logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) چیست؟ | توکن CHZ چیست؟ و آینده و قیمت آن

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) چیست؟ | توکن CHZ چیست؟ و آینده و قیمت آن
هدایت عباسی ارز دیجیتال

در این مقاله قصد دارم در مورد ارز دیجیتال چیلیز صحبت کنیم.

چیلیز (Chiliz) یک ارز دیجیتال است که در دنیای پلتفرم های ورزشی و سرگرمی استفاده می شود و با نام اختصاری CHZ نامگذاری شده است.

به طور خاص ، این یک ابزار کاربردی در بلاک چین اتریوم است که به عنوان رمز ارز رسمی پلت فرم Socios.com استفاده می شود.

با توجه به رابطه منفعلانه فعلی در دنیای ورزش بین باشگاه ها و طرفداران آنها ، سازندگان Chiliz تصمیم گرفتند که این دو را بهم نزدیک کنند. Chiliz در سال 2012 در مالت تاسیس شد.

هدف چیلیز این است که به میلیون ها طرفدار ورزش و esport یک سکه بدهد تا از رای مستقیم در باشگاه های فوتبال مورد علاقه خود استفاده کنند. به این ترتیب ، طرفداران دیگر تماشاچی منفعل نیستند و شرکت کنندگان فعال باشگاه می شوند.

چیلیز چگونه کار می کند؟

بنابراین همانطور که دیدیم چیلیز درگیر طرفداران با تیم های مورد علاقه خود است ، که می توانید برای حمایت از تیم مورد علاقه خود و تأثیرگذاری بر تصمیمات خاص و موارد دیگر هزینه کنید ، نام وب سایت آنها Socios.com می باشد.

این وب سایت دارای کارکردهایی است که تجربه کاربری بسیار خوبی را ارائه می دهد ، عملکردهایی مانند تشخیص رایانه شخصی شما ، مهم نیست که چقدر حساب خود را غیرفعال می گذارید ، همیشه هنگام بازگرداندن شما ، شما را به رسمیت می شناسد و تمام پاداشهایی را که باز کرده اید ذخیره می کنید ، همچنین تنظیمات برگزیده شما ذخیره می شود ، و شما تعجب خواهید کرد که کجا اطلاعات راه اندازی در رایانه شما به طور خاص در مرورگر شما ذخیره می شود.

ارز دیجیتال CHZ طرفداران هر باشگاه، یک دارایی دیجیتالی محدود است که حق رأی را به شما می دهد.

موضوعات نظرسنجی توسط خود باشگاه ها تعیین می شود ، اما امکانات بی پایان است.

شما می توانید از مسائل طراحی باشگاه یا برنده "بهترین بازیکن بازی" گرفته تا مکان بازیهای دوستانه تابستان و موارد دیگر تصمیم بگیرید.

هرچه یک طرفدار بیشتر رای بدهد ، رتبه بالاتری در پلتفرم خواهد داشت و می تواند به عنوان یک دنبال کننده از مزایای بیشتری برخوردار شود.

تیم های ورزشی

بارسا ، اتلتیکو مادرید ، پاری سن ژرمن ، یوونتوس ، آ اس رم ، بارسلونا یا گالاتاسرای، تنها برخی از باشگاه هایی هستند که در حال حاضر با چیلیز همکاری می کنند.

ارز دیجیتال چیلیز chz

ارز دیجیتال CHZ - سوخت موشک برای Socios.com

پلتفرم مشارکت طرفداران Socios.com از ابتدا بر روی زیرساخت بلاک چین Chiliz ساخته شده است و از ارز دیجیتال CHZ به عنوان ارز منحصر به فرد روی پلت فرم استفاده می کند.

Socios.com به هواداران این امکان را می دهد تا از برخی از بزرگترین و مشهورترین تیم های ورزشی جهان از جمله FC Barcelona ، Juventus ، Paris Saint-Germain ، AS Roma ، Galatasaray ، Atlético de Madrid ، OG ، CAI و UFC ، فن توکن تهیه کنند.

توکن های خریداری شده در Socios.com به کاربران اجازه می دهد تا از طریق رای مردم بر تیم های خود تأثیر بگذارند و واجد شرایط دریافت پاداش و تشخیص تیم مبتنی بر مشارکت شوند.

همه توکن های طرفدار با استفاده از بلاک چین Chiliz ساخته می شوند و همه رای گیری روی پلت فرم به عنوان یک سری از قراردادهای هوشمند انجام می شود که از طریق بلاک چین Chiliz اجرا می شود.

مجموع عرضه ارز دیجیتال CHZ چقدر است؟

مجموع عرضه ارز دیجیتال CHZ حدود 8،888،888،888 دلار CHZ (8.8 میلیارد) میباشد.

تعداد 5.89 CHZ میلیارد از این رمزارز در حال گردش می باشد و قابل معامله است.

Socios.com چیست؟

Socios.com اولین پلتفرم نفوذ و پاداش طرفداران جهان است که به نهادهای ورزشی کمک می کند تا از طریق فناوری بلاک چین به تحول دیجیتالی دست یابند.

Socios.com از توکن Chiliz (CHZ) پشتیبانی می کند ، که هر دو یک توکن ابزار ERC20 در بلاک چین اتریوم و توکن BEP-2 در Binance Chain است.

توکن های هوادار مختص یک تیم یا باشگاه هستند و دارایی دیجیتالی محدودی هستند که دسترسی به دفتر کل رمزگذاری شده و تغییر ناپذیر حق رای و حق عضویت را برای شما فراهم می کند.

پلتفرم رای گیری هواداران نمادین از Fan Tokens استفاده می کند که در یک زنجیره جانبی مجوزدار جداگانه کار می کنند.

تعداد Fan Tokens محدود است و قابل تعویض است ، بدین معنی که مالکیت آنها قابل معامله است و قیمت آنها توسط بازار تعیین می شود.

این پروژه با الهام از چارچوب های مدیریت تحت هدایت هواداران یا "اجتماعات" برخی از باشگاه های بزرگ فوتبال انجام شد.

این پلتفرم که "Socios 2.0" نامیده می شود ، به سادگی دیجیتالی شدن این مدل مدیریت را نشان می دهد.

چرا باشگاه های فوتبال ، تیم های esports و دیگر سازمان های بازی با Socios.com همکاری می کنند؟

Socios.com در حال ایجاد یک جامعه جهانی از طرفداران ورزش است که با علاقه آنها به بازی و اشتیاق آنها برای تیم خود متحد شده است.

با استفاده از فناوری نوآورانه ، ما ارتباط فوق العاده ای را بین هواداران و باشگاه ها با افزایش تعامل آنها با تیم ایجاد می کنیم.

از طریق Socios.com ، هواداران می توانند مستقیماً بر تصمیمات باشگاه تأثیر بگذارند. از انتخاب طرح های تجاری ، بنرهای درون بازی ، نامگذاری زمین تمرین یا حتی انتخاب آهنگ جشن گل ، طرفداران از طریق Socios.com رای می دهند و نتیجه هر چه که باشد ، باشگاه به تصمیم طرفداران احترام می گذارد ، در حالی که پاداش دریافت می کند.

از کجا ارز دیجیتال CHZ بخریم؟

ارز دیجیتال CHZ را می توان از صرافی های معتبر خریداری نمود.

برخلاف سایر ارزهای رمزنگاری شده اصلی ، نمی توان آن را مستقیماً با پول فیات خریداری کرد.

با این حال ، شما هنوز هم می توانید به راحتی این سکه را با خرید بیت کوین ، اتریوم  و تتر از هر صرافی بزرگ خریداری کرده و سپس به صرافی که برای معامله این سکه پیشنهاد می شود انتقال دهید .

مثلا می توانید ریال را به تتر در صرافی های ایرانی مثل نوبیتکس تبدیل کنید. سپس با آن رمزارز chz خریداری نمایید.

یکی از این صرافی ها بایننس است. بایننس یک صرافی ارزهای رمزنگاری شده محبوب است که در چین راه اندازی شد اما سپس مقر خود را به جزیره مالت در اتحادیه اروپا منتقل کرد. Binance به دلیل خدمات مبادله رمزنگاری به رمزنگاری محبوب است. Binance در سال 2017 به صحنه رفت و از آن زمان به بعد تبدیل به برترین صرافی رمزنگاری در جهان شد.

پس از اتمام فرآیند KYC. از شما خواسته می شود روش پرداخت را اضافه کنید. در اینجا می توانید یک کارت اعتباری/نقدی ارائه دهید یا از یک انتقال بانکی استفاده کنید و یکی از ارزهای رمزنگاری شده اصلی را خریداری کنید ، معمولاً بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) ، تتر (USDT)

FAN TOKEN چیست و چگونه کار می کنند؟

در دنیای بلاک چین ، کلمه "توکن" و "سکه" اغلب در مورد هم بکار می روند. اما نشانه ها چیست ، چه تفاوتی با سکه ها دارند و چگونه می توانید از "توکن" استفاده کنید؟

به ارز رمزنگاری شده اغلب "سکه" یا "توکن" گفته می شود. هدف آنها این است که اقلامی با ارزش ذاتی باشند که برای امکان خرید ، فروش و سایر معاملات مالی طراحی شده اند. آنها قصد دارند بسیاری از عملکردهای مشابه ارزهای قدیمی را ارائه دهند.

بیت کوین اولین ارز رمزنگاری شده است: اولین ، ارزشمندترین و شاید شناخته شده ترین و پرکاربردترین. این اهداف زیادی را ارائه می دهد ، اما آنها تقریباً کاملاً مالی هستند. سکه ها در بلاک چین های خود استفاده می شوند ، بنابراین بیت کوین در بلاک چین بیت کوین ، سکه های اتر در شبکه اتریوم و غیره استفاده می شود.

از طرف دیگر ، توکن ها بسیار متفاوت هستند ، زیرا در بلاک چین موجود ایجاد شده و مورد استفاده قرار می گیرند. توکن ها عموما دارایی هایی هستند که می توانند نشان دهنده مالکیت یا حتی عضویت باشند. از آنجایی که توکن ها در حال حاضر برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار می گیرند ، تعداد فزاینده ای از بلاک چین های تخصصی با هدف بومی پشتیبانی از توکن ها توسعه داده شده است ، که محبوب ترین آنها اتریوم و توکن های استاندارد ERC آنها است.

ارزش یک توکن را می توان با هدف و محبوبیت آن تعیین کرد ، اما از آنجا که اکثر توکن ها عرضه ثابت یا محدودی دارند ، ارزش آنها اغلب به عرضه و تقاضا مربوط می شود.

اما این همیشه صادق نیست - به عنوان مثال در مورد اتریوم ، یک هدف اساسی برای ادامه ساخت نشانه های جدید ، پوشش هزینه های تراکنش و اجرای قراردادهای هوشمند وجود دارد.

با این حال ، حدس و گمان در مورد ارزش یک توکن (فرض می شود) ثانویه استفاده واقعی آن است.

اگرچه طبقه بندی قطعی وجود ندارد ، اما توکن ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند: سودمندی و امنیت.

نماد امنیت نشان دهنده دارایی یا حق دریافت جریان سود یا سود سهام است. از نظر عملکرد اقتصادی ، توکن ها با سهام ، اوراق قرضه یا مشتقات قابل مقایسه هستند و انتظار می رود سود داشته باشند.

یک ابزار سودمند دسترسی به کالاها و خدماتی را که پروژه ای راه اندازی کرده یا در آینده راه اندازی می کند ، فراهم می کند و می تواند به عنوان نوعی تخفیف یا دسترسی برتر به خدمات مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از توکن ها به طور خاص به عنوان مکانیزم تامین مالی برای شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

chiliZ ($ CHZ) یک رمز ابزار ERC20 در بلاک چین اتریوم است که به عنوان ارز دیجیتال برای پلت فرم chiliZ و Socios.com عمل می کند.

در راه اندازی پلت فرم ما ، در کنار سایر فعالیت های بلاک چین ورزشی ، دسته جدیدی از توکن ها ظاهر شده است.

Fan Token هنگامی که روی پلت فرم Socios.com سوار شدید ، شرکای باشگاه ما (که هنوز اعلام نشده است) میزبان چیزی هستند که ما آن را Fen Token Offering (FTO) نامیده ایم.

طرفداران برای خرید Fan Tokens باید CHZ دلار از طریق صرافی ارزهای رمزپایه خریداری کنند. این توکن ها - که مخصوص یک تیم یا باشگاه است - یک دارایی دیجیتالی محدود و محدود است که دسترسی به دفتر کل رمزگذاری شده حق رای و حق عضویت را فراهم می کند.

مالکیت به طرفداران این امکان را می دهد تا در تصمیمات تحت هدایت طرفداران از طریق یک پلت فرم رای گیری تلفن همراه شرکت کنند و همچنین به عنوان یک بلیط برای یک حلقه داخلی امن و منحصر به فرد از طرفداران ، با احساسات و باورهای مشترک عمل کنند.

هرچه تعداد توکن ها از طرفداران بیشتر باشد و آنها بیشتر رای بدهند ، رتبه قدرت آن طرفدار بیشتر است و آنها را در سطوح مختلف پاداش به سمت بالا حرکت می دهد تا زمانی که به بزرگترین مزایای VIP ارائه شده دسترسی پیدا کنند.

باشگاههای فوتبال قصد دارند از Socios.com بعنوان بخشی از استراتژی مشارکت هواداران خود برای ایجاد پایگاه هواداران جهانی خود استفاده کنند ، به ویژه در آسیا ، جایی که جامعه طرفداران فوتبال در حال رشد استثنایی است.

Socios.com باشگاه ها را به پایگاه هواداران خود متصل می کند و جریانهای اضافی دیجیتالی ، امن ، شفاف و کاملاً مرتبط با تجربه واقعی طرفداران را تأمین می کند.

آینده ارز دیجیتال چیلیز CHZ

ارز دیجیتال CHZ در رتبه 61 جهان وجود دارد که رتبه ای عالی می باشد چون هم اکنون بیش از 11 هزار رمزارز وجود دارد.

با توجه به ایده پروزه و استقبال از آن توسط تیم های بزرگ دنیا می توان آینده خوبی را برای آن متصور بود.

اما به دو نکته توجه کنید :

اول باید قبل از خرید تحلیل نمایید.

دوم اینکه باید بین رمزارزهای عالی بازار مقایسه کنید و بهترین را انتخاب نمایید.

مقاله پیشنهادی : بهترین سبد سرمایه گذاری ارز دیجیتال 2021 

قیمت ارز دیجیتال چیلیز CHZ

قیمت ارز دیجیتال CHZ را می توانید از سایت های معتبری چون کوین مارکت کپ و تریدینگ ویو مشاهده کنید.

کیف پول ارز دیجیتال چیلیز CHZ

از معتبرترین کیف پول ارز دیجیتال چیلیز CHZ می توان به متامسک ، تراست ولت و Ledger نام برد.

منبع دیگری که برای این مقاله استفاده کردیم سایت چیلیز بود.

از اینکه دقایقی را در کنار ما بودید از شما سپاسگذاریم.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

هدف ما این است که شما با آگاهی ، ارز دیجیتال را خرید وفروش کنید و کسب سود نمایید.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.