logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

چگونه باید در متاورس زمین مجازی بخریم؟

چگونه باید در متاورس زمین مجازی بخریم؟
هدایت عباسی ارز دیجیتال

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم به نحوه خرید زمین مجازی در متاورس بپردازیم. متاورس در راه است، چه بخواهیم چه نخواهیم. خرید زمین مجازی می تواند بهترین راه برای مشارکت از همان ابتدا باشد. اما بیایید نحوه خرید زمین مجازی در متاورس را بررسی کنیم.

ایده سرمایه گذاری در متاورس و خرید زمین مجازی تا چند سال پیش پوچ به نظر می رسید. امروزه، املاک و مستغلات مجازی به صدها هزار دلار (با استفاده از ارز دیجیتال) می‌فروشند. از آنجایی که دنیای متاورس بر ما ظاهر می شود، سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در حال ورود هستند، و خرید املاک و مستغلات مجازی بعد از آثار هنری دیجیتال، چیز بزرگ بعدی است.

تعجب خواهید کرد اگر بدانید که بازار املاک و مستغلات مجازی چقدر شبیه بازار واقعی آن است. به ویژه عوامل حاکم بر قیمت گذاری. اگر علاقه مند به خرید املاک مجازی هستید یا هنوز در مورد معنای آن مطمئن نیستید، راهنمای جامع ما را بخوانید.

متاورس چیست؟ و خرید زمین مجازی یعنی چه؟

به بیان ساده، متاورس نسل بعدی اینترنت است. توصیف آن آسان نیست زیرا هنوز تعریف پذیرفته شده جهانی وجود ندارد. این اصطلاح برای اولین بار در یک رمان بنام Snow Crash در 1992 ابداع شد. در این کتاب، متاورس صرفاً یک دنیای مجازی است که در آن افراد واقعی ساکن هستند.

اگر می خواهید با متاورس بیشتر آشنا شوید فیلم Ready Player One را ببینید، رمانی خارق العاده که به یک فیلم پرفروش تبدیل شد. می توان متاورس را مجموعه ای از دنیاهای شبیه سازی سه بعدی در نظر گرفت که با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به یکدیگر متصل شده اند.

شما میتوانید دقیقا مانند دنیای واقعی، زمین بخرید و کسب و کار راه اندازی کنید، کنسرت برگزار کنید و هر کاری که دوست دارید.

چرا زمین مجازی در متاورس بخریم؟

در حال حاضر تعداد زیادی پروژه املاک مجازی در متاورس metaverse راه اندازی شده اند. شما مالک زمین دیجیتال خود هستید و چون در بلاک چین وجود دارد، امکان تقلب وجود ندارد و براحتی می‌توان صحت آن را تأیید کرد. می‌توانید زمین مجازی خود را بعداً پس از افزایش قیمت، بفروشید، یا می‌توانید تصمیم بگیرید که آن را برای مهمانی‌ها یا رویدادهای انحصاری اجاره دهید.

شما می توانید روی زمین خود یک خانه مجازی بسازید و آن اجاره دهید یا یک فروشگاه راه اندازی کنید و محصولات خود یا دیگران را در آن بفروشید و همه اینها با استفاده از ارز دیجیتال انجام می شود.

نحوه خرید زمین مجازی در متاورس

اکنون، اگر به خرید زمین مجازی در متاورس علاقه مند هستید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

1. باید یک کیف پول دیجیتال داشته باشید

نحوه خرید زمین در متاورس

اولین قدم تهیه یک کیف پول دیجیتال است. تنها روش خرید زمین مجازی استفاده از ارز دیجیتال است شما می بایست ابتدا پول فیات خود را به رمزارز تبدیل کنید سپس آن را در کیف پول خود بریزید. کیف پول شما باید در مرورگر ادغام شود.

چندین گزینه مانند MetaMask یا Trust Wallet در دسترس شماست. در صورت تمایل می توانید از کیف پول بایننس نیز استفاده کنید. با این حال، بهتر است ابتدا بررسی کنید که آیا کیف پول از ارز دیجیتالی که برای خرید زمین مجازی استفاده می کنید پشتیبانی می کند یا خیر.

2. پلتفرم املاک و مستغلات خود را انتخاب کنید

چندین پلتفرم متاورس مجازی وجود دارد که می توانید روی آنها ملک بخرید. بهترین پلتفرم که اکنون وجود دارد Decentraland و Sandbox می باشد. اگر می خواهید مستقیما خرید نکنید، OpenSea یک گزینه خوب است.

 زمین در متاورس

OpenSea یک ایده عالی برای خریدارانی است که برای اولین بار خریداری می کنند، زیرا به شما امکان می دهد بدون جابجایی مداوم بین پلتفرم ها خرید کنید. می بایست ابتدا زمین را بررسی کنید چون هر محله دارای امکانات و قیمت متفاوتی است.

اگر می خواهید اطلاعات جامعی در مورد محل خرید ملک مجازی خود داشته باشید، بهتر است به Sandbox یا Decentraland بروید. از این طریق می توانید با همسایگان خود آشنا شوید و بهترین گزینه را انتخاب کنید تا در آینده بتوانید با فروش آن، سود عالی کسب کنید.

3. یک قطعه زمین را مرور و انتخاب کنید

اکنون، فقط باید قطعات مختلف زمینی را که در دسترس است مرور کنید و موردی را که می خواهید بخرید انتخاب کنید. می توانید چک کنید زمین شما تا بخش های معروف چقدر فاصله دارد. دقیقا مانند شهرها، هر چه امکانات و مکان های مهم در یک محله وجود داشته باشد قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

انتخاب زمین در متاورس

پس از اینکه قطعه زمینی را که می خواهید بخرید انتخاب کردید، کافی است روی آن کلیک کنید تا اطلاعات موجود را ببینید. برای پرداخت املاک مجازی در Decentraland، می توانید از اتریوم ETH یا ارز دیجیتال مانا MANA استفاده کنید.برای خرید یک ملک باید کیف پول خود را به پلتفرم متصل کنید و می توانید قیمتی برای خرید پیشنهاد دهید.

4. کیف پول خود را وصل کنید

برای خرید املاک مجازی، باید کیف پول را به حساب خود متصل نمایید.سپس روی Jump In کلیک کنید و با استفاده از کیف پول خود ثبت نام نمایید.

پس از اینکه ثبت نام شما کامل شد و ملک خود را خریدید به کیف پول شما اضافه می شود. شما مالک رسمی دارایی مجازی خود هستید و براحتی میتوان در بلاک چین آن را تأیید کرد.

اتصال کیف پول در متاورس

مهم است که توجه داشته باشید که هزینه گس یا کارمزد در میان است، بنابراین مطمئن شوید که مقدار کمی اضافی از مقدار ذکر شده روی صفحه دارید. برای خرید می توانید با خریدار وارد مذاکرده شوید. خریدار می تواند تصمیم بگیرد ملک را به شما بفروشد یا خیر.

5. خرید خود را تایید کنید

اگر ارز دیجیتال به اندازه کافی در کیف پول شما وجود داشته باشد مامله انجام می شود و خرید تکمیل می گردد. می توانید بررسی کنید املاک مجازی به کیف پول شما اضافه شده است یا خیر. در صورتی که از کیف Trust Wallet استفاده می کنید، می توانید به بخش کلکسیون ها بروید. برای MetaMask، به NFTs بروید تا تأیید خرید خود را دریافت کنید.

مراقب کلاهبرداری های NFT باشید

املاک متاورس اساساً یک NFT است. به دلیل پیشرفت بزرگ NFT، روش های مختلف کلاهبرداری وجود دارد که باید مراقب آنها باشید. پیشنهاد می شود همیشه از پلتفرم های رسمی و معتبر خرید نمایید.

هیچ وقت از کیف پول اصلی خود برای ایردراپ یا چیزهای مشابه آن استفاده نکنید. یکی از ساده ترین راه روش کلاهبرداری، طمع است. کلاهبردار یک پیشنهاد غیرمتعارف می دهد و در صورت تایید، آماده کلاهبرداری می شود.

امیدواریم از این موضوع لذت برده باشید.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: makeuseof

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.