logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

ارز دیجیتال ICP و آینده آن

ارز دیجیتال ICP و آینده آن
هدایت عباسی ارز دیجیتال

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم در مورد ارز دیجیتال ICP صحبت کنیم.

ارز دیجیتال ICP چیست؟

ارز دیجیتال ICP یکی از بهترین رمزارزها بوده و در رتبه 17 جهان قرار دارد.

ارزش بازار آن بیش از 10 میلیارد دلار است. تعداد کل کوین های آن حدود 470 میلیون است و حدود 157,140,097 آن در گردش است.

ICP قصد دارد اینترنت غیرمتمرکز ایجاد نماید یعنی کسی نتواند آن را مدیریت کند و سیستم های مالی غیر متمرکز ، سیستم ها و وب سایت های سنتی سازمانی و غیره، تماما بر اساس قراردادهای هوشمند ساخته می شود.

مثلا اگر شما قصد راه اندازی سایتی را داشته باشید نیازی به خرید هاست از شرکت هاستینگ نیست و این کار داخل بلاک‌چین اتفاق می افتد.

در کل باید بدانید این پروژه بسیار جسورانه است و این تیم کار سختی در پیش دارند.

آینده ارز دیجیتال ICP

آینده ارز دیجیتال ICP به موفقیت پروژه بستگی دارد. هر چقدر تیم ICP بتوانند موفقیت بیشتری بدست آورند قیمت آن بالاتر خواهد رفت.

قیمت ارز دیجیتال ICP

قیمت ارز دیجیتال ICP را می توانید از سایت های معتبری چون کوین مارکت کپ و تریدینگ ویو مشاهده کنید.

اینترنت کامپیوتر (ICP) چیست؟

اینترنت کامپیوتر (Internet Computer) اولین بلاک چین در جهان است که با سرعت وب با ظرفیت نامحدود اجرا می شود.

همچنین سومین نوآوری بزرگ بلاک چین ، در کنار بیت کوین و اتریوم - یک کامپیوتر بلاک چین است که محاسبات و داده های قرارداد هوشمند را مقیاس می کند ، آنها را با سرعت وب اجرا می کند ، داده ها را به طور کارآمد پردازش و ذخیره می کند و چارچوب های نرم افزاری قدرتمندی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد.

با انجام این کار ، اینترنت کامپیوتر تصور مجدد کامل نرم افزار را امکان پذیر می کند، ارائه یک روش جدید انقلابی برای ایجاد خدمات اینترنتی توکن ، پلتفرم های همه صنعت ها ، سیستم های مالی غیر متمرکز و حتی سیستم ها و وب سایت های سنتی سازمانی.

این پروژه در اکتبر 2016 توسط دومینیک ویلیامز تأسیس شد و مورد توجه جامعه رمزنگاری قرار گرفت.

DFINITY در مجموع 121 میلیون دلار از مشارکت کنندگان مانند Andreessen Horowitz ، Polychain Capital ، SV Angel ، Aspect Ventures ، Electric Capital ، ZeroEx ، Scalar Capital و Multicoin Capital و چندین حامی برجسته اولیه Ethereum جمع آوری کرد.

در سال 2018 ، بیش از 50،000 شرکت کننده ثبت نام کننده ، نشانه های ابزار ICP را در یک airdrop دریافت کردند.

در 18 دسامبر 2020 ، DFINITY شبکه اصلی آلفا اینترنت کامپیوتر را راه اندازی کرد.

در آخرین مرحله به سمت عدم تمرکز ، در 10 مه 2021 ، DFINITY اینترنت کامپیوتر را در اختیار عموم قرار داد.

این نقطه عطف مهم به این معنی است که اینترنت در حال حاضر به عنوان یک رایانه غیر متمرکز جهانی عمل می کند ، که با انتشار همه کد منبع اینترنت کامپیوتر در حوزه عمومی و همچنین رمز ICP به ده ها هزار نفر از اعضای جامعه اجازه می دهد تا بر اینترنت کامپیوتر حکومت کنند.

ICP ارز دیجیتال

بنیانگذارICP کیست؟

دومینیک ویلیامز بنیانگذار و دانشمند ارشد DFINITY است. او یک نظریه پرداز رمزنگاری ، مسئول اختراع رله آستانه ، توافق احتمالی شکاف و سایر تکنیک های رمزنگاری جدید ، کارآفرین سریالی و عضو اولیه انجمن های فنی بیت کوین و اتریوم است.

پیش از این ، او رئیس و CTO شرکت String Labs بود ، انکوباتور پروژه های رمزنگاری با پشتوانه سرمایه گذاری ، پیشگام اولیه DeFi در Mirror Labs و بنیانگذار و مدیر عامل Fight My Monster ، یک بازی MMO برای کودکان که برای میلیون ها کاربر افزایش یافت.

او همچنین چندین استارتاپ مانند System7 ، Airdocs و Smartdrivez را تاسیس کرد. فارغ التحصیل از کالج کینگ لندن 1 در کلاس علوم کامپیوتر.

بنیاد DFINITY چیست؟

اینترنت کامپیوتر توسط بنیاد DFINITY ، یک موسسه تحقیقاتی علمی غیرانتفاعی مستقر در زوریخ ، سوئیس ، متشکل از رمزنگاران برجسته جهان و متخصصان سیستم های توزیع شده و زبان برنامه نویسی ، با نزدیک به 100،000 نقل قول دانشگاهی و 200 ثبت اختراع به طور جمعی و راه اندازی شد.

چه چیزی ICP را منحصر به فرد می کند؟

هدف اینترنت کامپیوتر گسترش اینترنت عمومی است ، بنابراین می تواند پلت فرم محاسبه جهان نیز باشد.

امروزه اینترنت شبکه ای است که همه و همه را به هم متصل می کند ، اما سیستم ها و خدمات در حال حاضر از زیرساخت های خصوصی اجرا می شوند.

پیشرفت علمی پشت اینترنت کامپیوتر ، فناوری کلید زنجیره ای است که شامل ده ها فناوری پیشرفته مانند اجماع جدید ، تولید کلیدهای توزیع نشده (NI-DKG) ، سیستم عصبی شبکه (NNS) ، هویت اینترنت و غیره فناوری کلید زنجیره ای است.

شامل مجموعه ای از پروتکل های رمزنگاری است که گره های اینترنت کامپیوتر را تشکیل می دهند.

این یکی از پیشرفت های اساسی پشت اینترنت کامپیوتر است که به آن امکان می دهد یک کلید عمومی واحد داشته باشد.

این یک مزیت بزرگ است زیرا به هر وسیله ای از جمله ساعت های هوشمند و تلفن های همراه اجازه می دهد تا صحت مصنوعات را از اینترنت کامپیوتر بررسی کنند.

چه کسی گره ها را در شبکه کامپیوتری اینترنت اجرا می کند؟

در پیدایش در 10 مه 2021 ، اینترنت کامپیوتر توسط 48 مرکز داده مستقل ، واقع در سراسر آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا - دارای 1300 گره پشتیبانی می شود.

این شبکه به طور تصاعدی برای حمایت از نسل بعدی مگاپاپ ها رشد می کند ، به طوری که 123 مرکز داده تا پایان سال 4300 گره را اجرا می کنند و سرانجام هزاران مرکز داده میلیون ها گره را برای پشتیبانی از ساختمان ده ساله اجرا می کنند.

اینترنت باز نکته مهم این است که هر کس می تواند یک ارائه دهنده گره شود ، افراد علاقمند برای شناسه مرکز داده (DCID) در سیستم عصبی شبکه (NNS) درخواست می کنند ، گره های ماشین تخصصی تهیه می کنند ، پروتکل ICP را نصب می کنند و به شبکه کامپیوتری اینترنت متصل می شوند.

شبکه کامپیوتری اینترنت چقدر سریع است؟

پیشرفت علمی به نام Chain Key Technology به اینترنت کامپیوتر اجازه می دهد تا با سرعت وب کار کند، جایی که تماس های پرس و جو در میلی ثانیه اجرا می شوند و به روزرسانی تماس ها 1-2 ثانیه طول می کشد.

مهمتر از همه ، در پیدایش ، اینترنت کامپیوتر دارای نرخ بلوک 2.5 بلوک در ثانیه (bps) است ، سپس به سرعت به صنعت پیشرو با سرعت 10.3 bps و 1000 پوند در پایان سال برسد.

در مورد نسخه باز Reddit که بر روی اینترنت کامپیوتر اجرا می شود ، هنگامی که کاربر انجمن را مرور می کند ، نمایش های سفارشی محتوای میزبانی شده با اجرای تماس های پرس و جو ، که در میلی ثانیه در یک ثانیه اجرا می شود ، فرموله شده و در مرورگر وب آنها ارائه می شود.

گره نزدیک ، یک تجربه کاربری فوق العاده را ارائه می دهد. اما هنگامی که یک کاربر مایل است هر از گاهی یک پست ارسال کند یا یک نوک نشانه به نویسنده یک پست ارائه دهد ، این شامل تماس های به روز شده می شود که 1-2 ثانیه طول می کشد.

توکن ICP چه کار می کند؟

توکن ICP ابزار بومی هستند که سه نقش کلیدی را در شبکه ایفا می کنند:

تسهیل حاکمیت شبکه: توکن های ICP را می توان قفل کرد تا نورون هایی ایجاد شود که با رای دادن در اداره شبکه مشارکت داشته باشند و از طریق آنها می توانند پاداش های اقتصادی دریافت کنند.

تولید چرخه برای محاسبه: ICP منبع ذخیره ارزش را فراهم می کند که می تواند به چرخه تبدیل شود.

محاسبه توان در نقش سوختی که هنگام استفاده سوزانده می شود. NNS ICP را با دور متغیر به چرخه تبدیل می کند ، بنابراین برای اطمینان از اینکه کاربران شبکه همیشه می توانند چرخه های جدیدی با هزینه تقریبا ثابت در شرایط واقعی ایجاد کنند ، به گونه ای که هزینه بدست آوردن سوخت قابل پیش بینی باشد.

پاداش دادن به مشارکت کنندگان: شبکه ICP جدیدی را برای پاداش دادن و تشویق کسانی که نقشهای مهمی را ایفا می کنند که شبکه را قادر به فعالیت می کند ، ذکر می کند ، از جمله: الف) ارائه پاداش های رای دهی به افرادی که در حکومتداری شرکت می کنند ، ب) ارائه پاداش های رای گیری ؛ به کسانی که از ماشین های گره ای که میزبان شبکه هستند استفاده می کنند و ج) سایر فعالیت های متفرقه.

چرخه ها چه می کنند؟

چرخه محاسبه قدرت در نقش سوخت میباشد. آنها همچنین دارای ارزش ثابت در دراز مدت هستند ، که با ICP در تضاد است ، که ارزش آن به طور طبیعی در طول زمان متفاوت خواهد بود.

علاوه بر این ، چرخه ها به SDR متصل می شوند ، که یک واحد پولی منطقی است که توسط صندوق بین المللی پول تعریف شده است ، و 1 SDR به ارزش ICP را می توان دقیقاً به یک تریلیون چرخه برای محاسبه قدرت تبدیل کرد.

نورون ها چه می کنند؟

یک نورون تعادل توکن های ابزار ICP را قفل می کند و صاحب خود را قادر می سازد تا در حکمرانی شبکه مشارکت داشته باشد ، که از طریق آنها می توانند پاداش های رای گیری را کسب کنند.

خریداران طبیعی توکن ICP چه کسانی هستند؟

دارندگان توکن که می خواهند در اداره شبکه مشارکت داشته باشند و پاداش رای گیری دریافت کنند

توسعه دهندگانی که برای پرداخت هزینه محاسبه باید توکن ICP را به Cycles تبدیل کنند.

سیستم عصبی شبکه کامپیوتری اینترنتی برای رای گیری چگونه کار می کند؟

NNS با دریافت پیشنهادات و تصمیم گیری در مورد پذیرش یا رد آنها بر اساس فعالیت رأی گیری نورون ها کار می کند که شرکت کنندگان در شبکه ایجاد کرده اند.

نورونها نیز توسط شرکت کنندگان برای ارائه پیشنهادات جدید استفاده می شوند.

پس از ارسال ، پیشنهادات یا تصویب یا رد می شوند ، که بسته به نحوه رای گیری کل نورون ها ، تقریباً بلافاصله یا پس از تأخیر می تواند اتفاق بیفتد.

چه کسی می تواند رایانه اینترنتی را لیست کند؟

صرافی های Coinbase ، Huobi و OKEx اعلام کرده اند که هنگام راه اندازی اینترنت کامپیوتر ، توکن های ICP را در فهرست خود قرار خواهند داد.

سلب مسئولیت : ما هیچ مسئولیتی در قبال معاملات شما نداریم. اگر قصد معامله در بازارهای مالی را دارید باید ریسک آن را بپذیرید.

هدف ما این است که شما با آگاهی ، ارز دیجیتال را خرید وفروش کنید و کسب سود نمایید.

از اینکه دقایقی را در کنار ما بودید از شما سپاسگذاریم.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.