logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

ارز دیجیتال تتر را کامل بشناسید

ارز دیجیتال تتر را کامل بشناسید
هدایت عباسی ارز دیجیتال

آموزش ویدئویی بررسی تتر

در این ویدئو قصد داریم با تتر آشنا شویم. هدف و کاربرد تتر را بشناسیم. تاثیر آن بر ثبات بازار ، مزایا و معایب آن و آینده رمزارز تتر را بررسی کنیم. تتر یک استیبل کوین است در ردیف 5 رمزارز برتر دنیا میباشد.

چنانچه مشکلی در اجرای فیلم دارید از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید یا روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده یا دانلود فیلم بالا

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم به ارز دیجیتال تتر بپردازیم. تتر یکی از استیبل کوین های معروف دنیاست که در ردیف 5 رمزارز برتر دنیا میباشد. این رمزارز معادل یک دلار آمریکا است و دلیل محبوبیت آن این است که نوسانات شدید قیمتی نیز روی آن تاثیری ندارد.

ارز دیجیتال تتر از کجا بخرم؟

امکان خرید Tether / USDT در تعداد زیادی صرافی ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد. در حقیقت ، حجم معاملات روزانه USDT اغلب برابر یا حتی بیشتر از بیت کوین است. این امر به ویژه در صرافی هایی که جفت های معاملاتی فیات به کریپتو در دسترس نیستند مشهود است ، زیرا جایگزین مناسبی برای دلار است.

اگر می خواهید بدانید ارز دیجیتال تتر(Tether) را از کجا بخرید ، صرافی های برتر برای معاملات Tether در حال حاضر Binance ، Tokocrypto ، OKEx ، FTX و CoinTiger هستند.همچنین می توانید از صرافی های ایرانی نیز خریداری فرمایید.

ارز دیجیتال تتر (USDT) چیست؟

ارز دیجیتال تتر USDT یک استیبل کوین (ارز رمزنگاری شده با ارزش پایدار) است که قیمت دلار آمریکا را منعکس می کند و توسط یک شرکت Tether مستقر در هنگ کنگ منتشر شده است.

پیوند توکن با دلار آمریکا از طریق نگهداری مقداری از اسناد تجاری ، سپرده های امانتی ، پول نقد ، اسناد بازپرداخت ذخایر و اسناد خزانه در ذخایر به دست می آید که از نظر ارزش دلار معادل تعداد USDT در گردش است.

در ابتدا در ژوئیه 2014 به عنوان Realcoin ، یک رمز ارز لایه دوم رمزگذاری شده که بر اساس بلاک چین بیت کوین و با استفاده از پلتفرم Omni ساخته شده بود ، راه اندازی شد.

بعداً به USTether و سپس ، در نهایت ، به USDT تغییر نام داد.

علاوه بر بیت کوین ، USDT بعداً به روز شد تا روی بلاک چین Ethereum ، EOS ، Tron ، Algorand و OMG کار کند.

ارز دیجیتال تتر

بنیانگذاران Tether چه کسانی هستند؟

ارز دیجیتال تتر(USDT) همانطور که در آن زمان Realcoin شناخته می شد - در سال 2014 توسط بروک پیرس ، ریو کالینز و کریگ سلارس راه اندازی شد.

براک پیرس یک کارآفرین مشهور است که تعدادی از پروژه های برجسته را در صنایع رمزنگاری و سرگرمی تاسیس کرده است.

در سال 2013 ، او یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Blockchain Capital تاسیس کرد ، که تا سال 2017 بیش از 80 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده بود.

در سال 2014 ، پیرس مدیر بنیاد بیت کوین شد ، یک موسسه غیرانتفاعی برای کمک به بهبود و ارتقاء بیت کوین تأسیس شد.

پیرس همچنین بنیانگذار Block.one ، شرکت پشت EOS ، یکی از بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار است.

ریو کالینز مدیرعامل Tether در دو سال اول وجود آن بود.

قبل از آن ، او چندین شرکت موفق را تأسیس کرده بود ، مانند شبکه تبلیغات آنلاین Traffic Marketplace ، استودیوی سرگرمی RedLever و وب سایت قمار Pala Interactive.

از سال 2020 ، کالینز سرپرستی SmarMedia Technologies ، یک شرکت فناوری بازاریابی و تبلیغاتی را بر عهده دارد.

به غیر از کار بر روی Tether ، کریگ سلارس بیش از شش سال عضو بنیاد Omni بوده است.

پروتکل Omni آن به کاربران اجازه می دهد تا ویژگی ها و ارزهای مبتنی بر قرارداد هوشمند را بر روی بلاک چین بیت کوین ایجاد و معامله کنند.

سلرز همچنین در چندین شرکت و سازمان رمزنگاری دیگر مانند Bitfinex ، Factom ، Synereo و MaidSafe Foundation کار کرده است.

چه چیزی Tether را منحصر به فرد می کند؟

ویژگی منحصر به فرد USDT این واقعیت است که ارزش آن توسط تتر(Tether) تضمین می شود که همچنان به دلار آمریکا وابسته است.

به گفته Tether ، هر زمان که توکن های USDT جدیدی صادر می کند ، همان مقدار USD را به ذخایر خود اختصاص می دهد ، بنابراین اطمینان حاصل می شود که USDT به طور کامل توسط پول نقد و معادل آن نقد می شود.

بی ثباتی مشهور بازارهای رمزنگاری به این معنی است که ارزهای رمزنگاری شده می توانند در عرض یک روز 10 تا 20 درصد افزایش یا کاهش پیدا کنند و این امر آنها را به عنوان ذخیره ارزش غیرقابل اعتماد می کند. از سوی دیگر USDT در برابر این نوسانات محافظت می شود.

این ویژگی USDT را به یک پناهگاه امن برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال تبدیل می کند: در دوره های بی ثباتی بالا ، سرمایه گذاران می توانند ارز خود را به تتر Tether تبدیل کنند تا دیگر نگران بی ثباتی بازار نباشند و نیاز نیست رمزارز خود را به دلار تبدیل نمایند.

علاوه بر این ، تتر USDT یک روش ساده برای انجام معادل یک دلار آمریکا بین مناطق ، کشورها و حتی قاره ها از طریق بلاک چین ارائه می دهد بدون نیاز به یک واسطه مانند بانک یا ارائه دهنده خدمات مالی.

با این حال ، در طول سالها ، تعدادی اختلاف نظر در مورد اعتبار ادعاهای Tether در مورد ذخایر USD آنها وجود دارد ، و گاهی اوقات قیمت USDT را مختل می کند ، که در یک مقطع از تاریخ 0.88 دلار پایین آمد.

بسیاری نگرانی هایی را در مورد این واقعیت ایجاد کرده اند که ذخایر Tether هرگز توسط شخص ثالث مستقلی حسابرسی نشده است.

چند سکه Tether (USDT) در گردش است؟

هیچ محدودیتی برای عرضه کل USDT وجود ندارد با توجه به این که متعلق به یک شرکت خصوصی است ، از لحاظ نظری ، صدور آن تنها با سیاست های خود Tether محدود می شود.

با این حال ، از آنجا که Tether ادعا می کند که هر USDT قرار است با یک دلار آمریکا پشتیبانی شود ، مقدار توکن ها توسط ذخایر نقدی واقعی شرکت محدود می شود.

علاوه بر این ،رمزارز تتر Tether برنامه های انتشار خود را زودتر افشا نمی کند.

در عوض ، آنها گزارش های شفافیت روزانه را ارائه می دهند و کل ذخایر دارایی ها و بدهی های خود را فهرست می کنند ، دومی مربوط به مقدار USDT در گردش است.

هدف اعلام شده USDT ترکیب ماهیت نامحدود ارزهای رمزنگاری شده است-که می تواند بین کاربران بدون واسطه شخص ثالث قابل اعتماد ارسال شود-با ارزش پایدار دلار آمریکا.

به گفته Tether ، تا سپتامبر 2020 ، بیش از 14.4 میلیارد توکن USDT در گردش است که دارایی آنها 14.6 میلیارد دلار است.

چگونه شبکه Tether امن است؟

ارز دیجیتال تتر USDT بلاک چین خاص خود را ندارد در عوض ، به عنوان یک رمز دوم در کنار بلاکچین های دیگر ارزهای دیجیتال عمل می کند: بیت کوین ، اتریوم ، EOS ، Tron ، Algorand ، Bitcoin Cash و OMG و توسط الگوریتم های هش مربوطه ایمن می شود.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.