logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

کدام کشور بهترین هکرهای جهان را دارد؟

کدام کشور بهترین هکرهای جهان را دارد؟
هدایت عباسی اینترنت

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم این مسئله را توضیح دهیم که کدام کشور بهترین هکرهای جهان را دارد؟ کدام کشورها در صدر قرار دارند؟

کاربران از هکرها می ترسند ، شاید به این دلیل که اطلاعات زیادی در مورد آنها ندارند و حتی ممکن است تصور کنند که آنها فوق بشری هستند ، اما در واقع همه هکرها مانند افراد عادی هستند و تنها تفاوت آنها با افراد عادی در هوش عالی است.

استعداد آنها در زمینه کار با کامپیوتر، که باعث تسلط آنها بر این زمینه می شود و علاقه آنها باعث می شود که بیشتر و بیشتر یاد بگیرند ، در نتیجه آنها روز به روز حرفه ای تر خواهند شد.

نکته آشکار این است که هکرها از توانایی خود به شیوه اشتباه استفاده می کنند ، اما اگر دلیل علاقه آنها به هک و امنیت به درستی مشخص شود ، می توان از آن در جهت مثبت برای شناسایی اشکالات در سایت های بزرگ ، نرم افزار و غیره استفاده کرد.

در این مقاله ، ما سعی کردیم تا آنجا که ممکن است آنها را به شما معرفی کنیم و ویژگی های شخصیتی آنها را شرح دهیم ، تا بتوانید با آگاهی بیشتر در دنیای هک اطلاعات شخصی و سایت خود را ایمن نگه دارید.

کدام کشور بهترین هکرها را دارد؟

در واقع ، تاریخچه دقیقی از هک وجود ندارد ، از زمانی که کاربران با کامپیوتر شروع به کار کردند ، برخی افراد هک وب سایت ها و حساب ها را شروع کردند و با پیشرفت علم و فناوری ، تعداد افرادی که در این زمینه کار می کردند افزایش یافت و سرانجام کلمه "هکر" برای اولین بار در سال 1950 به کار رفت و به افرادی اشاره کرد که سعی کردند با خلاقیت و هوش از پیشرفت وب سایت ها جلوگیری کنند.

امروزه کشورهای مختلف آمار متفاوتی از تعداد هکرها در خود دارند که برخی از آنها به کشورهایی تبدیل شده اند که دارای حرفه ای ترین هکرها هستند ، که ما در زیر به آنها اشاره می کنیم.

بر اساس گزارشات و آمارهای موجود ، تا 41 درصد از حملات سایبری و بدافزارها در جهان توسط هکرهای چینی انجام شده است و بهترین هکرهای جهان در چین وجود دارند و از نظر جغرافیایی ، آنها کنترل دارند در جهان هک ، پس از چین ، کشورهای زیر به ترتیب دارای حرفه ای ترین و بهترین هکرها هستند.

- ایالات متحده:

Anonymous گروهی از هکرها است که در ایالات متحده وجود دارد و آن را به عنوان دومین هکر بزرگ و همچنین 10٪ بالای ترافیک هک ها تبدیل کرده است.

- ترکیه:

پس از ایالات متحده ، می توان به ترکیه اشاره کرد که 4.7 درصد ترافیک هکرهای جهان را در اختیار دارد و همچنین هکرهای قوی.

- روسیه:

از سال 2011 تا 2012 ، به دلیل حجم حملات از روسیه ، این کشور هنوز هکرهای زیادی دارد که از اطلاعات شخصی برای دستکاری رایانه ها و استفاده از اطلاعات آنها استفاده می کنند.

-تایوان:

این منطقه جغرافیایی است که با وجود جمعیت کم ، 3.7 درصد از ترافیک هک های جهان در سال 2012 را شامل می شد.

-برزیل:

بیشتر ترافیک هکرها در کشورهای نیمکره جنوبی انجام می شود ، جایی که سهم کلی برزیل از حملات سایبری جهان 3.3 درصد گزارش شده است.

- رومانی:

رومانی همچنین یکی از کشورهایی است که می تواند هکرهای زیادی را در خود جای دهد و 3.3 درصد از حملات سایبری جهان را تشکیل می دهد.

- هند:

هند برنامه نویسان زیادی دارد و همچنین هکرهای زیادی در این کشور وجود دارند که 2.3 درصد از ترافیک هکرهای جهان را تشکیل می دهند.

- ایتالیا:

1.6 درصد از ترافیک هکرهای جهان در ایتالیا است ، جایی که هکرهای شناخته شده ای هستند که توانسته اند اطلاعات زیادی را هک کرده و به حساب های کاربری بسیاری دسترسی پیدا کنند.

- مجارستان:

این کشور کوچک 1.4 درصد از ترافیک هکرهای جهان را به خود اختصاص می دهد که سهم بزرگی از حجم ترافیک است.

لازم به ذکر است که هکرها دارای دسته بندی هستند ، گروهی به نام White Hat Hackers وجود دارد که از استعداد و دانش خود در راه کمک به برندها و سازمان ها استفاده می کنند و سعی می کنند حفره های امنیتی سیستم های مرتبط با این سازمان ها و مارک ها را تحت نظارت شناسایی کنند. برای شناسایی این اشکالات قبل از اینکه هکرهای دیگر بتوانند آنها را شناسایی کرده و مشکلات مربوطه را به سرعت برطرف کنند.

این هکرها در واقع از تمام قدرت خود در جهت مثبت استفاده می کنند ، اما به غیر از این دسته ، انواع دیگری از هکرها مانند هکرهای نخبه ، هکرهای کلاه سیاه ، هکرهای کلاه صورتی ، هکرهای کلاه خاکستری و غیره ، هر فرد در هر گروه وجود دارد. دارای شخصیت های متفاوتی است ، اما آنها همچنین دارای تعدادی ویژگی مشترک هستند ، مانند کنجکاوی و سایر ویژگی هایی که ما در ادامه به بررسی ویژگی های بهترین هکرها می پردازیم.

بهترین هکرها در جهان

بهترین هکرها چه ویژگی هایی دارند؟

حال به ویژگی های بهترین هکرها می پردازیم.

- داشتن حس کنجکاوی عالی:

کنجکاوی یکی از حس هایی است که می تواند منجر به مواردی شود که ممکن است به نظر دیگران برسد ، و افراد کنجکاو همیشه تمایل دارند راه های مختلف را امتحان کنند و به نتیجه برسند ، هزاران سوال در رابطه با همه چیز به ذهن آنها خطور می کند ، آنها همچنین تسلیم نمی شوند و به راه خود ادامه می دهند حتی اگر به سوالات خود پاسخ ندهند ، پس از ورود نرم افزار جدید یا هر چیزی ، این افراد تمام ابعاد آن را بررسی کرده و مسیرهای مختلفی را که برای دستیابی به اهداف پیش فرض برنامه وجود دارد آزمایش می کنند. سعی کنید چیزهایی را پیدا کنید و به آنها برسید که بقیه افراد حتی در مورد آنها فکر نمی کنند.

- ساعات زیادی را در طول روز به کار با رایانه اختصاص دهید:

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، هکرها اطلاعات زیادی را که از طریق مطالعه و همچنین تجربه زیادی کسب کرده اند دارند ، بنابراین مجبورند زمان زیادی را صرف یادگیری و امتحان چیزهایی که آموخته اند کنند ، به همین دلیل است که آنها هزینه زیادی می کنند.

در طول روز پشت سیستم و معتاد به رایانه خود شوند. هکرها علاقه ای به تسلیم شدن در میانه راهی که آغاز کرده اند ندارند و تمام تلاش خود را می کنند تا با پشتکار زیاد در اسرع وقت به هدف خود برسند.

- برنامه ریزی و نظم عالی در انجام همه کارها:

ممکن است فکر کنید که شخصیت هکرها بسیار گیج کننده است و آنها در هیچ یک از وظایف نظم ندارند ، اما برعکس است ، آنها افراد بسیار منظمی هستند و برای هر کاری که می خواهند انجام دهند ، یک برنامه زمانبندی دارند.

باید بتواند همه اطلاعاتی را که به صورت منظم و منظم به دست می آورد در رایانه خود در فایلهای جداگانه سازماندهی کند ، در صورت لزوم ، در نتیجه ، نظم از ویژگیهای بارز هکرها است.

- از کار آنها لذت ببرید:

هکرها کارهایی را که انجام می دهند دوست دارند و وقت خود را صرف این کار می کنند تا بهترین هکر باشد و توسط بسیاری از مردم شناخته شود ، آنها ممکن است اطلاعات فوق محرمانه در مورد یک سازمان بزرگ و خاص را که هیچ هکری نتوانسته بود به اطلاعات آنها دسترسی پیدا کند ، رمزگذاری کنند.

به منظور شناخته شدن توسط تعداد زیادی از مردم ، بنابراین آنها سعی می کنند چنین سازمانهایی را هک کنند و اطلاعات خود را در اختیار همگان قرار دهند تا به این طریق مشهور شوند ، آنها همچنین تمایل به انجام کارهایی دارند که توسط قانون به شدت ممنوع است و علاقه مند هستند در هر چیزی که خلاف قانون باشد

- از منابع علمی کمک بگیرید:

همانطور که گفتیم ، این افراد بسیار باهوش هستند و مدام در تلاش برای یادگیری هستند ، به طوری که می توانند با استفاده از رایانه به تسلط کامل به خواسته های خود برسند.

- آنها پشتکار زیادی دارند:

پشتکار هکرها ستودنی است و ما می توانیم چیزهای زیادی از این ویژگی آنها بیاموزیم ، در واقع این افراد تسلیم نمی شوند و برای رسیدن به خواسته های خود تلاش می کنند ، گاهی اوقات ممکن است ماه ها یا سال ها طول بکشد تا به نتایج دلخواه خود برسیم.

- هرگز خود را تعریف نکنید:

به طور کلی ، متخصصان با اقدامات خود حرفه ای بودن خود را نشان می دهند و هرگز خود را در مقابل دیگران تعریف نمی کنند ، آنها تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند این واقعیت را با اقدامات خود به همه ثابت کنند.

ویژگی هکرها چیست؟

به طور کلی ، هکرهای زیادی هستند که بسیار حرفه ای هستند و تعداد این افراد روز به روز در حال افزایش است ، با تصدیق کامل این افراد ، اگر خود را هکر بدانید ، می توانید امنیت سایت خود را به صورت تخصصی تری برقرار کنید.

در حین بررسی اشکالات در سایت خود ، و بررسی آنها از دیدگاه آنها ، به طوری که می توانید هر گونه حفره امنیتی را شناسایی کرده و سعی کنید آنها را پر کنید تا از حمله هکرهای حرفه ای جلوگیری کنید ، زیرا وجود هرگونه حفره امنیتی در سیستم شما می تواند آنها می توانند به وب سایت شما حمله کرده و به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: dotnek

تگ: هک امنیت هکر

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.