logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

راهنمای بهبود رتبه الکسا

راهنمای بهبود رتبه الکسا
هدایت عباسی طراحی سایت

بسیاری از مردم از ما می پرسند: چگونه می توانم رتبه الکسا خود را ارتقا دهم؟ ما درک می کنیم که این معیار چقدر برای شما و کسب و کار شما مهم است.

به عنوان یک معیار عمومی ، تبلیغ کنندگان ، سرمایه گذاران و شرکای بالقوه رتبه الکسا شما را جستجو کرده و از آن به عنوان راهی برای ارزیابی ارزش تجارت شما استفاده می کنند. به همین دلیل ، بهبود رتبه شما می تواند دلار و سنت واقعی را در نتیجه نهایی شما تاثیر بگذارد.

برای کسانی از شما که تازه با الکسا آشنا هستید یا با رتبه الکسا آشنا نیستید - این یک معیار واحد است که خلاصه ای سریع از عملکرد یک سایت (شما یا رقیبتان) نسبت به سایر سایت های وب ارائه می دهد.

اگر روی آن تمرکز ندارید ، ممکن است تمام تلاش خود را برای به حداکثر رساندن ارزش و دید کسب و کار خود انجام ندهید. به طور کلی ، اعتبار سایت شما در وب به عنوان رتبه الکسا شما ترجمه می شود.

اما قبل از اینکه بدانیم چگونه می توانید رتبه الکسا سایت خود را ارتقا دهید ، باید یک قدم عقب برویم. درک ساختار الکسا رتبه بسیار مهم است ، بنابراین درک می کنید که چگونه می توانید آن را بهتر کنید.

رتبه الکسا چیست؟

رتبه Alexa شما برآورد میزان محبوبیت سایت شما نسبت به سایر سایت ها است. رتبه الکسا به این سوال پاسخ می دهد: در مقایسه با سایر سایت ها ، وضعیت سایت من چگونه است؟ توجه داشته باشید که از آنجا که رتبه یک معیار نسبی است ، رتبه سایت شما نه تنها به ترافیک آن سایت بستگی دارد ، بلکه به تغییر ترافیک سایر سایت ها نیز بستگی دارد.

الکسا چگونه اطلاعات خود را دریافت می کند؟

الکسا دارای یک پانل داده ترافیک بزرگ است که از میلیون ها نفر در سراسر جهان تشکیل شده است.

بر اساس داده های این نمونه ، الکسا تعداد بازدیدکنندگان از همه سایت های موجود در اینترنت را تخمین می زند. این محاسبه پیچیده ای است که شامل تصحیح سوگیری ها و همچنین شناسایی و دور انداختن ترافیک جعلی یا هرزنامه می شود.

دانشمندان داده ما بهترین در این تجارت هستند و آنها اطمینان حاصل می کنند که داده هایی که ارائه می دهیم عاری از سر و صدا و داده های غیر انسانی است ، بنابراین می توانید بهترین تصمیمات را برای تجارت خود بگیرید.

رتبه الکسا چگونه محاسبه می شود؟

الکسا هر روز متوسط ​​بازدیدکنندگان روزانه و بازدید از صفحات هر سایت را در 3 ماه گذشته تخمین می زند. سایتی که بیشترین ترکیب بازدیدکنندگان و بازدید از صفحه را در 3 ماه گذشته داشته است در رتبه 1 قرار دارد. سایتی که کمترین رتبه را دارد در حدود 30 میلیون رتبه بندی شده است. اگر در 3 ماه گذشته هیچ کس در پنل اندازه گیری ما از سایتی بازدید نکرده باشد ، هیچ رتبه ای برای آن سایت وجود ندارد.

تعداد بازدیدکنندگان از یک سایت چگونه بر رتبه الکسا تأثیر می گذارد؟

اگر تعداد بازدیدکنندگان یک سایت را در مقابل رتبه بندی کنید ، چیزی شبیه این است:

بهبود رتبه الکسا

بازدیدکنندگان در برابر رتبه در بالای نمودار Google.com قرار دارد که تعداد زیادی بازدیدکننده دارد و در رتبه 1 قرار دارد. سایتهایی که در انتهای طرح قرار دارند ، مانند Google.com ، در مقایسه با سایتهای دنباله دار در انتهای دیگر ، ترافیک زیادی دارند.

نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که به دلیل شکل توزیع ، تغییر بسیار کمی در تعداد بازدیدکنندگان از یک سایت بزرگ منجر به تغییر بزرگی در رتبه می شود.

Long_Change Visitors در مقابل Rank با این حال ، هرچه بیشتر به سر نمودار ، بازدیدکنندگان بیشتری برای بالا بردن رتبه لازم است.

بهبود رتبه الکسا

تفاوت زیادی در ترافیک سایتی با رتبه 10 در مقابل سایتی که دارای رتبه 200 است وجود دارد.

بهبود رتبه الکسا

کسب رتبه دقیق تر الکسا

برای به دست آوردن رتبه دقیق تر Alexa ، می توانید معیارهای سایت خود را در Alexa تأیید کنید. سایت های دارای معیارهای تأیید شده ، معیارهای خود را مستقیماً توسط Alexa اندازه گیری می کنند نه اینکه بر اساس اطلاعات پانل داده ما تخمین زده شوند. تأیید معیارهای سایت شما رتبه دقیق تری را ارائه می دهد ، اما لزوما رتبه بهتری ندارد! چندین مزیت دیگر از معیارهای اندازه گیری سایت وجود دارد ، اما رتبه الکسا دقیق تر تنها یکی از آنهاست.

چگونه می توانید رتبه الکسای بهتری کسب کنید؟

چندین تاکتیک وجود دارد که به بهبود رتبه الکسا شما کمک می کند:

محتوای جذاب و اصلی تولید کنید که اغلب به روز می شود و ارزش واقعی را برای مخاطبان شما فراهم می کند. محتوایی که از این انگیزه فاصله می گیرد در ایجاد مخاطبان وفادار ناکام است.

هنگامی که خوانندگان منابع ارزشمند و آموزنده ای می یابند ، با مطالب آینده درگیر می شوند و در شبکه های خود به اشتراک می گذارند (ایجاد لینک) ، بازدیدکنندگان جدیدی را معرفی می کنند که به طور بالقوه به مشتری تبدیل می شوند.

محتوای با کیفیت همچنین توسط موتورهای جستجو مانند Google پاداش می گیرد ، که گام هایی را برای دریافت سریعتر پاسخ های بهتر برای کاربر نهایی بر می دارد.

تور ایده های محتوا را پیدا کنید

برای پیوند به وب سایت خود ، سایتهای مرتبط بیشتری دریافت کنید. این تاکتیک که در غیر اینصورت به عنوان پیوندهای ورودی شناخته می شود ، به موتورهای جستجو کمک می کند تا جایگاه شما را به وضوح مشخص کنند و همچنین اعتماد و کیفیت سایت شما را افزایش می دهد.

به عبارت دیگر ، پیوندهای ورودی معتبر (از سایت هایی که عملکرد خوبی دارند) به سایت شما اعتبار می بخشد. این تاکتیک باید با تولید محتوای جذاب و اصلی پشتیبانی شود ، چرا که بازدیدکنندگان هدفمند به سایت شما هدایت می شوند اگر نمی خواهند بمانند؟

پیوندهای داخلی ، پیوندهایی هستند که از یک صفحه یا پست در سایت شما به صفحه دیگر منتقل می شوند. اینها مفید هستند زیرا بازدیدکنندگان را از طریق وب سایت شما (به عنوان مثال ناوبری وب سایت) راهنمایی می کنند و آنها را درگیر محتوای مرتبط می کنند.

آنها همچنین به پیوندهای سایت کمک می کنند ، که پیوندهای فرعی هستند که در موتور جستجو در زیر پیوند صفحه اصلی شما ظاهر می شوند. اما باز هم ، ایجاد محتوای درجه یک با هر استراتژی پیوند داخلی همراه است ، بنابراین مطمئن شوید محتوایی که تولید می کنید برای بازدیدکنندگان شما مناسب و با ارزش است.

در مجموع ، پیوندهای ورودی و داخلی به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای سایت (سایت) شما را درک کرده و تعیین کنند که چقدر برای بازدیدکنندگان ارزشمند است.

اما در حالی که بخش مهمی از استراتژی آنلاین شماست ، باید از پیوند مناسب استفاده کنید. پیوند دادن زیاد می تواند اعتبار یا خوانایی سایت شما را کاهش دهد و ممکن است توسط موتورهای جستجو جریمه شود.

کلمات کلیدی را که باعث ایجاد ترافیک در رقبای شما می شوند ، پیدا کنید و سایت خود را برای آنها بهینه کنید ، یا کمپین های PPC را برای آن کلمات کلیدی بخرید.

با انجام یک تحقیق کوچک در مورد کلمات کلیدی ، می توانید بفهمید که مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند و چگونه به نوعی ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی عبارت است از یادگیری صحبت کردن با مشتریان در زمینه نیازها و خواسته های آنها.

نمایندگان بازاریابی ورودی یک اینفوگرافیک عالی در 5 انگشت استراتژی قرار دادن کلمات کلیدی به اشتراک گذاشتند که به شما کمک می کند مناطق مناسب را در سایت خود برای قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظر خود انتخاب کنید.

استراتژی بازاریابی رقبای خود را بشناسید و بدانید که چه کار می کند. دلایل متعددی وجود دارد که چرا تجزیه و تحلیل رقابت شما اهمیت دارد ، اما به طور خلاصه تجزیه و تحلیل رقابتی تجزیه و تحلیل سایت شما را در چهارچوب قرار می دهد.

بنابراین ، درک واضح تری از معیارهای مهم ، استراتژی های موثر (برای شما و رقبای شما) ، و به شما امکان می دهد روندهای صنعت را شناسایی و پیش بینی کنید.

همه این زوایا به اطلاع استراتژی کلی شما کمک می کند و به شما امکان می دهد تصمیمات تجاری آگاهانه تری بگیرید که بر موقعیت شما در بازار تأثیر مثبت می گذارد.

بهترین شیوه های سئو را در وب سایت خود دنبال کنید. سئو یک استراتژی بسیار مهم است که سزاوار زمان و توجه قابل توجهی است.

اما SEO فقط به منظور ارتقاء تبلیغات و دیده شدن وب سایت شما نیست. همچنین در مورد بهبود سایت شما برای مشتریانی است که از آن برای ارتباط با مارک شما استفاده می کنند. بدون تجربه کاربری خوب ، امید چندانی به حفظ یا تبدیل مشتریان خود ندارید.

منابع بیشماری برای یادگیری سئو وجود دارد ، اما الکسا یک مجموعه بازاریابی را ارائه می دهد که شامل تحقیقات کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقابتی و ابزارهای تجزیه و تحلیل وب به عنوان بخشی از برنامه پیشرفته ما است.

دستورالعمل های خاصی در مورد نحوه بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو ، قابلیت استفاده ، عملکرد صفحه ، پیوند مجدد و موارد دیگر دریافت خواهید کرد.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: blog.alexa

تگ: الکسا

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.