logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

10 روش اثبات شده برای افزایش ترافیک وب سایت

10 روش اثبات شده برای افزایش ترافیک وب سایت
هدایت عباسی طراحی سایت

بسیاری از مشاغل برای یافتن راه های جدید و ابتکاری برای افزایش ترافیک وب سایت تلاش می کنند.

اطلاعات غلط زیادی در مورد نحوه جذب بازدیدکنندگان بیشتر وجود دارد که می تواند منجر به استفاده مکرر از همان استراتژی های خسته و عدم مشاهده نتایج مثبت شود.

اگر به دنبال افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از روش های ارگانیک و پولی هستید ، در اینجا 10 روش وجود دارد که نتایج آنها ثابت شده است.

 تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید

همیشه کلمات کلیدی مرتبط را در محتوای خود قرار دهید . کلمات کلیدی باید به طور طبیعی استفاده شوند ، نه اینکه آنقدر در محتوا وارد شوند که از ایده اصلی کاسته یا خواننده را منحرف کنند. 

استفاده از کلمات کلیدی در کل محتوا ، مانند توضیحات متا ، عنوان صفحه ، URL، سرصفحه ها و چند بار در طول قطعه بسیار مهم است.

برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی ، می توانید از ابزارهایی مانند Moz، Ahrefs و SEMrush استفاده کنید . 

این سایت ها نشان می دهند که رقبا از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند ، مردم چند بار کلمات کلیدی را جستجو می کنند ، کلمه کلیدی برای تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ، کلمات کلیدی مرتبط و اطلاعات بسیار ارزشمندتر برای هدایت استراتژی کلمات کلیدی نشان می دهد. 

استخدام یک آژانس سئو همیشه یک گزینه است ، زیرا آنها می توانند بینش های ارزشمندی ارائه دهند و ممیزی هایی را برای شناسایی مسائلی که ممکن است مانع از نمایش سایت شما در موتورهای جستجو شود ، انجام دهند.

محتوای به یاد ماندنی ایجاد کنید

فقط ارسال محتوا کافی نیست. شما باید محتوایی ایجاد کنید که به یاد ماندنی باشد و نویز را کاهش دهد. در واقع ، محتوای مفید و به یاد ماندنی یکی از راه های برتر برای افزایش ترافیک وب سایت است.

مردم از گوگل برای یافتن پاسخ های دقیق ، برای سوالات خود استفاده می کنند و محتوای شما باید برای ارائه این پاسخ ها وجود داشته باشد. 

در حقیقت ، وب سایت هایی که دارای محتوای وبلاگ هستند ، 434 درصد صفحات نمایه شده از موتورهای جستجو را نسبت به صفحات بدون آن تولید می کنند. 

علاوه بر این ، سایتهایی که بیش از 16 پست در ماه منتشر می کنند ، 3.5 برابر بیشتر از سایتهایی که صفر تا چهار مقاله منتشر می کنند ، ترافیک دارند.

نکته اصلی این است که وقتی به محتوایی که تولید می کنید اهمیت می دهید ، مرتباً پست می کنید و درباره آنچه مخاطبان می خواهید ببینند تحقیق کنید ، ترافیک وب باید بهبود یابد.

ارسال پست مهمان

ارسال مهمان برای وب سایت های دیگر یک روش موثر برای ایجاد پیوندهای پشتیبان ، افزایش ترافیک ارجاع و افزایش رتبه بندی نتایج موتورهای جستجو (SERP) است. شما همیشه باید وب سایت های درون صنعت خود را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید.

ابتدا به محتوای یک وب سایت نگاه کنید و از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید ، قدرت دامنه آن را بررسی کنید و دستورالعمل های ارسال مهمان را مطالعه کنید . همچنین ، از نشریه بپرسید که آیا این پست را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کند و آیا شما را برچسب گذاری می کند یا خیر.

صفحات رسانه های اجتماعی فعال را نگه دارید

شبکه های اجتماعی برای جذب بازدیدکنندگان بسیار زیاد است. در اینجا چند روش وجود دارد که باید از آنها برای افزایش ترافیک وب سایت استفاده کرد:

  • مطالب (وبلاگ ها ، کتاب های الکترونیکی ، مقاله های سفید ، اینفوگرافیک ها ، فیلم ها و غیره) را در سراسر شبکه های اجتماعی خود ارسال کنید.
  • با پاسخ دادن به پیروان ، ارسال مجدد مطالب آنها و برچسب گذاری آنها ، با آنها ارتباط برقرار کنید.
  • از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.
  • پیوند موجود در بیوگرافی خود را به روز کنید تا محتواهای جدید هنگام انتشار منتشر شوند.
  • برای تبلیغ محتوای جدید ، یک عکس روی جلد را تغییر دهید.
  • اینفلوئنسرهایی را که ممکن است به محتوا علاقه داشته باشند تگ کنید.
  • شامل اطلاعات فریبنده از محتوا برای تشویق افراد برای کلیک روی پیوند به آن باشید.
  • به سایر افرادی که به دنبال پاسخ با پیوند به محتوای شما هستند پاسخ دهید.

 از تبلیغات برای افزایش ترافیک وب سایت استفاده کنید

تبلیغات از طریق جستجوی پولی ، رسانه های اجتماعی و نمایش تبلیغات می تواند راهی کارآمد برای افزایش ترافیک وب سایت باشد. 

هر گزینه دارای جنبه های مثبت و منفی خود است - به عنوان مثال ، کاربران می توانند تبلیغات نمایش داده شده را مسدود کنند و متوسط ​​هزینه هر کلیک برای Google Ads در شبکه جستجو بین 1 تا 2 دلار برای هر کلیک است، بنابراین قبل از سرمایه گذاری یک تن تعیین بودجه و اهداف بسیار مهم است. پول در آن به عنوان مثال ، هنگام انجام تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) ، شروع یک کمپین و چند گروه تبلیغات مختلف حاوی کلمات کلیدی که بیشتر می خواهید آنها را هدف قرار دهید بسیار مهم است. 

به محض شروع کمپین ها ، نحوه رفتار مخاطبان با کلمات کلیدی مختلف را ببینید. شاید یک کلمه کلیدی فقط منجر به نمایش شود ، که باعث افزایش ترافیک وب سایت نمی شود ، در حالی که کلمه کلیدی دیگر منجر به کلیک و تبدیل می شود.

ارسال خبرنامه های ایمیل

تبلیغ محتوا از طریق خبرنامه های ایمیل یک راه موثر برای افزایش ترافیک وب سایت است. در اینجا چند روش برای بازاریابی ایمیلی وجود دارد:

  • اطلاعات فریبنده از محتوا را در قسمت موضوع و در متن ایمیل وارد کنید.
  • پیوند یا دکمه ای را وارد کنید که مشترکین بتوانند برای خواندن بیشتر مطالب روی آن کلیک کنند.
  • اطمینان حاصل کنید که ایمیل ها برای تلفن همراه مناسب هستند . پیوندها باید به راحتی قابل مشاهده باشند ، زیرا 46٪ از همه ایمیل های باز شده در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.
  • از روشهای شخصی سازی با درج نام مشترک استفاده کنید.
  • با استفاده از الگوهای خوب طراحی شده ، ایمیل را از نظر بصری جذاب کنید.
  • آزمایش A/B را انجام دهید تا ببینید کدام نسخه از ایمیل ها باز و کلیک بیشتری دریافت می کنند.

نفوذ در تبلیغات

تأثیرگذاران صنعت مشتاق به اشتراک گذاری مطالبی هستند که دنبال کنندگان آنها آن را دوست خواهند داشت. مشاغل می توانند از چند طریق با افراد تأثیرگذار ارتباط برقرار کنند ، از جمله:

  • اگر مقاله شما به مطالب یا تحقیقات آنها ارجاع داده است ، تأثیرگذار را در پست رسانه های اجتماعی تگ کنید.
  • از فرد تأثیرگذار مصاحبه/پرسش و پاسخ بخواهید ، سپس هنگام ارسال محتوا ، تأثیرگذار را برچسب یا ایمیل کنید. آنها به احتمال زیاد مطالب شما را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند.
  • با چندین تأثیرگذار (به عنوان مثال "10 کارشناس پیش بینی روند مشاغل کوچک برای سال 2020") صحبت کنید و هنگام تبلیغ پست در رسانه های اجتماعی ، هریک از شرکت کنندگان را تگ کنید.
  • برای اجرای پست های حمایت شده در صفحات رسانه های اجتماعی خود ، به افراد تأثیرگذار بپردازید.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، سعی کنید از ابزارهایی مانند HypeAuditor و BuzzSumo برای پیدا کردن تأثیرگذارهای مناسب در صنعت خود استفاده کنید یا با یک آژانس بازاریابی دیجیتال تماس بگیرید که می تواند برای شما تأثیرگذار ایجاد کند.

یک ابزار یا محتوا برای صنعت مفید ایجاد کنید

استفاده از ابزارها راهی مناسب برای افزایش ترافیک است. به عنوان مثال ، ما یک تقویم سرمقاله در آژانس بازاریابی محتوا ایجاد کردیم که دانلود آن برای همه رایگان بود. ما می خواستیم به بازاریابان ابزاری برای ایجاد و ارسال مطالب آسان تر ارائه دهیم.

ابزارها و محتوای مختلفی ایجاد کنید که به دیگران در صنعت شما کمک کند ، سپس آنها را به صورت رایگان در وب سایت خود ارائه دهید. 

با ارسال محتوا/ابزارهای محصور (ارائه محتوا و ابزار در ازای اطلاعات تماس کاربر) ، می توانید بازده خود را به حداکثر برسانید و سرنخ های جدیدی پیدا کنید. 

راه دیگر افزایش ترافیک وب سایت ، تبلیغ محتوا/ابزارها در گروه های مرتبط LinkedIn یا انجمن هایی است که افراد صنعت در آن با هم تعامل دارند.

ارسال گزارشات مطبوعاتی به انتشارات تأثیرگذار

وقتی مشاغل برای تبلیغ خود یا مشتریان خود بیانیه مطبوعاتی ایجاد می کنند ، نباید آنها را فقط در وب سایت سندیکای اعلامیه مطبوعاتی قرار دهند و منتظر بمانند تا ببینند چه اتفاقی می افتد. 

آنها باید انتشار را به طور فعال تحت فشار قرار دهند و آن را به وب سایت ها و نشریات تأثیرگذار در صنایع خود ارسال کنند.

وقتی می خواهیم خبرهای خوب مشتری خود را اعلام کنیم ، آن را به وبلاگ ها و نشریات صنعتی ارسال می کنیم که مخاطبان آنها می خوانند. در نتیجه ، ما می توانیم ده ها سرنخ جدید جمع آوری کرده و ترافیک ارجاع را برای مشتری افزایش دهیم.

تبادل بک لینک

با تلاش بسیاری از مشاغل برای افزایش ترافیک وب سایت ، فرصت های زیادی برای مبادله backlink وجود دارد. با سایت های مربوطه تماس بگیرید و محتوای خود را به عنوان منبع اضافی برای قرار دادن در یکی از پست های سایت ارائه دهید. 

برای افزودن انگیزه اضافی ، می توانید مبادله بک لینک متقابل مفید را ارائه دهید ، و پیشنهاد دهید یکی از پیوندهای آنها را نیز به پست خود اضافه کنید.

این دقیقاً همان کاری است که ما برای یکی از مشتریان خود ، Rainbow Muffler & Brake انجام دادیم . ما یک پست وبلاگی برای آنها ایجاد کردیم با نام "فهرست ضروری سفرهای جاده ای برای ماشین شما". سپس وب سایت های مربوطه را از طریق Pitchbox پیدا کردیم و با آن سایت ها تماس گرفتیم تا ببینیم آیا آنها می خواهند پست ما را تبلیغ کنند یا خیر.

وب سایت WheelScene با بک لینک و تبادل پست رسانه های اجتماعی موافقت کرد ، که منجر به افزایش 23،245 درصدی بازدیدها شد! اگر مشاغل شریک مناسبی را برای مبادله پیوند پشتیبان خود پیدا کنند ، می توانند امتیاز بالایی کسب کنند.

افزایش ترافیک وب سایت امروز

با انجام این مراحل ، مشاغل می توانند انتظار داشته باشند که به مرور زمان شاهد افزایش ترافیک وب سایت باشند. 

در حالی که بسیاری از این تاکتیک ها می توانند رضایت فوری را ارائه دهند ، دیگران به زمان و صبر بیشتری نیاز دارند. با استفاده از روش های مختلف و تجزیه و تحلیل نتایج ، به جلو ادامه دهید.

امیدواریم این مقاله از تاپ سایت 98 برای شما عزیزان مفید باشد. سوال یا نظری دارید کامنت کنید.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: madisonmilesmedia

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.