logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

بهترین سبد سرمایه گذاری ارز دیجیتال 2021

بهترین سبد سرمایه گذاری ارز دیجیتال 2021
هدایت عباسی ارز دیجیتال

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم بهترین سبد سرمایه گذاری ارز دیجیتال 2021 را معرفی نماییم. این رمزارها آینده خوبی دارند و در لیست بهترین رمزارزهای دنیا قرار دارند و ما با بررسی پروژه آنها ، این لیست را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

سبد سرمایه گذاری چیست؟

اگر قصد سرمایه گذاری ارز دیجیتال دارید باید سبد سرمایه گذاری (پرتفوی) داشته باشید. چرا؟

به دلیل اینکه احتمال دارد برای یک رمزارز اتفاقی بیفتد و بر خلاف تحلیل شما ، آن رمزارز رشد نکند و باید نزولی شود. مثلا ارز دیجیتال ایاس ، با استعفای مدیر عامل آن نزول شدیدی کرد.

پس بهتر است چندین ارز دیجیتال را در یک سبد سرمایه گذاری قرار دهید که اگر تعدادی رشد مثبت و تعدادی نزولی شد در کل ، سود کنید.

نکات مهم جهت سرمایه گذاری

ما در قسمت زیر چندین ارز دیجیتال را معرفی کرده ایم که می تواند در سال 2021 رشد خوبی داشته باشد اما شما باید بتوانید رمزارز را تحلیل نمایید شاید زمانی که این مقاله را می خوانید آنها رشد خود را کرده باشند و در حال اصلاح باشند یا انتهای رشدشان باشد.

برای تحلیل ارز دیجیتال بهتر است تحلیل تکنیکال را یاد بگیرید یا با متخصصین مشورت نمایید.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021 را می توانیم این موارد پیشنهاد دهیم:

حتما قبل از خرید آنها را تحلیل نمایید. این رمزارزها در لیست 20 رمزارز اول جهان در زمان نگارش مقاله میباشند.

ارز دیجیتال بیت کوین BTC : که مهمترین رمزارز است و بیش از 45 درصد بازار را در دست دارد.

ارز دیجیتال اتریوم ETH : که بیش از 19 درصد بازار رمزارزها را در دست دارد.

رمزارز کاردانو ADA : که یکی از آینده دارترین رمزارزها می باشد و بنیانگذاران آن اهداف بزرگی را برای آن در نظر گرفته اند. کاردانو در دسته ارزهای دیجیتال نسل سوم قرار دارد ، بلاکچین کاردانو درست مانند اتریوم پلتفرمی برای قرارگیری قراردادهای هوشمند است که تمرکز آن بر روی امنیت از طریق ارائه یک بستر چند لایه است.

رمزارز سولانا SOL : که هدف آن پشتیبانی از برنامه‌های رو به رشد مبتنی بر بلاک چین و دموکراتیک کردن سیستم‌های مالی جهان میباشد. از ویژگی های خوب آن مقیاس پذیری ، کارمزد پایین ، تمرکززدایی و غیره میباشد. شرکت های بزرگ و معتبری در این پروژه سرمایه گذاری کرده اند.

ارز دیجیتال لایت کوین (LTC) : که برای ارائه پرداخت سریع ، امن و کم هزینه با استفاده از ویژگی های منحصر به فرد فناوری بلاک چین طراحی شده است.

ارز دیجیتال BNB : در آغاز سال 2021 افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد که این امر آن را بر روی نقشه سرمایه گذاران شرکت قرار داده است و متعلق به صرافی بایننس ، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیاست.

سبد هولد چیست

سبد هولد یعنی سبد سرمایه گذاری بلندمدت ، برای افرادی که قصد دارند یک یا چند سال ، یک رمزارز را نگهداری کنند و مطمئن هستند که آن ارز های دیجیتال رشد خوبی خواهند کرد.

نکته ای که حائز اهمیت است چون رمزارزها هنوز به بلوغ نرسیده اند می توانند حرکت های خوبی (مثبت یا منفی) داشته باشند اما باید بدانید زمانی که رمزارزها قبات پیدا کنند دیگر این رشدها یا نزول ها را شاهد نخواهیم بود.

سبد ارز دیجیتال به انگلیسی

سبد ارز دیجیتال به انگلیسی Digital currency portfolio یا Crypto Portfolio  می باشد.

صرافی تبدیل چگونه است

صرافی های مختلفی جهت تبدیل ارز دیجیتال وجود دارد که بایننس بزرگترین آنهاست.

همچنین در ایران نیز صرافی های معتبری وجود دارد که می توانید برای تبدیل ریال به رمزارزهای مختلف از آن استفاده نمایید.

در صرافی بایننس ، کوکوین ، کوینکس و غیره که ایرانی ها بیشتر از آن استفاده می کنند می توانید رمزارزها را به یکدیگر تبدیل کنید و از آن سود ببرید.

مثلا شما مقداری تتر دارید و همان طور که می دانید قیمت تتر ثابت و معادل یک دلار است اما طبق تحلیل شما ، بیت کوین رشد خواهد کرد پس تتر خود را به BTC تبدیل می کنید و با رشد بیت کوین از آن سود می برید.

چند هزار رمزارز در دنیا وجود دارد و مطمئنا خیلی از آنها را در سال های بعد نخواهید دید.

حتما در انتخاب صرافی دقت کنید چون بعضی از آنها با ایرانی ها کار نمی کنند و اگر متوجه شوند که ایرانی هستید حساب شما بلاک خواهد شد و بعضی از آنها حتی اجازه برداشت نیز نمی دهند.  

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری

یکی از سوالاتی که از من می شود این است که : بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری چیست؟

بعضی از رمزارزها چون قیمت آنها پایین است با کمی تغییر می تواند سود یا ضرر بیشتری به شما بزند مثلا اگر قیمت یک رمزارز یک دلار است و به 1/1 برسد یعنی 10 درصد رشد کرده است در صورتی که رمزارزهایی مثل بیت کوین ، اتریوم ، BNB که قیمت آنها بالاتر است معمولا آنقدر رشد نمی کنند.

پس برای سبد سرمایه گذاری ارزان می توانید قیمت رمزارز را چک نمایید و آنهایی را انتخاب نمایید که آینده خوبی دارند.

استیکینگ

آیا می دانید پس از خرید ارز دیجیتال می توانید از نگهداری آنها نیز سود کنید؟

استیکینگ یعنی شما مقداری از یک رمزارز را خریداری کرده ، در یک کیف پول معتبر آنها را نگهداری کرده و آن را قفل کنید. استیکینگ باعث بالاتر رفتن امنیت شبکه خواهد شد و در ازای آن به شما پاداش می دهند.

نکته ای که مهم است سعی کنید قبل از استیکینگ ، رمزارز را تحلیل کنید که در حال اصلاح نباشد.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.