logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

جذب 20 هزار فالوور در اینستاگرام

جذب 20 هزار فالوور در اینستاگرام
فرجام خانی اینترنت

در این بخش از آموزش شبکه اجتماعی از تاپ سایت 98 به سراغ جذب 20 هزار فالوور در اینستاگرام می رویم.

راهنمای گام به گام برای اینکه در اینستاگرام 20 هزار فالوور جذب کنید.

جذب فالوور اینستاگرام

 آیا به دنبال این هستید که در اینستاگرام فالوور جذب کنید؟ در اینجا جذب فالوور اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.

اینستاگرام مکان فوق العاده ای است که برند ها با هر اندازه و شکلی میتوانند در آن به چشم بیایند و دیده شوند. با این حال، آنچنان هم ساده نیست که بتوان مخاطبان وفادار و متعهد به دست آورد. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که این کار را چطور انجام دهید.

عناوین 

مرحله 1: رشد از 0 تا 100 فالوور

مرحله 2: رشد تا 1000 فالوور

مرحله 3: رشد تا 5000 فالوور

مرحله 4: رشد تا 10000 فالوور

مرحله 5: رشد تا 20000 فالوور و بیشتر

اگر این مقاله را باز کرده اید، حدس می زنم به رشد حساب کاربری خود در اینستاگرام اهمیت می دهید. هر کسی که کسب و کاری به راه انداخته است، این سوال را در ذهن دارد که چگونه میتوان در اینستاگرام فالوور جذب کرد؟ 

متاسفانه اکثر مقاله هایی که در مورد این موضوع منتشر شده اند، یا خیلی مبهم هستند یا در خصوص مورد های خاص توضیح داده اند و اکثرا ایده هایی را بیان می کنند که تاثیر کمی دارند و/یا بسیار زمان بر هستند.

علاوه بر این، این استراتژی های رشد فالوور اینستاگرام باید تقریبا هر زمان که الگوریتم های رتبه بندی اینستاگرام به روز می شوند، آن ها نیز به روز شوند چون به احتمال زیاد راهنمایی هایی که در سال 2017 منتشر شده اند، بسیار کهنه و  قدیمی شده اند زیرا اینستاگرام طی دو سال اخیر، تغییرات زیادی کرده است.

من طی چند سال گذشته بازاریابی اینستاگرامی می کرده ام. طی این مدت، روش های بسیار زیادی را برای رشد حساب کاربری خودم و دوستانم امتحان کرده ام.

با تکیه بر این تجربه ها، روش های موثر و جهانی برای جذب فالوور اینستاگرام جمع آوری کرده ام. در تلاش برای سازماندهی این روش ها، یک راهنمای گام به گام برای رشد پایه ی فالوور ایجاد کرده ام، به عبارتی، راهی به 20 هزار فالوور.

اما پیش از اینکه شروع کنید، باید به طور خلاصه یک سری موارد واقعی را بررسی کنیم. راه حل معجزه آسایی که ناگهان 1k، 10k یا 20k فالوور برای شما بیاورد، وجود خارجی ندارد. 

زمانی که در مورد جذب فالوور در اینستاگرام صحبت می کنیم، زمان بندی بسیار اهمیت دارد. با این حال، روش های متعددی وجود دارند که با به کارگیری آنها میتوانید فالوور های خود را افزایش دهید.

با این حال، اینکه ناگهان با سرعت تمام از همه ی آنها استفاده کنید، نتیجه ی چندانی برای شما در پی نخواهد داشت زیرا تاثیر گذاری هر یک از این موارد پس از دست یابی به تعداد مشخصی فالوور تغییر می کند.

به طور مثال، هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که وقتی تنها 10 نفر فالوور دارید، یک میلیون تومان بابت شات شدن توسط یک اینفلوئنسر بزرگ (یا شاخ اینستاگرامی) بپردازید.

بله، احتمالا بابت این کار تعدادی فالوور جذب می کنید اما قیمت به ازای فالوور، به شدت زیاد است. این کار زمانی تاثیر بسیار بیشتری دارد که شما ابتدا هویت قدرتمند و فالوور های زیادی را در اینستاگرام داشته باشید، سپس برای سرعت بخشیدن به کار خود، از این روش استفاده کنید.

 خب، اکنون به سراغ اصل قضیه می رویم: نحوه ی جذب فالوور در اینستاگرام...

مرحله ی 1: رشد از 0 تا 100 فالوور در اینستاگرام

خب الان شما یک حساب کاربری کاملا جدید دارید و نیاز دارید حرکت اولیه را انجام دهید و فالوور جذب کنید. 

اگر شما کسب و کار یا برندی دارید که تا حدودی جامعه ای برای آن دارید، طی کردن این گام، چالش بزرگی برای شما محسوب نمی شود. یک خبرنامه به مشتریان فعلی خود بفرستید و آنها را دعوت کنید تا صفحه ی اینستاگرام شما را دنبال کنند (فالو کنند).

 فراموش نکنید که هر گاه از کسی میخواهید کاری انجام دهد، باید به آنها انگیزه دهید. در این مورد، تخفیف برای محصول به 100 نفر فالوور اول، به خوبی کار می کند. 

اگر لیست ایمیل شما به اندازه کافی بزرگ است، میتوانید این پیشنهاد را جدا کنید، به این صورت که آن صد نفر 30 درصد تخفیف می گیرند، صد نفر بعدی 20 درصد تخفیف می گیرند و الی آخر.

تا که افرادی را که ایمیل شما را بعدتر باز می کنند، از دنبال کردن خود دلسرد نکنید.

قبل از اینکه ایمیل را ارسال کنید، مطمئن شوید چند پست سرگرم کننده و جذاب در رابطه با ایده ی برند خود در صفحه اینستاگرام خود گذاشته باشید.

اگر در حال حاضر جامعه ی مشتری/فالوور ندارید، میتوانید به سراغ دوستانتان، خانواده یا همکارانتان بروید و از آنها بخواهید شما را دنبال کنند.

این یکی از روش های مورد علاقه ی من است زیرا میتوانید بدون اینکه هیچگونه محتوایی در صفحه ی خود قرار دهید، پایه فالوور جذب کنید (با این حال توصیه می کنم حداقل یک پست در آن قرار دهید)، و اگر یکی از آن افرادی هستید که خانواده ی بزرگ یا دایره دوستان بزرگی دارید، احتمالا به سرعت میتوانید آن 100 فالوور را به دست آورید.

همچنین اگر یک وبسایت برند دارید، میتوانید با اضافه کردن دکمه ی فالوی اینستاگرام در وبسایت خود، بازدید کنندگان را به فالوور تبدیل کنید تا که مخاطبان شما بفهمند در شبکه ی اجتماعی شما را کجا پیدا کنند.

پس از اینکه این گام اول را پشت سر گذاشتید، زمان آن فرارسیده تا یک استراتژی انتخاب کنید تا در اینستاگرام فالوور جذب کنید و این پایه را به حداقل 100 فالوور افزایش دهید.

استراتژی 1: "چیزی در پیش است..."

این استراتژی زمانی به بهترین نحو عمل می کند که یک اعلامیه مربوط به چیزی که به زودی می آید، داشته باشید- مثل یک وبسایت، محصول، جایزه یا تخفیف زیاد و غیره... .

پروفایل جذابی را انتخاب کنید و بیو سرگرم کننده و شوخ طبعانه ای داشته باشید-  اگر باعث افزایش مخاطبان شما می شود، حتی میتوانید چند ایموجی در آن استفاده کنید.

 اگر لینکی به صفحه ی اصلی وبسایت خود، صفحه ی ثبت ایمیل یا هر لینک برندی که بتواند ارتباط شما با فالوور ها را افزایش دهد، حتما آن را در بیو قرار دهید.

 حتی اگر هنوز به طور کامل وبسایت خود را راه اندازی نکرده اید، انجام این کار باعث اعتبار بخشی به برند شما می شود- انجام این کار به مخاطبان شما نشان می دهد که به برند خود اهمیت می دهید و گام اضافه ای برداشته اید و دامنه خریده اید.

به طور ایده آل، باید حداقل صفحه ی "به زودی"، همراه با یک صفحه که اطلاعات بازدید کننده را جمع آوری می کند، داشته باشید.

اما زیاد نگران آن نباشید- صفحه ی اینستاگرام شما الزاما با داشتن لینک در بیو، سریعتر رشد نمی کند.

در این زمان، خیلی خوب است که به سمت پول در آوردن از مخاطبان خود پیش بروید که میتوانید این کار را به طور کامل در گام های بعدی هم انجام دهید.

زمانی که بیو اینستاگرام خود را مینویسید، مطمئن باشید که به طور کاملا واضح بگویید که حساب شما قرار است چه چیزی باشد.

اگر برنامه ی شما این است که تجارت اینترنتی انجام دهید، آن را بنویسید. اگر توصیه های بازاریابی یا فروش را به طور رایگان منتشر می کنید، آن را بنویسید.

اگر جایزه یا تخفیف زیادی را برای 100 نفر فالوور اول در نظر گرفته اید،  آن را بنویسید. حتی اگر در آن لحظه چیزی ندارید، به مردم انگیزه دهید تا شما را فالو کنند.

اگر میخواهید یک گام بیشتر پیش بروید (که همیشه باید این کار را انجام دهید)، حداقل یک پست زیبا منتشر کنید که پیام برند شما را منتقل می کند.

این کار باعث می شود در اینستاگرام فالوور جذب کنید، چون به فالوور های بالقوه اجازه می دهد بدانند شما چه کاری انجام می دهید، چه نوع پست هایی را میتوانند از شما انتظار داشته باشند و در مورد برند های آینده ی شما به هیجان می آیند.

برای کمک به یک معامله کننده، من مورد زیرا را ایجاد کرده ام:

جذب فالوور اینستاگرام

 تصویر برند - توصیف برند - انگیزه  - وبسایت

متاسفانه تنها راه اندازی حساب کاربری باعث نمی شود شما فالوور جذب کنید.

به دنبال حساب های کاربری در حیطه کاری خود یا مشابه با حیطه ی کاری خود بگردید که تعداد فالوور های زیادی دارند (گرچه من به دنبال حساب های با فالوور بالای 10k نمی روم).

زمانی که چنین حساب های کاربری را شناسایی کردید، حداقل ده مورد از آنها را فالو کنید و مطمئن شوید که حداقل 50 نفر از فالوور های هریک را هم فالو کرده اید.

 اگر میخواهید یک گام اضافه بر دارید، میتوانید حساب های کاربری آن 50 نفر را قبل از فالو کردن بررسی کنید تا مطمئن شوید که کاملا مطابق با مخاطب هدف شما هستند.

در اینجا یک نکته ی مهم وجود دارد و آن هم این است که مطمئن شوید با حساب های کاربری که فالو کرده اید به طور منظم تعامل برقرار می کنید.

پست های اخیر آنها را لایک کنید، روی آنها کامنت بگذارید، به استوری های آنها پاسخ دهید و/یا به آنها دایرکت بدهید و در یک جمله خود را معرفی کنید و بیان کنید که یک حساب کاربری جدید را شروع کرده اید و خیلی خوشحال می شوید اگر که آنها را جزو اولین فالوور های خود ببینید که جایزه یا تخفیفی که قرار داده اید را دریافت می کنند. 

روش ارسال پیام در دایرکت، به همراه تعامل منظم، یک تاکتیک عالی برای افزایش فالوور در اینستاگرام است- به ویژه اگر حسابی را انتخاب کرده باشید گه خیلی بزرگ نباشد و واقعا پیام شما را ببیند.

شما باید تمام این کار ها را در مراحل بعدی هم انجام دهید اما انجام آنها در هنگامی که تازه کار خود را شروع کرده اید، بسیار حیاتی است.

استراتژی 2: "ستاره ی در حال صعود"

به عبارت دیگر اگر واقعا چیز بزرگی ندارید که در پیش باشد یا اگر علاقه مند هستید که برند شخصی را ارتقا دهید ( مدل ها، عکاس ها، سخنران ها و غیره)، از این استراتژی استفاده کنید.

تمامی چیز های که در استرتژی 1 بیان کردیم، هنوز مفید هستند. باید روی بیو خود کار کنید، توضیح دهید که چه کسی هستید و حساب کاربری شما در مورد چیست، به حساب های کاربری در حیطه ی کاری خود دسترسی داشته باشید و با فالوور های آنها تعامل داشته باشید.

تفاوت اصلی در اینجا این است که شما باید قبل از صعود کردن، صفحه خود را بسازید. به یاد داشته باشید که شما افراد را به سمت پیشنهاد های آینده فرا نمیخوانید تا که فالوور جذب کنید، در عوض شما آنها را به سمت پست های خود می کشید.

در اینجا یک سوال بزرگ مطرح می شود:

قبل از اینکه رشد کنید، باید چه تعداد پست منتشر کرده باشید؟ به اعتقاد من، 9 الی 12 پست میتواند شروع خوبی باشد.

 به این معنا که وقتی فردی به سراغ پروفایل شما می آید، به اندازه ی کافی محتوا وجود دارد تا شما و برند شما را معرفی کند. در نظر داشته باشید که پست های شما باید یکدیگر را تکمیل کنند تا یک گرید منسجم و فید زیبا خلق کنند.

 خیلی مهم است که طرح خوبی برای عکس های خود داشته باشید. بله، هر پست برای به وجود آوردن تعامل از جانب فالوور های اینستاگرام که پست های شما را در فید خود می بینند، کار می کند.

 با این حال، نمای کلی فید، یکی از مهمترین چیز هاست که در جذب فالوور به شما کمک می کند. نشان دهنده ی این است که شما به برند خود اهمیت می دهید و به افراد می فهماند که میتوانند به طور دائمی کیفیت مشابهی را از شما انتظار داشته باشند.

اگر در مورد انتخاب سبک برای فید خود تردید دارید، مقاله های مرتبط را بررسی کنید.

جذب فالوور اینستاگرام

افرادی که از مجموعه رنگ های منسجم استفاده می کنند و برای فید خود برنامه ریزی می کنند، سریعتر فالوور جذب می کنند.

 اگر میخواهید 12 پست اولیه خود را منتشر کنید، توصیه می کنم این کار را طی دو الی سه روز انجام دهید. این کار به این بستگی دارد که شما در نظر دارید در آینده، هر چند روز یک بار پست بگذارید اما نظر شخصی من این است که منتشر کردن 12 پست در یک روز خیلی جالب نیست.

 در هر پست هشتگ های زیاد (30 هشتگ برای هر پست) بگذارید تا فالوور های بالقوه بتوانند پست های شما را راحت تر مشاهده کنند. مهم است که تعامل خوبی را از ابتدا روی پست های خود نشان دهید.

 توصیه می کنم هم از هشتگ ها برای 1K الی 20K استفاده کنید و هم برای بالای 10 میلیون. احتمال زیادی دارد که شما با انجام همین یک کار، فالوور های زیادی به دست آورید. مهم ترین نکته این است که هشتگ های شما مرتبط با محتوای پست های شما باشند.

نکات مهم:

  • بیو جذاب به همراه جایزه یا تخفیف زیاد بگذارید.
  • با افرادی که احتمال دارد به محتوای شما علاقه مند باشند، به طور منظم تعامل برقرار کنید.
  • روی پست های خود کار کنید تا طرح/سبک خود را بهتر کنید.
  • دنبال هشتگ های کم و بیش معروف بگردید، هرچه هشتگ مرتبط میتوانید انتخاب کنید و از آنها در پست های خود استفاده کنید.

ادامه دهید...

مرحله ی 2: رشد تا  1,000 فالوور در اینستاگرام

زمانی که آن کار های اولیه را انجام داید، استراتژی زیر واقعا به عنوان یک تقویت کننده به شما کمک خواهد کرد تا فالوور های بیشتری را در اینستاگرام جذب کنید. نحوه ی انجام آن را در زیر مشاهده می کنید:

  1. برخی حساب های کاربری بزرگتر (بیش از 50K فالوور) را شناسایی کنید که به صنعت شما شباهت دارند را در صنعت شما فعالیت می کنند و همان مخاطبان هدفی را دارند که شما سعی می کنید به دست آورید. 
  2. بررسی کنید تا مطمئن شوید که فالوور های آنها واقی هستند (برای اینکار میتوانید از تعدادی ابزار خوب استفاده کنید: Fameaudit, SocialAuditPro
  3. اگر تعداد زیادی از فالوور های آنها واقعی هستند، لیست فالوور های آنها را باز کنید و شروع کنید به فالو کردن حساب های کاربری (پیشنهاد می کنم پروفایل هایی را فالو کنید که عکس انسان واقعی در پروفایل دارند نه لوگو).
  4. بررسی کنید و ببینید کدام افراد فالو بک نداده اند و آن ها را آنفالو کنید. برای این کار، اپلیکیشن های بسیار زیادی وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید.

به طور ایده آل، حداقل 20 درصد از افرادی که فالو کرده اید باید فالو بک بدهند. هرچه فالوورهای بیشتری داشته باشید، نسبت فالوور به فالوینگ (افرادی که شما آنها را فالو کرده اید) سالم تر است و فید شما جذاب تر است و درصد فالو بک بیشتر خواهد بود.

افراد علاقه دارند حساب های کاربری را فالو بک دهند که:

  • به نظر واقعی میرسند.
  • نسبت به فالوینگ، فالوور های بیشتری دارند.
  • فالوور های زیادی دارند.
  • فید آنها به خوبی طراحی شده است.

علاوه بر استراتژی فالو/آنفالو، میتوانید به تدریج با حساب های کاربری بزرگتر تعامل برقرار کنید (تا زمانی که آنها رقیب های مستقیم نیستند). 

ابتدا، گزینه ی turn on post notifications را برای این دسته از حساب ها فعال کنید تا هنگامی که پست جدید میگذارند، مطلع شوید. هر زمان که چیزی را پست می کنند، اولین نفری باشید که لایک می کنید و کامنت می گذارید. یک سری کامنت ها هستند که به وضوح از جانب ربات ها هستند. به راحتی میتوان آنها را تشخیص داد و اکثر کاربران اینستاگرام میدانند که آنها اصلی نیستند: 

جذب فالوور اینستاگرام

کامنت های این چنینی اغلب از جانب ربات ها هستند.

 سعی کنید برای اینکه شبیه به ربات نباشید، چیزی مربوط به کپشن یا پست بنویسید- هرچه انسانی تر عمل کنید بهتر است. سوالات مربوط بپرسید یا ایده ی خود را بیان کنید. این کار به کاربران در جامعه ی شما ثابت می کند که شما واقعا علاقه مند هستید.

توصیه می کنم برای دست یابی به 1000 فالوور، استراتژی فالو/آنفالو را با استراتژی ها در مرحله ی قبل ترکیب کنید.

جذب فالوور اینستاگرام

دوم، زمانی که به 1000 فالوور رسیدید، ایده ی خوبی است که به برنامه ریزی کردن پست های خود فکر کنید. این کار به شما اجازه می دهد وقت بیشتری برای تولید محتوا، تعامل با مخاطب و ادامه برای جذب فالوور های بیشتر داشته باشید. 

برنامه ریزی و مدیریت محتوای اینستاگرام با Hopper HQ به این معناست که میتوانید مستقیما از دسکتاپ پست منتشر کنید، فید خود را به صورت دیداری طرح ریزی کنید و در صرف زمان بسیاری صرفه جویی کنید.

عکس ها، ویدیو ها، پست های چرخشی، کپشن ها، اولین کامنت ها، همگی را میتوان از قبل برنامه ریزی کرد، در نتیجه نیازی نیست برای پست های لحظه آخر عجله کنید.

جذب فالوور اینستاگرام

نکات مهم:

  1. حساب های کاربری مهم که شبیه به شما هستند را شناسایی و فالو کنید.
  2. ، گزینه ی turn on post notifications را برای این دسته از حساب ها فعال کنید تا هنگامی که پست جدید میگذارند، مطلع شوید.
  3. به محض اینکه پست گذاشتند، کامنت بگذارید.
  4. فالوور های واقعی آنها را فالو کنید.

مرحله ی 3: رشد تا 5,000 فالوور در اینستاگرام

اکنون که اساس رشد خوبی دارید، زمان آن رسیده که سرعت خود را بیشتر کنید. باید کار های که تا الان انجام می داده اید را ادامه دهید. به اعتقاد من آن روش ها حتی زمانی که بیش از 20K فالوور داشته باشید هم عالی هستند. با این حال، اضافه کردن روش های دیگر باعث می شود نتیجه ی بهتری دریافت کنید.

  • ابتدا باید با گروه های تعامل شروع کنید. اگر تا به حال چیزی در مورد آنها نشنیده اید، باید مقاله های مربوط به آن را مطالعه کنید تا بفهمید این گروه ها چه هستند و چگونه کار می کنند
  • دوم، روی تبلیغات سرمایه گذاری کنید. اگر یک برند را می سازید، در این زمان، تبلیغات اینستاگرامی بسیار سودمند هستند.
  • سوم، حتما پست های اینستاگرامی خود را برنامه ریزی کنید. زمانی که به این سطح برسید، تک تک دقیقه هایی که صرف اینستاگرام کنید، ارزشمند است.

برای مدیریت کردن تبلیغات در اینستاگرام، باید حساب کاربری خود را به حساب کاربری تجاری تبدیل کنید.  اگر تا به حال این کار را انجام نداده اید، به روش زیر میتوانید این کار را انجام دهید:

  1. به پروفایل خود رفته و در کنار Edit Profile، روی دکمه ی settings  کلیک کنید.
  2. پایین بیابید تا Switch to Business Profile را ببیند (اگر در حال حاضر حساب کاربری تجاری داشته باشید، Switch back to Personal Account را مشاهده خواهید کرد).
  3. روی آن کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید تا پروفایل تجاری بسازید ( محض اطلاع، شما به یک صفحه ی فیسبوک نیاز دارید که مدیریت آن را برعهده داشته باشید).

جذب فالوور اینستاگرام

نحوه ی تغییر به پروفایل تجاری.

 میتوانید پست های فعلی خود را ارتقا دهید یا حساب کاربری خود را به فیسبوک لینک بدهید و از طریق پانل مدیریت تبلیغات فیسبوک، تبلیغ بسازید. از گزینه های هدف گذاری مختلف استفاده کنید و ببینید کدام یک سریعتر فالوور برای شما جذب می کند یا تعامل را افزایش می دهد (به پست ها و اهداف شما بستگی دارد).

توصیه می کنم فیلم های کوتاه درست کنید و استوری های اینستاگرام را انتخاب کنید. این روش نسبتا کمتر استفاده می شود که خب بهتر از پست ها فید عمل می کند.

اگر برای مدیریت کردن تبلیغات نیاز به کمک داشتید، یک آزاد کار یا متخصص کامپیوتر استخدام کنید.

در نهایت اگر با فلوئنسر های اینستاگرام ارتباط برقرار کردید، فراموش نکنید که..

اینفلوئنسر ها هم انسان هستند. اگر میخواهید برای همکاری به یک اینفلوئنسر نزدیک شوید، واقعا به چیز هایی که در زندگی او میگذرد علاقه مند باشید. اگر خجالتی نیستید، یک ویدیو کوتاه از خود به عنوان شروع کننده ی مکالمه ضبط کنید و به صورت دایرکت برای آنها بفرستید. بی شک برجسته تر از سایر حساب های کاربری خواهید بود.

 اگر حساب های کاربری متعددی را به عنوان پذیرنده انتخاب کنید، مطمئن شوید که یک گروه چت ایجاد نکنید بلکه به طور جداگانه برای آنها ارسال کنید. در غیر اینصورت، خیلی شخصی به نظر نمی رسد.

ممکن است از خود بپرسید این کار چطور باعث می شود من فالوور جذب کنم؟

در واقع پاسخ خیلی ساده است.

 زمانی که اعلان (نوتیفیکیشن) های خود را در اینستاگرام می بینید، یک زبانه ی فالوینگ میبینید. این جایی است که افراد جاسوسی دوستان خود را می کنند تا بدانند در اینستاگرام آنها چه خبر است- چه عکس هایی را لایک می کنند، چه حساب های کاربری را فالو کرده اند، چه کامنت هایی گذاشته اند و غیره. اگر تا به حال این کار را نکرده اید، به سرعت شروع کنید.

جذب فالوور اینستاگرام

زبانه ی فالوینگ

 بر اساس یک مقاله، 67 درصد از کاربران اینستاگرام از آن استفاده می کنند. اگر این فلوئنسر پست های شما را لایک کند و روی آنها کامنت بگذارد، احتمال زیادی وجود دارد که فالوور های او این را ببینند.

 این راه فوق العاده ای برای جذب فالوور است زیرا افراد به طور طبیعی میخواهن بدانند که دوستان و الگو های آنها به چه چیز هایی علاقه دارند. اگر محتوا مانند چیزی باشد که آنها دوست دارند، به احتمال زیاد شما را نیز فالو می کنند. 

نکات مهم:

  1. به گروه های تعامل بپیوندید و از آنها استفاده کنید.
  2. از تبلیغات استفاده کنید تا افراد زیادی را به سوی خود بکشانید.
  3. با اینفلوئنسر ها ارتباط برقرار کنید.

مرحله ی 4: رشد تا 10,000 فالوور در اینستاگرام

10000 فالوور در اینستاگرام فوق العاده است.

این عدد به قدری بزرگ است که در فضای موجود جا نمی گیرد، به همین خاطر آن را 10k می نویسند.

 علاوه بر این، این موقعیت فوق العاده را به دست می آورید که بتوانید لینک ها را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید. این مزیت باعث می شود بتوانید پول در آوردن از حساب اینستاگرام خود را آغاز کنید.

تمام کار هایی که تا به حال انجام می داده اید را ادامه دهید. بی شک اگر چیزی به نظر می رسد بازدهی ندارد، آن را متوقف کنید و روی چیز هایی تمرکز کنید که بیشترین تاثیر را دارند. شما باید در هر مرحله ی این راهنمایی که هستید، استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید در مسیر درست قرار دارید. 

اکنون که پایه فالوور خیلی خوبی دارید، باید به راه هایی فکر کنید که به ارتقای شما کمک می کنند:

دوستی را تگ کنید

یکی از بهترین راه هایی که باعث  می شود افراد محتوای شما را ترویج دهند، این است که از آنها بخواهید دوستان خود را تگ کنند. این کار را میتوانید با هر یک از پست های خود انجام دهید. این روش در مورد پست هایی که از نظر احساسی قدرتمند هستند، به خوبی کار می کند- نقل قول ها، ویدیو های انگیزشی و/یا خنده دار، پست هایی مربوط به حیوانات و غیره. در کپشن پست، میتوانید چیزی مثل " دوستان خود را تگ کنید"، "کسی الهام بخش شماست را تگ کنید"، " کسی که باید این کار را انجام دهید تگ کنید" و غیره بنویسید.

گرچه محتوا باید به اندازه ی کافی خوب باشد. نکته ی مهم همین است. اگر از نظر احساسی تاثیر گذار نباشد، احتمالا افراد دیگران را تگ نخواهند کرد. 

جذب فالوور اینستاگرام

جایزه یا تخفیف زیاد بدهید

جایزه ای را پیشنهاد دهید که فالوور های شما نمیتوانند از آن چشم پوشی کنند! میتواند کتاب، ابزار، کلاه، پیراهن، کارت هدیه، یکی از محصولاتی که میفروشید و غیره باشد.  

جذب فالوور اینستاگرام

انگیزه ایجاد کنید تا فالوور جذب کنید

 نکات مهم:

  1. فالوور های خود را تشویق کنید تا سفیر های برند باشند.
  2. پست هایی بگذارید که فالوور ها بتوانند افرادی را تگ کنند.
  3. جایزه بگذارید یا تخفیف ویژه بدهید تا بازدید از پست های خود را افزایش دهید.

مرحله ی 5: رشد تا 20000 فالوور و فراتر از آن

تمام آنچه تا اینجا بیان شده است تا به طور مداوم انجام دهید.

اکنون میخواهم توصیه آخر خود را بیان کنم که بازدهی خوبی از آن دریافت کرده ام، به ویژه زمانی که حساب کاربری شما بیش از 10k فالوور دارد.

همانطور که قبلا گفتم، 10k فالوور عالی است. به شما اعتبار می دهد و قطعا شما دیگر یک حساب کاربری معمولی نیستید.

باید کم کم به فکر این باشید که خارج از اینستاگرام صدای خود را به گوش دیگران برسانید. بیش از 10k فالوور، فرصت هایی را برای پول در آوردن برای شما فراهم می کند که باید از آنها استفاده کنید و روی حضور کامل خود به صورت آنلاین کار کنید نه اینکه فقط روی حساب اینستاگرام متمرکز باشید.

به اینستاگرام خود به عنوان یک کسب و کار نگاه کنید. چه مشکلاتی را حل می کنید؟ چه ارزش هایی را ارائه می کنید؟ فالوور های شما از پست های شما چه چیزی دریافت می کنند؟

زمانی که این چیز ها را دریابید، جستجو کنید تا بدانید مخاطبان بالقوه ی شما در کجا وقت می گذرانند و شروع کنید به ارائه ی ارزش.

چند ایده برای انجام این کار:

  • به نظر های مرتبط یوتیوب پاسخ دهید.
  • در Reddit به دیگران کمک کنید. 
  • سوالات Quora را پاسخ دهید.
  • در گروه های مرتبط فیسبوک با دیگران صحبت کنید.
  • در انجمن های آنلاین مرتبط پست بگذارید.
  • در وبلاگ هایی که ممکن است فالوور های شما بخوانند، مقاله بنویسید.. 

اینها تنها برخی از نمونه هایی هستند که میتوانید فالوور جذب کنید. وارن بافت می گوید: هیچگاه به یک روش درآمد زایی وابسته نباشید. پس چرا باید تنها به الگوریتم رتبه بندی اینستاگرام وابسته باشید تا فالوور جذب کنید؟

ممکن است در ابتدا دشوار باشد  اما بعد از اینکه شروع کردید، نسبتا آسان می شود. البته میتوانید همه ی این کار ها را برون سپاری کنید. آخرین روشی که میخواهم بیان کنم، شات کردن و شات شدن است.

میتوانید به روش های مختلف برای شات موافقت کنید. میتواند به صورت پست، شات ویدیو یا شات در استوری باشد.

جذب فالوور اینستاگرام

در اینجا نمونه ای از شات را مشاهده می کنید

 دلیلی وجود دارد که تا به حال آن را بیان نکرده ام. طبق تجربه، شات در هنگامی که حساب کاربری شما هنوز کوچک است، میتواند بسیار گران و بسیار بی فایده باشد.

بی شک میتوانید با فردی که حساب کاربری هم اندازه شما دارد شات در ازای شات انجام دهید. اما خیلی جالب نیست که وقتی هنوز حساب شما خیلی بزرگ نشده است، شروع کنید به ترویج دادن حساب دیگران. حس می کنم این کار باعث دلسردی فالوور های شما می شود.

با این حال اگر ارتباط نزدیکی با کسی دارید و محتوای آنها برای شما جالب است، انجام این کار برای فالوور های شما نیز منطقی تر جلوه می کند. در غر اینصورت، 10k میتواند نقطه ی خوبی برای انجام این کار باشد.

میتوانید توافق هایی را انجام دهید اما اکثر اوقات مجبور هستی بابت شات هزینه پرداخت کنید. با حساب های کاربری مختلف صحبت کنید تا ارزش هریک را بدانید. البته میزان فالوور های جدیدی که از یک شات دریافت می کنید، به محتوا، بیو، فالوور، نسبت فالوور به فالوینگ و غیره بستگی دارد.  

نکات مهم:

  1. بیرون از اینستاگرام حضور آنلاین مداوم داشته باشید تا پیوسته افراد را به حساب کاربری خود بکشید.
  2. با حساب های دیگر  برای شات همکاری کنید.

نتیجه گیری

این نحوه ی جذب فالوور در اینستاگرام است! بر اساس statista، اینستاگرام در حال حاضر ماهانه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد.

اینستاگرام به طور روز افزون برند ها، کسب و کار ها و آزاد کار های مختلفی که میخواهند حضور خود را رشد دهند و از اینستاگرام به عنوان کانالی برای فروش بیشتر استفاده کنند، به خود جذب می کند. علی رغم اینکه این مسئله باعث می شود بیش از هر زمان دیگری سخت باشد که بتوان در آن برجسته شد، اما من مطمئن هستم که ب کمک این راهنما و خلاقیت خود شما، میتوانید به سرعت از دیگران پیشی بگیرید.

احتمالا بسیاری از بازاریاب ها و معامله کننده ها مخالف هستند اما من اخیرا متوجه شده ام که پست کردن محتوای بیشتر، الزاما باعث نمی شود رشد سریعتری داشته باشید. اما تعامل با سایر افرادی که اینستاگرام دارند، این کار را برای شما انجام می دهد.

در ابتدا عادت داشتم روزی دو مرتبه پست بگذارم. یک هفته تنها 2 مرتبه پست گذاشتم اما در اینستاگرام خیلی فعال بودم، همه جا کامنت می گذاشتم، با افرادی که میخواستم در آینده همکار شوم ارتباط برقرار می کردم و غیره.

نتیجه؟

تعامل من کم و بیش همان اندازه ماند، اما فالوور های روزانه ی بیشتری نسبت به قبل دریافت می کردم.

 نکته ی آموزنده این است که خیلی در مورد انتشار محتوای بیشتر نگران نباشید. هر هفته چند پست بگذارید اما پست های فوق العاده بگذارید. از عکس ها/ویدیو های با کیفیت بالا استفاده کنید و کپشن های طولانی تر بنویسید که سودمند تر هستند و تعامل بیشتری ایجاد می کنند.

برای اینکه روند تولید محتوا در یک هفته ی پر کار، راحت تر شود، حداقل هفته یک مرتبه وقت بگذارید و تعداد خیلی زیادی محتوای اینستاگرامی برنامه ریزی شده آماده کنید. این روش کمک بسیاری به من کرده است.

امیدوارم از مطالعه ی این مقاله لذت برده باشید و توانسته باشید ایده های عملی برای جذب فالوور دریافت کنید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: hopperhq

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.