logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

بهترین سایت ها برای دریافت ایردراپ رایگان

بهترین سایت ها برای دریافت ایردراپ رایگان
هدایت عباسی ارز دیجیتال

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم به معرفی بهترین سایت ها برای دریافت ایردراپ رایگان بپردازیم. چرا این مسئله مهم است چون بعضی کلاهبرداران از طریق ایردراپ می توانند موبایل یا کامپیوتر شما را هک کنند و ارزهای دیجیتال شما را سرقت کنند. اما این سایت ها، معتبر بوده و براحتی می توانید به آنها اعتماد کنید.

4 بهترین سایت ها برای بررسی ایردراپ ارزهای دیجیتال

ما قصد داریم 4 بهترین سایت ها برای بررسی ایردراپ های ارز دیجیتال قانونی معرفی نماییم.

هر ماه چندین ارز دیجیتال وارد بازار می شود از بیت کوین گرفته تا آلت کوین، تعداد ارزهای دیجیتال همچنان در حال افزایش است. ایردراپ ها نیز نقش مهمی در پذیرش ارزهای دیجیتال ایفا می کنند.

کریپتو ایردراپ‌ها به بسیاری از افراد، به‌ویژه تازه‌کارها و آن‌هایی که پول نقد کمی دارند، این فرصت را داده است تا در ارزهای دیجیتال سهم داشته باشند. اما ایردراپ ارزهای دیجیتال دقیقاً چیست؟

ایردراپ یک استراتژی بازاریابی است که اغلب توسط بنیانگذاران ارزهای رمزنگاری شده استفاده می‌شود و در آن توکن‌ها یا سکه‌های رایگان به آدرس‌های کیف پول کاربران ارسال می‌شوند. بعضی از آنها کاری از شما می خواهند مثل پیوستن به یک گروه تلگرام، دنبال کردن حساب‌های توییتر خاص، بازتوییت کردن توییت‌های آن‌ها، پر کردن فرم یا ثبت نام در وب‌سایت پروژه کریپتو، یا معرفی یک یا چند نفر از دوستان تان.

در درجه اول، هدف هر کمپین airdrop ایجاد آگاهی و ترویج یک ارز دیجیتال جدید است. این سکه های توزیع شده، باعث افزایش فالوور، افزایش پایگاه کاربران و تعداد دارندگان سکه می شود. شرکت در کمپین های airdrop می تواند به طور بالقوه سودآور باشد.

آیا می خواهید توکن های "رایگان" دریافت کنید؟ برای یافتن بهترین سایت‌هایی که می‌توانید ایردراپ‌های قانونی را در آن‌ها پیدا کنید، ادامه مقاله را بخوانید.

1. CoinMarketCap

بهترین سایت ها برای دریافت ایردراپ رایگان

CoinMarketCap، یکی از معتبرین وب سایت های ارز دیجیتال است که اطلاعات رمزارزها را منتشر می کند. بسیاری از افراد حرفه ای از این سایت برای بدست آوردن اطلاعات روز ارزهای دیجیتال استفاده می کنند و در صدر لیست ما قرار دارد. CoinMarketCap که در سال 2013 توسط براندون چز تأسیس شد، به سرعت به یکی از قابل اعتمادترین منابع برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، رسانه ها و موسسات برای تجزیه و تحلیل قیمت، اعتبارسنجی پروژه های رمزنگاری و مقایسه دارایی های دیجیتال تبدیل شد.

با توجه به سطح اعتماد، CoinMarketCap توسط بسیاری از رسانه های بزرگ از جمله بلومبرگ و CNBC مورد استناد قرار گرفته است.

ماموریت CoinMarketCap این است که اطلاعات بی‌طرفانه، با کیفیت بالا و دقیق در اختیار کاربران خود قرار دهد تا آنها بتوانند تصمیم درست بگیرند و متضرر نشوند.

به ازای هر سکه یا توکن لیست شده در وب سایت، هر آنچه را که باید بدانند به کاربران نشان می دهد. این شامل آدرس قرارداد توکن‌ها، وب‌سایت و سایر مخاطبین، بلاک چین و قیمت می‌شود و همچنین نشان می‌دهد که آیا توکن ردیابی می‌شود یا خیر.

در فهرست کمپین‌های ایردراپ CoinMarketCap، سه دسته را می‌بینید:

  • ایردراپ‌های پایان‌یافته
  • ایردراپ‌هایی که هم اکنون فعال هستند
  • ایردراپ‌های آینده

در حالی که کاربران می‌توانند در «ایردراپ‌های فعال» شرکت کنند، ایردراپ‌های دسته «آینده» به کاربران این امکان را می‌دهد که از زمان پخش ایردراپ مطلع شوند. شما به سادگی می توانید airdrop را در لیست سفید قرار دهید و ساعت ها قبل از پخش آن به شما اطلاع داده می شود.

2. Airdrops.io

بهترین سایت ها برای دریافت ایردراپ رایگان

Airdrops یک مخزن رایگان از airdrops است. همانطور که در وب سایت ذکر شده است، airdrops.io یک "جمع کننده رایگان برای ایردراپ های کریپتو" است و هیچ دخالتی در ایردراپ های منتشر شده در وب سایت ندارد.

در حالی که آنها برای انتشار ایردراپ‌های قانونی تلاش می‌کنند، به شما توصیه می‌شود قبل از سرمایه‌گذاری در یک پیشنهاد پیش‌فروش تحقیق کنید و اطلاعات خصوصی خود را منتشر نکنید.

Airdrops.io دارای شش دسته ایردراپ است:

  • جدیدترین
  • داغ‌ترین
  • نگهدارنده
  • بالقوه
  • ایردراپ‌های DeFi پس‌رونده 
  • ایردراپ‌های غیرقابل تعویض توکن (NFT)

این وب سایت دارای حجم عظیمی از airdrops در صفحه خود است. برای مطلع شدن از آخرین یا آتی ایردراپ ها، می توانید در خبرنامه آنها مشترک شوید و اعلان های airdrop را در ایمیل های خود دریافت کنید.

3. Airdrop Alert

بهترین سایت ها برای دریافت ایردراپ رایگان

Airdrop Alert یک منبع رایگان است که به افراد کمک می‌کند تا ایردراپ‌ها و هدایای قانونی را در دنیای ارزهای دیجیتال پیدا کنند. مورتن کریستنسن (موسس) که در سال 2017 به عنوان اولین پلتفرم برای ایردراپ کریپتو تأسیس شد، می‌خواست به علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال کمک کند تا از ایردراپ‌های کلاهبرداری اجتناب کنند. Airdrop alert قبل از انتشار هر ایردراپ در سایت، تحقیقات جدی را انجام می دهد.

با این حال، این یک رویه رایج در بین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال است که همیشه قبل از انجام هر کمپین ایردراپ، تحقیقات خود را انجام دهید (DYOR) Airdrop Alert ویژگی های مشابهی را با CoinMarketCap و Airdrops.io به اشتراک می گذارد. دارای فهرستی غنی از کمپین‌های ایردراپ است که به دسته‌بندی‌های:

  • DeFi Airdrops
  • NFT Airdrops
  • New Airdrops
  • Featured Airdrops
  • Exclusive Airdrops 
  • Airdrops آینده

طبقه‌بندی شده‌اند. مانند CoinMarketCap، وب سایت نیز ایردراپ های گذشته را فهرست می کند.

جدا از ایردراپ های کریپتو، Airdrop Alert به تازه واردان رمزارز کمک می کند تا از طریق منابع بسیاری در وبلاگ خود همه چیز لازم را بیاموزند. آیا می خواهید اخبار airdrop را در ایمیل خود دریافت کنید؟ می توانید در خبرنامه آنها مشترک شوید.

4. AirdropKing.io

بهترین سایت ها برای دریافت ایردراپ رایگان

Airdrop King ایردراپ‌های دقیق و تحقیق شده ارزهای دیجیتال را برای علاقه‌مندان به کریپتو ارائه می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند با کمترین تلاش درآمد کسب کنند. برخلاف سه مورد دیگر، Airdrop King مایل بیشتری را برای رتبه‌بندی هر گزینه انجام می‌دهد و اطلاعات کافی را برای کمک به شما در به دست آوردن بهترین نتیجه از هر ایردراپ ارائه می‌کند.

Airdrop King ایردراپ‌ها را در دسته‌های جدید، بهترین رتبه، ارزش‌های بالا و به زودی پایان می‌دهد دسته‌بندی می‌کند. شما به راحتی می توانید ارزش (تخمین قیمت) هر ایردراپ منتشر شده در سایت را ببینید. Airdrop King همچنین به شما امکان می دهد در خبرنامه آن مشترک شوید. اگر تلگرام مورد علاقه شماست، می توانید به انجمن بیش از 100000 تلگرام آنها بپیوندید و اعلان های airdrop را در برنامه مورد علاقه خود دریافت کنید.

معرفی ایردراپ در توییتر

آخرین در این لیست یک دسته توییتر است. شکی نیست که صدها پروژه کریپتو و کمپین airdrop در توییتر اعلام شده است. پلتفرم میکروبلاگینگ وقتی صحبت از همه ارزهای دیجیتال به میان می آید، شهرت پیدا کرده است. DeFi Airdrops (@defi_airdrops)، مانند نامش، عمدتاً کمپین های ایردراپ غیرمتمرکز مالی (DeFi) را تبلیغ می کند. اگر DeFi چیزی است که دوست دارید، این دسته توییتر را بررسی کنید.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: makeuseof

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.