logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

آموزش آپدیت دانلود منیجر

آموزش آپدیت دانلود منیجر
هدایت عباسی آموزش کامپیوتر

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد دارم روش آپدیت دانلود منیجر را توضیح دهم. Internet Download Manager ابزاری برای دانلود فایل های اینترنتی با آسودگی و سرعت است. ما می توانیم به دو روش نرم افزار را آپدیت کنیم که هر دو را بررسی می کنیم.

IDM می تواند چندین فایل را به طور همزمان بارگیری کند ، بارگیری ها را متوقف کرده و با یک کلیک از سر بگیرد ، بارگیری های خراب شده را از خاموش شدن غیرمنتظره برق یا مشکلات مربوط به شبکه بازیابی کند.

رابط کاربری ساده گرافیکی باعث می شود که برنامه IDM کاربر پسند و آسان برای استفاده باشد.

IDM می تواند بارگیری های Internet Explorer ، Opera ، Mozilla و Netscape را برای هر نوع پرونده دلخواه شما انجام دهد. سپس پنجره دانلود را نشان می دهد که در آن کنترل اضافی بر بارگیری های خود را به دست می آورید.

IDM دارای گزینه به روز رسانی خودکار است و ممکن است هفته ای یک بار در دسترس بودن نسخه جدیدتر را بررسی کند. پس از در دسترس قرار گرفتن نسخه جدیدتر ، IDM محاوره ای را نشان می دهد که تمام ویژگی های جدید را توصیف می کند و پیشنهاد می کند نسخه فعلی خود را به روز کنید. همچنین می توانید آخرین نسخه IDM را با استفاده از ابزار Quick Update که همراه با توزیع IDM ارائه می شود بارگیری کنید.

هنگامی که IDM کار می کند ، نماد خود را در نوار وظیفه نشان می دهد. وقتی روی نماد راست کلیک کنید ، منوی IDM ظاهر می شود. با انتخاب "exit" در منو می توانید از IDM خارج شوید.

دقت کنید چون ما در ایران از نسخه کرک شده استفاده می کنیم با آپدیت نرم افزار احتمال دارد کرک از کار بیفتد.

آپدیت اینترنت دانلود منیجر

برای آپدیت اینترنت دانلود منیجر دو روش وجود دارد اولین روش این است که از منوی Help روی گزینه check for updates کلیک کنید. در این صورت نرم افزار بروزرسانی میشود و به آخرین ورژن تغییر می کند.

آپدیت دانلود منیجر

اما نکته ای که هست ما در ایران چون از نسخه کرک شده استفاده می کنیم کرک آن از کار می افتد و دوباره باید کرک را انجام دهیم.

در نظر داشته باشید برای دانلود کرک دانلود منیجر باید ابتدا ورژن آن را بدانید. برای این کار باید از منوی Help روی گزینه About IDM کلیک کنید تا وارد آن پنجره شوید.

سپس در قسمت بالا می توانید ورژن دانلود منیجر را بفهمید حال کرک همان ورژن را در گوگل جستجو می کنید.

آپدیت دانلود منیجر

اگر روش کرک دانلود منیجر را نمی دانید کلیک کنید : آموزش کرک دانلود منیجر

بروزرسانی دانلود منیجر IDM

روش دیگر آپدیت یا بروزرسانی دانلود منیجرIDM این است که نرم افزار را از حالت نصب خارج کنید uninstall کنید و سپس ورژن جدید همراه با کرک را دانلود کنیم و نصب کنیم.

این روش نیز کار خوبی است چون اگر نرم افزار دانلود منیجر و کرک آن یکی نباشند نمی توانید نرم افزار را درست کرک کنید.

برای uninstall کردن برنامه در ویندوز 10 می توانید از منوی استارت گزینه settings یا چرخ دنده را کلیک کنید وارد بخش Apps شوید و در قسمت پایین نرم افزار Internet Download Manager را پیدا کرده روی آن کلیک کنید تا uninstall فعال شود، روی آن کلیک کنید و مراحل را طی کنید تا برنامه دانلود منیجر از حالت نصب خارج شود.

در ویندوز 7 و 8 نیز از طریق contrl panel می توانید وارد بخش program and features شوید و سپس روی نرم افزار کلیک کرده و uninstall را بزنید تا نرم افزار از حالت نصب خارج شود.

حال در گوگل جستجو کنید : دانلود اینترنت دانلود منیجر

و از سایت های ایرانی معتبر ، نرم افزار و کرک را دانلود کرده و دوباره نصب و کرک کنید.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید باشد. اگر سوال یا نظری دارید در کامنت بنویسید.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.