logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

7 شغل مرتبط با ارز دیجیتال که باید درباره آنها بدانید

7 شغل مرتبط با ارز دیجیتال که باید درباره آنها بدانید
هدایت عباسی ارز دیجیتال

با افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال، تعداد مشاغل کریپتو نیز افزایش یافته است. در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم برخی از شغل های غیرفنی ارزهای دیجیتال که نیاز به تخصص بالایی ندارد را معرفی کنیم که با مدتی تحقیق و تمرین می توانید در این حوزه ها فعالیت نمایید.

افزایش اعتبار ارزهای دیجیتال، منجر به افزایش شدید جستجوهای شغلی در بخش بلاک چین شده است. از آنجایی که هنوز یک صنعت نوپا است، اما هزاران شغل مرتبط با آن بوجود آمده است. صنعت بلاک چین، به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است و همه حوزه ها را در برگرفته است.

مشاغلی وجود دارند که نیاز به مراجعه حضوری ندارد و می توانید از هر کشوری و هر جایی، آنها را انجام دهید. مثلا برای یکی از ارزهای دیجیتال که در حال مطالعه آن بودم حدود 4 هزار برنامه نویس در حال توسعه آن بودند. مطمئنا 4 هزار برنامه نویس نمی تواند در یک شهر باشد و شاید همین مسئله باعث جذابیت بلاک چین شده است.

خبر خوب این است که همه مشاغلی که در این مقاله معرفی می کنیم فنی نیستند. شما می توانید در صنعت کریپتو با مهارت یا تجربه در بازاریابی، ارتباطات، فروش، خدمات مشتری، هنرهای خلاقانه و غیره کار کنید. در اینجا نگاهی به چند پروفایل شغلی غیرفنی مرتبط با ارزهای دیجیتال و آنچه که مستلزم آن است می‌اندازیم. آماده اید؟ پس بریم.

1. کارشناس شبکه اجتماعی ارزهای دیجیتال

شغل های مرتبط با ارز دیجیتال

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی که برندسازی، بازاریابی و تبلیغات محصولات را در پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی می دانند، می توانند به دنبال مشاغلی با عنوان متخصص توییتر، مدیر رسانه های اجتماعی و غیره باشند.

برای این شغل باید با هر شبکه اجتماعی که می خواهید در آن فعالیت کنید آشنا باشید و الگوریتم های آن را بشناسید. یکی از شبکه های اجتماعی مهم ارز دیجیتال توییتر است پس بهتر است مدتی در آن فعالیت داشته باشید و با الگوریتم های آن آشنا باشید.

ایجاد تعامل با کاربر، ارائه اطلاعات به روز به روش های خلاقانه در فواصل زمانی منظم، چند کار روزانه است که شما مسئول آن خواهید بود. مهارت ها و تجربه در کپی رایتینگ، درک مفاهیم فنی و دیجیتال مارکتینگ امتیاز مثبتی خواهد بود اگر بخواهید برای این شغل درخواست بدهید.

2. نویسندگی و تولید محتوای رمزارز

اگر مهارت‌های نوشتاری مناسبی دارید، اصطلاحات فنی را درک می‌کنید و با مفاهیم پیچیده فنی آشنا هستید می توانید شغل، نوشتن محتوا در حوزه رمزارز را انتخاب کنید. برای فعالیت در این حوزه باید اطلاعات کلی در حوزه بلاکچین داشته باشید چون در یک مقاله گاهی چندین واژه مهم استفاده می شود که باید کاربرد آنها را بدانید. این کار نیاز به مدتی تحقیق و مطالعه دارد.

برای پیدا کردن شغلهای مرتبط با این حوزه می توانید کلمات Copywriter Blockchain، Crypto Story Developer، Cryptocurrency Content Editor که می توانید برای پیوستن به صنعت کریپتو به عنوان نویسنده جستجو کنید.

3. مشاغل پشتیبانی مشتریان ارزهای دیجیتال

شغل های مرتبط با ارز دیجیتال

پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک چین، وب‌سایت‌های بازی و رسانه‌هایی که با NFT سروکار دارند، همگی دارای میلیون‌ها مشتری هستند، همچنین خرده‌فروشان آنلاینی که پرداخت با ارزهای دیجیتال را ‌پذیرفته اند، نیاز به خدمات پشتیبانی برای مشتریان شان هستند.

اکثر این مکان‌ها دارای نمایه‌های شغلی مرتبط با خدمات مشتری برای عیب‌یابی مشکلات، کمک به مشتریان و کاربران با مشکلات حساب، اشکالات تراکنش‌ها، پرسش‌ها و غیره هستند. اگر در زمینه خدمات مشتری تجربه دارید، می توانید درخواست همکاری دهید.

شرکت های رمزنگاری آموزش های فنی لازم، برای درک اکوسیستم و تراکنش های مبتنی بر توکن را به همه افراد می دهند. تازه کارها همچنین می توانند برای پروفایل های پشتیبانی مشتری در بخش کریپتو درخواست دهند و منتظر یک پاسخ مثبت باشند. برای جستجوی این مشاغل، کلمات کریپتو، بلاک چین، متخصص پشتیبانی مشتری بلاک چین و غیره را سرچ کنید.

4. تولید و ویرایش ویدئو ارز دیجیتال

شغل های مرتبط با ارز دیجیتال

اگر تجربه تولید ویدیو، به هم پیوستن رسانه‌ها و گرافیک‌های جذاب و ویرایش محتوای رسانه‌ای با ظاهر حرفه‌ای دارید، می‌توانید شغل تولید ویدیوی بلاک چین را جستجو و انتخاب کنید. حتی اگر مهارت‌های فنی شما زیاد نیست، می‌توانید در بخش رسانه و بازاریابی دیجیتال کار کنید و با همکاری کارشناسان محتوای رمزنگاری، ویدیو تولید کنید.

به دنبال عناوین تبلیغاتی پروفایل‌هایی مانند تولیدکننده ویدیوی رمزارز، روزنامه‌نگار ویدیوی رمزارز، گرافیک بلاک چین و غیره باشید.

5. مشاغل رمزنگاری بخش بانکی و مالی

بخش بانکی یک کارفرمای اصلی در زمینه ارزهای دیجیتال است. اگر می خواهید به دنیای مالی بلاک چین بپیوندید، تحصیلات و تجربه در بخش بانکداری و مالی از نکات مثبت مهم است. اکثر پروفایل های شغلی در این بخش شبیه به آنهایی هستند که با ارزهای فیات سروکار دارند مانند حسابرس بلاک چین، تحلیلگر مالی ارزهای دیجیتال، دانشمند داده های مالی رمزنگاری و غیره.

حتی اگر مدرک مالی مرتبطی ندارید، می توانید در این مشاغل فعالیت کنید. شما باید اطلاعات زیادی در مورد صنعت بلاک چین، کسب سودهای چشمگیر، ارائه مشاوره سرمایه گذاری مناسب، به اشتراک گذاری تحلیل های تخصصی خود در مورد توکن های مختلف، پلتفرم های معاملاتی توکن، برنامه های رمزنگاری و موارد دیگر، داشته باشید.

6. مشاغل مشاور حقوقی ارزهای دیجیتال

شغل های مرتبط با ارز دیجیتال

وکلایی که به دنبال انتقال به بخش کریپتو هستند باید پروفایل های شغلی مانند مشاور حقوقی شرکت، متخصص دعوای رمزنگاری، مشاور نظارتی و غیره را جستجو کنند. اگر می خواهید یکی از این پروفایل ها را بگیرید، مدرک حقوق الزامی است، همچنین باید درک کاملی از وب 3.0، NFT ها، سرمایه گذاری های بلاک چین، امور مالی کریپتو و موضوعات مرتبط داشته باشید.

7. پروفایل های شغلی مرتبط با NFT

سایت‌هایی برای استخراج توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) وجود دارند NFTها هیجان جدیدی در حوزه رمزنگاری ایجاد کرده اند. NFT ها طیف گسترده ای از هنرها، سرگرمی ها و پروژه های رسانه ای دیگر را پوشش می دهند. اگر به روش صحیح بازاریابی شود، می توانید تقریباً هر چیزی را که ارزش دارد به NFT تبدیل کنید.

شغل هایی غیر فنی و غیر مالی در بخش NFT نیز ایجاد شده اند. پروفایل های شغلی مرتبط با NFT به ویژه برای افراد در هنرهای خلاقانه و صنعت سرگرمی مناسب است.

شما می توانید به عنوان یک طراح گرافیک، هنرمند NFT، تحلیلگر تحقیقاتی NFT و غیره کار کنید. تحقیق و توصیه آثار هنری برای تبدیل آنها به NFT یکی از پرطرفدارترین پروفایل های شغلی در این زمینه است. نقش ها و مسئولیت های شغلی پروفایل های مشابه را بخوانید تا بفهمید چگونه و کجا می توانید با تخصص خود در هنر تطابق داشته باشید.

بسیاری از افراد نمی دانند NFT چیست ولی تخصص و هنرهای زیادی دارند که برای این حوزه مناسب است شما می توانید به آنها مشاوره دهید و با آنها کار کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: makeuseof

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.