملات روز به روز با مقداری بیت کوین انجام داد، در حالیکه مقداری بیت کوین دیگر برای سود های طولانی مدت سرمایه گزاری کرد. در هر دو حالت، باید یک حساب در یکی از بورس های متعدد ارز رمزی باز کنیم.

Coinbase  و معامله کردن

یکی از بهترین گزینه ها برای باز کردن حساب، Coinbase است، که یک بورس ارز رمزی قابل اعتماد و امن است. در Coinbase ، میتوانیم بیت کوین، اتریوم و لایتکوین را یا با انتقال به یورو یا با خرید مستقیم با استفاده از کارت اعتباری انجام دهیم. کارمزد برای هر تراکنش به طور عادی 4 درصد است.

Coinbase  بسیار ساده و حسی است و این ویژگی آن را به انتخابی عالی برای شروع معامله با ارزهای رمزنگاری شده در بازار تبدیل می کند. mt.gox یک بورس ژاپنی معروف در حوزه بیت کوین بود تا اینکه یک کلاهبرداری باعث بسته شدن آن شد.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.