logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

استفاده از هشتگ های اینستاگرام برای افزایش فالوور

استفاده از هشتگ های اینستاگرام برای افزایش فالوور
هدایت عباسی اینترنت

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم راه های جذف فالوور واقعی با استفاده از هشتگ را آموزش دهیم. در این مقاله نحوه استفاده از هشتگ، روش های پیدا کردن هشتگ مناسب برای پست های خود، انواع هشتگ هایی که باید استفاده کنید و راه های تجزیه و تحلیل هشتگ را می آموزید.

بازاریابی تأثیرگذار

به نظر می رسد ایده استفاده از هشتگ برای افزایش فالوورهای شما در اینستاگرام منجر به یکی از دو نمای قطبی شده است. شما یا دوست دارید هشتگ ها را در همه پست های خود پخش کنید ، یا از استفاده از آنها متنفر هستید و مانند طاعون از آنها اجتناب می کنید.

با این حال ، واقعیت این است که هشتگ ها به طور کلی به شما در گسترش انتشار پست های شما کمک می کنند.

Simply Measured  دریافت که پست هایی با حداقل یک هشتگ به طور متوسط ​​12.6 درصد بیشتر از موارد بدون آن درگیر می شوند.

اینستاگرام برای استفاده از هشتگ ساخته شده است. در حقیقت ، هشتگ ها مسلماً روش اصلی اینستاگرام برای مرتب سازی و فیلتر کردن محتوا هستند.

بر خلاف توییتر ، جایی که اکثر مردم فقط از یک یا دو هشتگ در توییت خود استفاده می کنند ، اینستاگرامرها اغلب از هر کدام از هشتگ های مجاز در هر پست استفاده می کنند.

اما این که می توانید از 30 هشتگ در یک پست استفاده کنید به این معنی نیست که باید استفاده کنید.

استفاده از هشتگ های نامربوط فقط برای ایجاد سهمیه هشتگ هیچ ارزشی ندارد. کلید استفاده از هشتگ اینستاگرام این است که تعداد زیادی هشتگ مرتبط داشته باشید که به همکاران اینستاگرامی شما کمک می کند.

اگر از هشتگ های غیر مرتبط استفاده می کنید ، سیستم را اسپم می کنید و خود را در معرض دریافت سایه بان اینستاگرام قرار می دهید و پیشنهاد می شود این کار را انجام ندهید.

نحوه استفاده از هشتگ

هر زمان که یک پست اینستاگرام ایجاد می کنید ، می توانید از 1 تا 30 هشتگ مربوطه را در زیرنویس خود قرار دهید. دلیل این کار این است که به مردم کمک کنید محتوای شما را کشف کنند.

به عنوان مثال ، اگر پستی را بارگذاری کنید که نشان می دهد در قایق تفریحی مشغول آفتاب گرفتن هستید ، ممکن است شامل #تابستان ، #سفر و #قایقرانی به همراه سایر عبارات مرتبط باشید.

سپس اینستاگرام پست شما را با توجه به برچسب های شما سازماندهی می کند. پست شما برای افرادی که هر کدام از این عبارات را جستجو می کنند نمایش داده می شود (حداقل تا زمانی که افراد زیادی پست های جدیدی را که حاوی آنها هستند بارگذاری کنند ، پست شما را بیشتر در فیدهای افراد پایین بیاورد).

انواع هشتگ هایی که باید استفاده کنید

حال به سراغ انواع هشتگ هایی که باید استفاده کنید می رویم.

1.از هشتگ های محبوب برای افزایش بازدید خود استفاده کنید

تعداد کمی هشتگ وجود دارد که به طور منظم استفاده می شوند. محبوب ترین برچسب ها ممکن است استفاده بیش از حد داشته باشند ، اما به این معنی است که پست های شما در بین جمعیت گم می شود. اما هنوز تعداد زیادی هشتگ دوست داشتنی وجود دارد که به دفعات قابل کنترل تر استفاده می شود.

پست های شما در نتایج جستجوی افرادی قرار می گیرد که هشتگ هایی را که استفاده می کنید جستجو می کنند.

تغییر اخیر در اینستاگرام ، به مردم اجازه می دهد هشتگ های منتخب را دنبال کنند ، که باید دسترسی پست های شما را که از این هشتگ ها استفاده می کنند ، افزایش دهد.

اغلب افرادی که به هشتگ خاصی نگاه می کنند با پست شما روبرو می شوند. اگر آنها آن را دوست داشته باشند ، حتی ممکن است حساب اینستاگرام شما را دنبال کنند به این امید که ببینند محتوای مشابه بیشتری تولید می کنید.

البته ، یک هشدار معمول وجود دارد. استفاده از هشتگ محبوب اما بی ربط فایده ای ندارد و حتی به ضرر شماست.

به عنوان مثال ، ممکن است متوجه شده باشید که #تابستان در حال حاضر یک هشتگ محبوب است. می توانید از آن در هر پستی که به نوعی تابستان را برانگیخته استفاده کنید.

اما مناسب نیست که عکس های اسنوبورد دوستان خود را روی عکس ها قرار دهید. به همین ترتیب ، #Selfie محبوب است ، اما شما نمی توانید از آن در عکس خود از منظره ای زیبا استفاده کنید.

2. از هشتگ های بسیار خاص برای رسیدن به مخاطبان ایده آل خود استفاده کنید

همچنین باید مجموعه ای از هشتگ های کم حجم و بسیار مرتبط را در پست های خود قرار دهید.

ممکن است تعداد زیادی از افراد که این هشتگ ها را دنبال می کنند وجود نداشته باشد ، اما می دانید افرادی که به آنها علاقه مند می شوند ، با حساب شما مطابقت کامل خواهند داشت.

بنابراین ، اگر طرفدار ارباب حلقه ها هستید ، به هر طریقی ، از #hobbiton در پست های ارباب حلقه های خود استفاده کنید 284،165 نفر ؛ قبلاً چنین کرده اند به احتمال زیاد هرکسی که آن هشتگ را جستجو کند به پست های مربوط به LOTR شما علاقه مند می شود. البته ، شما همچنین باید از #lotr استفاده کنید و به 1،812،932 پست موجود بپیوندید.

انواع هشتگ هایی که باید استفاده کنید

بسته به آنچه پست شما نشان می دهد ، از هشتگ عمومی مربوطه استفاده کنید و سپس موضوع را به هشتگ های خاص تری نیز تقسیم کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است از برچسب #غذا مد روز استفاده کنید ، اما همچنین باید از برچسب های خاص تر مربوط به غذا استفاده کنید ، مانند #عصرانه ، #دسر یا شاید حتی بیشتر.

پیدا کردن هشتگ مناسب برای پست های خود

تصور استفاده از حداکثر 30 هشتگ در هر پست ممکن است در ابتدا گیج کننده باشد. این امر به ویژه هنگامی رخ می دهد که متوجه می شوید نمی توانید در هر پست فقط از هشتگ های مشابه استفاده کنید.

اگر به طور منظم در حساب اینستاگرام خود پست می گذارید ، باید کتابخانه ای گسترده از هشتگ ها برای استفاده ایجاد کنید. شما باید مناسب ترین گروه را برای هر پستی که انتخاب می کنید انتخاب کنید.

راه هایی که می توانید هشتگ های مناسب را پیدا کنید شامل موارد زیر است:

از عملکرد جستجوی اینستاگرام استفاده کنید. کلمه کلیدی مربوط به پست خود را وارد کرده و بخش Tags را انتخاب کنید.

سپس اینستاگرام طیف وسیعی از هشتگ ها را قرار می دهد. به دنبال برچسب های مرتبط با کاربرد معقول باشید که آنقدر محبوب نباشند که پست های شما به سرعت ناپدید شوند.

از هشتگ هایی که اینفلوئنسرها در صنعت شما استفاده می کنند استفاده کنید.

به پست های رقبای خود نگاه کنید و از برچسب های بدون مارک مورد استفاده آنها استفاده کنید. با این حال ، قبل از استفاده از هشتگ ها ، پست های آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید هشتگ ها بخشی از کمپین های آنها نیستند.

به پست هایی نگاه کنید که از هشتگ هایی استفاده می کنند که موفق شده اید. این پست ها چه هشتگ های دیگری را هدف قرار می دهند؟ آیا هریک از این برچسب ها برای برند شما ارزشمند است؟

برای یافتن بهترین هشتگ ها از ابزارهای رسانه های اجتماعی استفاده کنید

ممکن است یافتن هشتگ های مناسب را کاری دلهره آور و ناخوشایند تلقی کنید ،کاری که به طور بالقوه سرگرمی را از استفاده از اینستاگرام شما حذف می کند. خوشبختانه چندین راه حل نرم افزاری وجود دارد که کار را برای شما ساده تر می کند.

به موقع شما باید بتوانید یک کتابخانه شخصی از هشتگ ها ایجاد کنید که می توانید هر بار که یک پست را جمع آوری می کنید از آن انتخاب کرده و انتخاب کنید.

1. سازنده هشتگ اینستاگرام

Instagram Hashtag Generator ایجاد شده توسط Influencer Marketing Hub از فناوری تشخیص تصویر AI برای شناسایی هشتگ های محبوب و پرطرفدار در اینستاگرام استفاده می کند که استفاده از آنها بسیار آسان است: شما عکس اینستاگرام خود را بارگذاری می کنید و این ابزار محبوب ترین هشتگ را برای پست اینستاگرام شما ایجاد می کند.

سپس می توانید بهترین هشتگ ها را انتخاب کرده و آنها را به صورت عمده کپی کرده و در عنوان عکس اینستاگرام خود جایگذاری کنید. همچنین به عنوان ابزار تولید کننده هشتگ Pinterest کار می کند.

ژنراتور هشتگ اینستاگرام

2. Iconsquare

Iconsquare مجموعه کاملی از ابزارهای تجزیه و تحلیل را برای Instagram و Facebook ارائه می دهد. این اطلاعات زیادی در مورد موارد آنلاین شما به شما می دهد.

این رشد هشتگ را در پست ها ، فیلم ها و عکس ها دنبال می کند. این می تواند تاثیرگذارترین پست های مربوط به یک هشتگ را به شما نشان دهد.

حتی جایی را که افراد با استفاده از هشتگ های شما ارسال می کنند ، تجسم می کند. این به شما امکان می دهد تعامل مربوط به هشتگ هایی را که استفاده می کنید نظارت کنید.

3. Hashtagify

می توانید از Hashtagify برای جستجوی محبوبیت هشتگ ، روندها و همبستگی ها استفاده کنید.

شما می توانید یک هشتگ پیشنهادی را وارد کنید و Hashtagify تمام داده های مربوط به Instagram و Twitter را پیدا می کند.

این یک گزارش دقیق در مورد کاربران هشتگ در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه تأثیرگذارانی را که از هشتگ استفاده می کنند و نحوه تعامل پیروان خود با هشتگ را پیشنهاد می کند. همچنین هشتگ های مرتبط دیگر را که اینفلوئنسرها استفاده می کنند توصیه می کند.

شما می توانید از Hashtagify برای جستجو و یافتن هشتگ های پرطرفدار ، و پیدا کردن مواردی که بیشترین ارتباط را برای مخاطبان خود دارید ، استفاده کنید.

هشتگ اینستاگرام

4. Ritetag

Ritetag پیشنهادات هشتگ متعددی را برای هر موضوعی که شما انتخاب می کنید به شما ارائه می دهد.

شما می توانید یک هشتگ را به عنوان نقطه شروع انتخاب کنید و Ritetag هشتگ های متعددی را که مطابقت دارند پیشنهاد می کند. برای به روز بودن روندهای هشتگ می توانید از Ritetag استفاده کنید.

Ritetag یک افزونه Chrome ارائه می دهد که هشتگ های مناسبی را پیشنهاد می کند که می توانید برای پست های خود استفاده کنید.

این گروه هشتگ های پیشنهادی را بر اساس موضوع ارائه می دهد و مقایسه را برای شما آسان می کند. همچنین می توانید از Ritetag برای کشف هشتگ ها در یک خوشه شبیه به ابر استفاده کنید.

این هشتگ ها را کد می کند ، بنابراین می توانید ببینید آیا هشتگ خاصی برای به دست آوردن دنبال کننده بهتر است استفاده شود ، آیا در درازمدت بهتر استفاده می شود ، آیا استفاده بسیار کمی دارد یا آنقدر محبوب است که پست های شما نیز ناپدید می شوند به طور سریع.

از هشتگ در بیو خود استفاده کنید

تغییر اخیر در اینستاگرام به این معنی است که اکنون می توانید هشتگ های قابل کلیک را در بیوگرافی خود قرار دهید.

این به شما فرصتی عالی می دهد تا یک هشتگ سفارشی برای مارک خود ایجاد کنید و به تمام پست هایی که مستقیماً از بیوگرافی شما استفاده می کنند پیوند دهید.

همچنین به این معنی است که می توانید روی هشتگ های مربوط به نام تجاری خود کلیک کنید. به عنوان مثال ، اگر درگیر گردشگری هستید ، می توانید هشتگ های قابل کلیک را در بیوگرافی خود قرار دهید که مربوط به شهر یا منطقه شما است.

این امر می تواند برای بازاریابان تأثیرگذار که می توانند از طریق بیوگرافی خود به هشتگ های خاصی برای مشتریان خود پیوند دهند ، مفید باشد.

هشتگ را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید

استوری های اینستاگرام می تواند راهی عالی برای رساندن پیام شما به دنبال کنندگان اینستاگرام شما (یا تأثیرگذاران شما) باشد. شما باید هشتگ ها را در داستانهای خود قرار دهید تا به مردم در کشف آنها کمک کنید.

مانند سایر هشتگ های اینستاگرام ، موارد موجود در استوری های شما قابل جستجو هستند ، بدین معنی که استوری های شما در جستجوهای مربوط به هشتگ نشان داده می شود.

انواع ویژه هشتگ اینستاگرام

اکثر هشتگ های اینستاگرام عمومی و مرتبط با موضوع هستند. این بدان معناست که هر کس می تواند از آنها استفاده کند ، تا زمانی که به موضوع پست مربوط باشد.

با این حال ، برخی از هشتگ ها اهداف خاصی دارند.

1. هشتگ های تجاری

برندها اغلب هشتگ های خاصی را در رابطه با محصولات یا مارک خود ایجاد می کنند. به عنوان مثال ، کوکاکولا افراد را تشویق می کند تا با استفاده از برچسب #shareacoke ، تصاویری از خود را که یک بطری از محصول خود را با دیگران به اشتراک می گذارند ، ارسال کنند. اینها اغلب (اما نه همیشه) تأثیرگذار در مشارکت پولی با کوکاکولا هستند.

در بیشتر موقعیت ها ، هشتگ های مارک ، با افرادی که از قبل با نام تجاری آشنایی دارند ، بهتر کار می کند.

برندها دریافتند که ارتباط یک عبارت یا عبارت با نام تجاری بهتر از تلاش برای استفاده از نام تجاری خود به عنوان هشتگ است. صدای #shareacoke تبلیغاتی کمتر از #کوکاکولا است.

نکته مهم این است که یک هشتگ تجاری ایجاد کنید که مردم بتوانند با هویت نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند.

شما اغلب از هشتگ های مارک دار برای اتصال موضوعات برای مخاطبان خود استفاده می کنید.

2. دسته هشتگ ها

اینها می توانند برچسب های نسبتاً عام باشند ، اما مربوط به طاقچه مرکزی است که پست شما در آن قرار می گیرد. به عنوان مثال ، اگر تصویری از خود را در حال دویدن در ماراتن بوستون بارگذاری می کنید ، باید برخی از هشتگ های دسته ای ، مانند #دویدن و #ماراتون را شامل کنید.

هشتگ های دسته بندی عموماً به مارک خاصی متصل نمی شوند. تمرکز آنها بسیار کمتر است و احتمالاً بسیاری از افرادی که آن هشتگ را جستجو می کنند ارتباط فعلی با شما نخواهند داشت. اغلب آنها حتی از وجود شما اطلاع ندارند.

برای حداکثر نمایش ، می خواهید با استفاده از یک هشتگ دسته محبوب در برابر استفاده از برچسب های مرسوم که در آن پست های شما در دریایی از فعالیت گم می شوند ، تعادل ایجاد کنید.

در حالت ایده آل ، باید هشتگ های دسته بندی مورد علاقه بازار هدف خود را جستجو کنید ، اما نه افراد دیگر. شما می خواهید از هشتگ های دسته ای با تمرکز نسبتاً باریک استفاده کنید ، که هنوز دارای تعامل کافی برای ارزشمند کردن تلاش های شما هستند.

3. هشتگ رویداد

هشتگ های رویداد برای گروه بندی مکالمات مربوط به یک رویداد خاص استفاده می شود. این می تواند از یک برنامه تلویزیونی خاص ، به عنوان مثال #بازی تاج و تخت تا یک رویداد مهم ورزشی ، به عنوان مثال ، #worldcup ، تا یک فعالیت منطقه ای ، به عنوان مثال ، #sxsw باشد.

اگر بین رویداد و بازار هدف شما همبستگی وجود دارد ، ایجاد پست هایی با هشتگ های رویداد مربوطه منطقی است.

4. هشتگ های کمپین

از بسیاری جهات ، هشتگ های کمپین مانند هشتگ های کوتاه مدت برند هستند. آنها حتی ممکن است شبیه هشتگ رویداد باشند ، اما مختص کسب و کار شما هستند.

هشتگ های کمپین برای یک کمپین بازاریابی خاص طراحی شده اند و به طور کلی فقط برای مدت زمان کمپین دوام خواهند داشت.

به عنوان مثال ، ممکن است یک هشتگ کمپین ایجاد کنید تا از آن برای معرفی محصول خاصی استفاده کنید.

در این صورت ، نام تجاری شما و هرگونه اینفلوئنسرهایی که با آنها کار می کنید هشتگ کمپین را در پست های تبلیغاتی مربوط به راه اندازی قرار می دهند.

موفقیت ترین هشتگ های اینستاگرام خود را دنبال کنید

همانطور که در 4 مزایای نمایه تجاری اینستاگرام به آن اشاره کردیم ، استفاده از نمایه تجاری به شما امکان می دهد تا به Instagram Insights دسترسی پیدا کنید.

این به کاربران جدی اینستاگرام اجازه می دهد تا به آمار تجزیه و تحلیل و عملکرد بسیار بالاتر از آنچه که برای یک Instagrammer معمولی ارائه می دهند دسترسی داشته باشند.

یکی از ویژگی های مفید Insights اینستاگرام ، تجزیه و تحلیل اثربخشی هشتگ هایی است که استفاده می کنید.

می توانید ببینید که هشتگ های شما چقدر موفق بوده اند تا بازدیدها و برداشت های بیشتری از پست های شما را برای شما به ارمغان بیاورند.

برای مشاهده این اطلاعات ، یک پست را باز کنید و روی پیوند "مشاهده اطلاعات آماری" در زیر آن ضربه بزنید.

از جمله داده هایی که Instagram Insights ارائه می دهد ، تصور برای پست ، تقسیم بر منبع است. این شامل برداشتهای از هشتگها است.

اگرچه این به شما عملکرد هشتگ های خاص را نمی گوید ، اما به شما راهنمایی در مورد اثربخشی گروه کلی هشتگ هایی که در پست استفاده کرده اید ، می دهد.

اگر سوال یا نظری دارید کامنت کنید.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.