logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

ارز دیجیتال AVAX و آینده آن

ارز دیجیتال AVAX و آینده آن
هدایت عباسی ارز دیجیتال

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم به سراغ ارز دیجیتال AVAX برویم و این رمزارز بی نظیر که آینده ای عالی را برای آن متصور هستیم بررسی کنیم. این ارز دیجیتال ، در بین 30 رمزارز اول دنیاست و به خاطر منحصربفرد بودن آن در آینده خبرهای خوبی از آن به گوش خواهد رسید.

اولانچ و ارز دیجیتال AVAX

اولانچ Avalanche یک شبکه بلاک چینی متن باز است که با استفاده از یک پروتکل اجماعی نوآورانه ساخته شده است و قبلاً مخفف AVA بود و شبکه اصلی خود را در سپتامبر 2020 راه اندازی کرد.

اولین پلتفرم قراردادهای هوشمند است که تراکنش ها را در کمتر از یک ثانیه تأیید می کند ، از کل ابزار توسعه Ethereum پشتیبانی می کند.توکن اختصاصی آن avax است.

برخلاف سایر شبکه‌های بلاک چین ، اولانچ متشکل از تعداد زیادی بلاک چین و اعتبارسنج‌های مختلف است.

با استفاده از اولانچ Avalanche می توانید بلاکچین اختصاصی خود را کمترین هزینه ایجاد کنید که از ویژگی های منحصربفرد آن است.

افراد می توانند بلاکچین اختصاصی خود را ایجاد کرده و اپلیکیشن های غیرمتمرکز خود را روی آن قرار دهند مانند اتریوم.

در اولانچ، هر اپلیکیشن غیرمتمرکز روی بلاک چین مستقل خود اجرا می‌شود و هر بلاک چین توسط یک زیرشبکه بررسی و اعتبارسنجی می‌شود.

Avalanche همچنین دارای یکی از بهترین برنامه های توزیع توکن در فضای رمزارز است ، زیرا کمتر از 14 درصد از توکن های اصلی برای سرمایه گذاران خصوصی صادر شده و تقریبا 70 درصد برای افرادی که بر روی اکوسیستم کار می کنند صادر شده است.

آینده ارز دیجیتال AVAX و قیمت آن

با توجه به ویژگی های منحصربفرد آن ، آینده ارز دیجیتال AVAX ، آینده ای بی نظیر است و در سال 2021 نیز رشد خوب را تجربه کرد.

در سال 2021 قیمت ارز دیجیتال AVAX از 3 دلار تا 60 دلار افزایش پیدا کرد.

رتبه این رمزارز در دنیا و بین بیش از 11 هزار رمزارز ، در تاریخ نگارش مقاله 24 است و رتبه 24 ، یک رتبه عالی است.

نکته : رتبه ها دائما در حال تغییر هستند و امکان دارد در آینده رتبه آن تغییر کند.

قیمت روز ارز دیجیتال AVAX را می توانید از سایت های تریدینگ ویو و کوین مارکت کپ مشاهده نمایید.

ارز دیجیتال AVAX

ساخته شده بر اساس فناوری پیشگامانه

Avalanche یک پروتکل اجماعی موفقیت آمیز است که ایمن ، غیرمتمرکز و دارای عملکرد بالا است - در حالی که می تواند به هزاران یا میلیون ها نفر برسد.

ساخته شده توسط یک تیم پیشگام

Avalanche به رهبری خالق اولین سکه ای که از طریق اثبات کار ضرب شد و توسط محققان پیشتاز دانشگاه کرنل پشتیبانی شد ، سومین دستاورد بزرگ در سیستم های توزیع شده را پس از پروتکل های توافق کلاسیک و ناکاموتو به جهان می آورد.

کشش قوی و رشد اکوسیستم

Avalanche هزاران نفر را برای مشارکت در جوامع توسعه ای ، هزاران گره اعتبارسنج در testnet خود ، ده ها شریک در حال ایجاد راه حل های تجاری کامل ، یک جامعه گسترده و جهانی از حامیان مردمی و طیف گسترده ای از مشارکت های استراتژیک در سراسر امور مالی غیر متمرکز و نهادی ، جذب کرده است.

ساخته شده برای برابری خواهی و عدالت

Avalanche هدفمند طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که کل پروژه عادلانه است و برای گسترده ترین مجموعه کاربران باز است و از معماری سبک که نیازی به سخت افزار گران قیمت ندارد استفاده می کند.

حقایق کلیدی فناوری

Avalanche یک پلت فرم قراردادهای هوشمند با سرعت بالا است. تراکنش ها در عرض یک تا دو ثانیه انجام میشود. یکی دیگر از ویژگی های آن پشتیبانی کامل از ماشین مجازی اتریوم است.

Avalanche از برنامه های غیرمتمرکز پشتیبانی می کند و توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه هایی را که مطابق با نیازهای خاص خود هستند راه اندازی کنند.

اولانچ نه تنها از قابلیت برنامه ریزی در سطح برنامه بلکه از قابلیت برنامه ریزی در سطح شبکه نیز پشتیبانی می کند. این به توسعه دهندگان امکان می دهد نه تنها اجرای برنامه های غیر متمرکز خود را کنترل کنند ، بلکه داده های خصوصی را نیز به طور ایمن مدیریت کنند.

Avalanche به طور کامل از NFT پشتیبانی می کند ، با برنامه ای برای ایجاد یک رجیستری ، بنابراین می توانید کل جهان NFT ها را در اولانچ جستجو نمایند.

ارز دیجیتال AVAX چیست

ارز دیجیتال AVAX نماد بومی پلتفرم اولانچ (Avalanche) است.

ارز دیجیتال AVAX یک توکن عرضه محدود است. حد مجاز 720 میلیون توکن AVAX است و 50 درصد از این توکن ها (360 میلیون) در شبکه اصلی قرار دارند.

رمزارز AVAX به عنوان واحد اصلی حساب در شبکه Avalanche عمل می کند ، ضمانت های امنیتی اولیه را ارائه می دهد ، هزینه عملیات و تراکنش ها را پرداخت می کند و مجموعه گسترده ای از خدمات مفید را ارائه می دهد.

تعدادی از توکن های AVAX سوزانده می شود و این مسئله باعث افزایش قیمت آن خواهد شد.

چند سکه AVAX در گردش است؟

AVAX دارای حداکثر محدودیت 720،000،000 (720 میلیون) توکن است. بلوک جنسیس نیمی از آن را در بر داشت.

نیمی دیگر با توجه به منحنی انتشار که در کاغذ سفید بهمن منتشر شده است ، منتشر می شود. تفاوت اصلی در انتشار بیت کوین - که غیرقابل تغییر است - این است که نرخ انتشار AVAX را می توان با اجماع جامعه تغییر داد. عرضه قابل تغییر نیست ؛ تنها چیزی که می تواند با اجماع متفاوت باشد ، نرخ رسیدن به سقف عرضه است.

برخلاف بیت کوین و بسیاری از شبکه های دیگر ، هزینه های تراکنش به منظور افزایش کمیابی توکن سوزانده می شود. این روند با انتشار یا ضرب سکه های جدید جبران می شود.

هزینه های تراکنش با توجه به نوع عملیاتی که معامله AVAX در شبکه Avalanche انجام می دهد متفاوت است.

چگونه شبکه اولانچ امن است؟

اولانچ برای امنیت از پروتکل اثبات سهام (PoS) استفاده می کند و به کاربران در ازای استیکینگ ارز دیجیتال، پاداش می دهد.

از کجا می توانید بهمن (AVAX) بخرید؟

ارز دیجیتال AVAX یک رمز قابل مبادله است و می توانید آن را از صرافی های معتبر خرید اری نمایید. تعدادی از این صرافی های اصلی عبارتند از Binance ، OKEx و Huobi Global و غیره.

سایت ارز دیجیتال AVAX

سایت ارز دیجیتال AVAX ، وبسایت avax.network میباشد و می توانید اطلاعات زیادی را در مورد این رمزارز بدست آورید.

سلب مسئولیت : این مطالب از منابع معتبر جمع اوری شده است و ما هیچ مسئولیتی در برابر معاملات شما نداریم. قبل از خرید تحقیق نمایید و حتما رمزارز را تحلیل فرمایید.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.